Jak to działa

Powiedz nam, dokąd chcesz zlecić transport motocykla lub skutera. Znajdziemy najlepszego przewoźnika do Twojego zlecenia.
Łączymy osoby i firmy ze zweryfikowanymi przewoźnikami, którzy przewożą motocykle i skutery.
Polska i cała Europa.

zaoszczędziliście z nami 155 300 000 zł zaoszczędziliście z nami 155 300 000 zł 155 300 000 zł zaoszczędziliście z nami
1 467 000 wystawionych przesyłek 1 467 000 wystawionych przesyłek 1 467 000 wystawionych przesyłek
0 zł za wystawienie ogłoszenia 0 zł za wystawienie ogłoszenia 0 zł za wystawienie ogłoszenia
73 000 przewoźników 73 000 przewoźników 73 000 przewoźników

Niedawno przewiezione motocykle:

Największy serwis aukcji transportowych Największy serwis aukcji transportowych

Największy serwis
aukcji transportowych

Zaufani przewoźnicy Zaufani przewoźnicy

Tylko zweryfikowani
Przewoźnicy

97% zadowolonych klientów 97% zadowolonych klientów

Aż 97% zadowolonych
klientów od 2010r.

Wspomagamy ekologiczny transport Wspomagamy ekologiczny transport

Wspomagamy
ekologiczny transport

Opinie

Polecam tego przewoźnika. Szybka realizacja zlecenia doskonały kontakt oraz atrakcyjna cena.

Puch Magnum x Mini cross

,
Trasa: Kielce - Września

Expresowy transport. Wszystko w porządku. Polecam

Motor crossowy 450

Klient: Adam C.
,
Trasa: Łabowa - Ceradz Dolny

Wszystko w jak najlepszym porządku - przewoźnik w 100% godny polecenia!

Hyosung Aquila 125

,
Trasa: Szczecin - Sokołów Podlaski

Media o nas

Przygotowanie do transportu

Duża liczba zleceń publikowanych na stronie Clicktrans.pl dotyczy transportu motocykli. Spore grono przewoźników ma ogromne doświadczenie właśnie w przewozie motocykli i skuterów. Zlecenia często wystawiają osoby, które niedawno zakupiły motocykl i potrzebują, aby został on dostarczony do ich miejsca zamieszkania. Nierzadko przewóz zamawiają także osoby profesjonalnie związane ze sprzedażą skuterów. Niektórzy właściciele motocykli wybierający się zagranicę preferują, aby jednoślad dostarczono na miejsce docelowe przez firmę, szczególnie, jeśli to miejsce jest odległe lub trudno dostępne, np. archipelagi. Nie chcą pokonywać całej trasy motocyklem, a raczej cieszyć się jazdą dopiero na miejscu, szukają więc ofert firm transportowych. Jeśli potrzebujesz przewoźnika, opublikuj ogłoszenie w serwisie Clicktrans, poznaj wyceny od przewoźników, zdecyduj się na najlepszą z nich i zleć transport. 

Rodzaje transportu

Sposób, w jaki transportuje się motocykl, powinien być dostosowany do rodzaju maszyny. Niektóre motocykle przewozi się znacznie prościej, przewóz pozostałych jest o wiele bardziej utrudniony. Jest to zależne między innymi od wymiarów, ciężaru i liczby pojazdów. Znaczenie ma także liczba i typy miejsc, do których można przyczepić pasy. Część jednośladów można bardzo łatwo przymocować, w przypadku innych, szczególnie tych bardziej okrytych, trudniej odnaleźć właściwe elementy do umieszczenia pasów. Jest to niezwykle istotna kwestia, odpowiednie przymocowanie pojazdu jest kluczowe dla bezpieczeństwa transportu. 

