Weryfikacja konta


W celu zapewnienia bezpieczeństwa przesyłek, wszyscy Przewoźnicy zarejestrowani na Clicktrans podlegają procesowi weryfikacji.

Weryfikacja składa się z dwóch etapów:
1) Potwierdzenia danych firmy
2) Przelewu zwrotnego w wysokości 1 zł

Firma powinna prowadzić aktywną działalność od co najmniej 3 miesięcy.

Aby zweryfikować konto:
 
1. Uzupełnij profil Przewoźnika (Mój profil > Dane firmy).
Należy podać numer telefonu, na który zadzwonimy, aby zweryfikować konto.

2. Dokonaj przelewu na 1 zł  na numer konta wyświetlony w zakładce Moje konto (zwróć uwagę na tytuł przelewu). Powyższa kwota zostanie zwrócona w przelewie zwrotnym. W tytule przelewu zwrotnego znajdziesz kod weryfikacyjny, który należy wprowadzić po zalogowaniu się do konta na Clicktrans.pl  

Ważne: Przelew musi być wysłany z konta firmowego. 

 
Weryfikacja firmy zarejestrowanej za granicą:

Jeśli Twoja firma została zarejestrowana poza granicami Polski, prześlij nam skan dokumentu tożsamości i dokumenty potwierdzającego wpis do rejestru przedsiębiorców. 
 
Prosimy o przesłanie dokumentów w dobrej rozdzielczości.
Dokumenty można przesłać za pomocą formularza dostępnego na Clicktrans.pl lub drogą mailową pod adresem obsluga.klienta@clicktrans.pl

Dokumenty nie są udostępniane osobom trzecim. Zleceniodawcy otrzymają jedynie potwierdzenie o weryfikacji konta. Proces weryfikacji zajmuje zazwyczaj tylko kilka minut (w wyjątkowych przypadkach może to być od 1-3 dni roboczych).