Które dane mogę zmienić?


Imię i nazwisko:
Jednoosobowa działalność : zmiana w zasadzie nie jest możliwa. Wyjątek: Można zmienić imię lub nazwisko, jeśli: błędnie zostało wpisane podczas rejestracji konta; nastąpiła zmiana stanu cywilnego; nastąpiła prawna zmiana imienia lub nazwiska. Zmianę taką musi zatwierdzić pracownik serwisu po przesłaniu skanu dowodu osobistego z nowymi danymi.
Spółki:  Możliwa jest zmiana osoby prowadzącej konto.


Telefon komórkowy – zmiana jest możliwa, jednak musi zostać zweryfikowana przez administratora.

Nazwa firmy
: zmiana możliwa tylko jeśli nie zmieniają się dane przedsiębiorcy (NIP, REGON, KRS). Zmiana ta wymaga ponownego nadesłania nowych dokumentów (z nową nazwą firmy)

Strona WWW
- zmiana możliwa


Adres firmy
: zmiana możliwa, należy przesłać zaktualizowany wpis do CEIDG/KRS ze zmianą adresu.

KRS:

Spółki – zmiana niemożliwa (nie dotyczy sytuacji, w której następuje zbycie przedsiębiorstwa lub jego zorganizowanej części)

REGON:

Jednoosobowa działalność : zmiana jest możliwa. Jeśli użytkownik konta zakończył jedną działalność i rozpoczął nową, której jest jedynym właścicielem, może używać tego samego konta do prowadzenia dalszej działalności na Clicktrans.pl.
Spółki– zmiana niemożliwa (nie dotyczy sytuacji, w której następuje zbycie przedsiębiorstwa lub jego zorganizowanej części)

NIP
:
Jednoosobowa działalność  : zmiana jest możliwa. Jeśli użytkownik konta zakończył jedną działalność i rozpoczął nową, której jest jedynym właścicielem, może używać tego samego konta do prowadzenia dalszej działalności na Clicktrans.pl.
Spółki– zmiana niemożliwa (nie dotyczy sytuacji, w której następuje zbycie przedsiębiorstwa lub jego zorganizowanej części)

Opis firmy:
zmiana możliwa, brak danych kontaktowych w opisie.