0 100
Firma transportowa SNIECISKA

Profil przewoźnika

Rafal B. (0) ID firmy: 1981906
Zweryfikowany przewoźnik SNIECISKA

Zweryfikowany przewoźnik

Ocena:

Liczba komentarzy:

Liczba transakcji:

Pozytywne komentarze:

Neutralne:

Negatywne:

Data rejestracji: 30-07-2020

Chcesz otrzymać ofertę od tego Przewoźnika?

Poproś o ofertę

Ten przewoźnik zrealizował ostatnio zlecenia:

Transport Samochodów
Transport z Manchester, Wielka Brytania
Transport do Poznań, Polska

Samochód zarejestrowany jest w Polsce, blacharsko nie uszkodzony, ale ma problemy z silnikiem. Proszę o oferty z fakturą,...

Porada

Jak skontaktować się z Przewoźnikiem?

1. Gdy otrzymałeś ofertę od Przewoźnika:
 
Gdy otrzymasz ofertę od Przewoźnika możesz wysłać do niego wiadomość. W tym celu rozwiń wiersz danej oferty i kliknij przycisk "Wyślij wiadomość" przy interesującej Cię ofercie.

Oprócz podstawowych informacji takich jak cena oraz termin transportu w niektórych przypadkach warto ustalić z Przewoźnikiem także dodatkowe kwestie.
Jeżeli Przewoźnik nie podał takich informacji w treści oferty ani na swojej stronie profilowej, możesz zapytać go o takie kwestie jak:
  • czy Przewoźnik oferuje ubezpieczenie przesyłki i do jakiej kwoty
  • rodzaj pojazdu jakim będzie przewożona przesyłka
  • sposób zabezpieczenia przesyłki podczas transportu (np. sposób zamocowania motocykla w pojeździe)
  • oferowane wsparcie i pomoc podczas załadunku, pakowania i transportu (szczególnie istotne przy przeprowadzkach oraz ciężkich przedmiotach)

2. Gdy otrzymałeś pytanie od Przewoźnika

Przewoźnicy mogą zadawać Ci pytania dotyczące Twojej przesyłki oraz Twoich dokładnych oczekiwań wobec usługi transportowej zanim jeszcze złożą swoją ofertę.

Pytania te widoczne są dla wszystkich użytkowników na stronie Twojej przesyłki, w części "Pytania od Przewoźników". Aby odpowiedzieć na otrzymaną wiadomość kliknij przycisk "Odpowiedz".

Twoje odpowiedzi pozwolą ustalić Wam dokładne warunki transportu.
 

Twoja wiadomość zostanie wysłana Przewoźnikowi na jego skrzynkę e-mail.

3. Gdy zaakceptowałeś ofertę.

Dane kontaktowe do wybranego przewoźnika otrzymasz drogą mailową w wiadomosci potwierdzającej transakcję. Są one dostępne także po zalogowaniu w serwisie w zakładce Moje konto > Moje przesyłki > Zakończone transakcją. Następnie kliknij "Zobacz podsumowanie", aby sprawdzić dane przewoźnika.
Zobacz pozostałe porady