Jak dobrze wyceniać usługę transportową w transporcie krajowym? – cz.1

Piotrek

Od 2011 roku właściciel firmy usługowej specjalizującej się w transporcie i przeprowadzkach. Początkowo kierowca, obecnie organizator życia firmowego i specjalista d/s kontaktów z klientami.

You may also like...

2 komentarze

  1. krzysztof.c.grabowski@gmail.com' grabek napisał(a):

    Na transporcie całopojazdowym najgorzej obecnie zarabia się. Aktualny rynek to królestwo doładunków i przeładunków. Umiejętna i sprawna kalkulacja to teraz podstawowe narzędzie pracy, co kolega Piotr fachowo przedstawił. Co prawda temat bus jest mi obcy jednak zasady te obejmują każdy komercyjny pojazd. Obsługuję trasy Niemcy- Szwecja i załadunki 4/5 czy 6/2 to norma. Jednostkowe zlecenie nie rzuca na kolana, jednak cała trasa jest bardzo opłacalna pomimo wysokiego zużycia paliwa (tygodniowo około 3.500 km, z czego na pusto nie więcej niż 300 km, ładunki 20-24 tony, średnie spalanie 29-31,5 /100). Z busami na pewno jest podobnie, ale w trochę innej skali.

  2. sss@oo.pl' dddd napisał(a):

    bus – 1.50zł/km

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *