Firma transportowa KLUCZBORK

Profil przewoźnika

ELIASZ O. (19) ID firmy: 3910

100% Pozytywnych komentarzy

Zobacz komentarze

Przewoźnik KLUCZBORK
Pozytywne komentarze: 19
Neutralne 0
Negatywne 0
Ilość komentarzy: 19
Ilość transakcji: 35
Ocena: 100/100
Zweryfikowany przewoźnik KLUCZBORK

Zweryfikowany przewoźnik

Data rejestracji: 10-02-2012
Poproś o ofertę

Opis przewoźnika:

USŁUGI TRANSPORTOWE BUSEM BLASZAKIEM do.3,5tony

Powyższe informacje zostały podane przez Przewoźnika i Clicktrans.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich prawdziwość.

Opinie(19)

Typ Od Komentarz Dotyczy przesyłki Zwrotny komentarz

Pozytywny
Adrian M. (2)
11-05-2018, 11:04
Bardzo dobry kontakt, terminowo, Polecam Renault Megane

Pozytywny
Krzysztof k. (6)
25-04-2018, 10:50
#Wszystko tak jak powinno byc.Dziekuje i pozdrawiam Opel Zafira II dti z Hamburga BEZ SPEKULACJI

Pozytywny
Grzegorz P. (1)
27-03-2018, 18:43
Wszystko ok Fiat grande Punto

Pozytywny
Sebastian F. (0)
20-03-2018, 19:19
Pan Eliasz transportowal auto z Hamburga na opolszczyzne, -szybki kontakt, uczciwa cena, naprawde polecam. Pozdrawiam, S.F. vw passat

Pozytywny
Piotr M. (2)
24-01-2018, 11:38
Polecam .Szybko, dobra cena ,bezpiecznie.Bardzo wporzadku gosc. a4 sedan 2001r

Pozytywny
Tomasz W. (11)
23-12-2017, 17:47
ok, polecam passat z hamburga na dolny slask

Pozytywny
Joanna M. (1)
14-12-2017, 12:47
Miła, fachowa pomoc, dobry kontakt z przewoźnikiem. BMW

Pozytywny
Dawid B. (3)
10-12-2017, 21:33
Wszystko załatwione według ustaleń BMW 5 f10

Pozytywny
Jan S. (1)
17-10-2017, 13:08
Godny polecenia, pełen profesjonalizm. Mercedes 240 D W123

Pozytywny
Dariusz C. (0)
16-10-2017, 07:45
złego słowa powiedzieć nie mogę, wszystko rzetelnie i na czas, plus dodatkowe zaangażowanie Reanult Laguna II

Porada

Jak wystawić ponownie tę samą przesyłkę?

Wszystkie Twoje dotychczasowe przesyłki przechowywane są w Twoim panelu (Moje konto).

Jeżeli, chcesz ponownie wystawić którąś z wcześniejszych przesyłek (lub podobną) to:

1. Zaloguj się
2. Przejdź do strony Moje konto > Moje przesyłki i odszukaj swoją przesyłkę w zakładce Nieaktualne lub Zakończone transakcją.
3. Kliknij link Wystaw ponownie obok wybranej przesyłki.
3. Wprowadź ewentualne zmiany, uaktualnij terminy nadania i dostarczenia, a następnie zatwierdź wystawienie przesyłki.





Zobacz pozostałe porady