Skutery przewozić można na kilka różnych sposobów. Najczęściej pojazd umieszcza się w vanie lub na przyczepie. Na rynku można znaleźć specjalne przyczepy dostosowane do transportu motorów. Cechuje je to, że posiadają oparcie bądź uchwyt dla przedniego koła. Mają także najazd. Znajduje się na nich szyna, w której ustawia się koła pojazdu, dzięki niej są stabilne. Częścią przyczep motocyklowych są także specjalistyczne uchwyty do pasów. Jednak motocykl można przewieźć również na tradycyjnej przyczepie. Niezwykle istotne są mocne uchwyty do pasów, niełatwo je zastąpić. Jednak jeśli przyczepa nie posiada najazdu, warto użyć choćby twardą deskę i z jej pomocą wprowadzić pojazd na przyczepę. Trzeba jednak zachować wyjątkową ostrożność, ponieważ jednoślad może spaść. Jeśli przyczepa nie jest dostosowana z myślą o przewozie motocykli, mocowanie będzie trochę trudniejsze. Są różne sposoby, ale jednym z najprostszych i najskuteczniejszych jest użycie czterech pasów. Dwóch używa się do mocowania po bokach motocykla, a kolejne dwa służą do tego, aby uniemożliwić poruszanie z przodu do tyłu oraz na odwrót. Pasy przełożyć można na przykład przez kierownicę czy dolną półkę. Muszą być oparte na mocnych, metalowych elementach. Nie umieszcza się pasów na delikatnych elementach, takich jak manetki bądź szprychy. Należy także unikać miejsc, w których pasy mogą trzeć o pozostałe części i doprowadzić do ich uszkodzenia. Dosyć szerokie czy długie pasy nie są niezbędne, najważniejsze jest, aby były mocne oraz odpowiednio dopasowane. Powinny posiadać stabilny mechanizm napinania. Pod żadnym pozorem nie wolno stosować pasów z otwartym hakiem. Pasy używane przy transporcie motocykli bądź skuterów muszą posiadać zamknięte zapięcie. Trzeba zapiąć je dość ciasno, tak, aby nie było luzów, bo to może doprowadzić do tego, że pojazd przewróci się w trasie. Jednakże nie jest rekomendowane również całkowite ściśnięcie skoku zawieszenia, ponieważ to, na dłuższych dystansach, prowadzi do uszkodzenia uszczelniaczy oraz wycieku płynu z amortyzatorów. Trzeba więc umieścić element, który blokuje zawieszenie. Dzięki tej blokadzie można mocno zacisnąć pasy bez całkowitego ściskania amortyzatorów.

Istotne jest także, by przyczepa dostosowana była do ciężaru motocykla bądź motocykli. Waga transportowanych maszyn nie może przekroczyć ładowności przyczepy. Jeśli transport tyczy się większej liczby pojazdów, muszą one być odpowiednio ustawione na przyczepie. Nie mogą się dotykać czy znajdować za blisko siebie. Zdarza się, że maszyny przechylają się nieznacznie na wybojach, nawet jeśli są odpowiednio przymocowane. Dlatego ustawienie ich blisko siebie mogłoby wywołać uszkodzenia. Jeżeli z jakiegoś powodu nie można uniknąć transportu większej liczby maszyn umieszczonych obok siebie, warto włożyć coś pomiędzy nimi, tak, by nie mogły ocierać się o siebie. 

Kolejnym popularnym sposobem przewożenia motorów oraz skuterów jest transport za pomocą busa.

Przed umieszczeniem pojazdu w busie, rekomendowane jest spuszczenie lub zużycie benzyny. Celem tego jest uniknięcie sytuacji, gdy paliwo wycieka z gaźnika. Jest to nieprzyjemne dla kierowcy pojazdu, który w trakcie jazdy musiałby wdychać opary z benzyny. Motocykl należy ochronić przed przesuwaniem się na boki. Niebezpieczeństwo wynikające z niewłaściwego zabezpieczenia jednośladu przed przemieszczaniem się nie jest tak poważne jak podczas transportu przyczepą. Nieodpowiednio przymocowany pojazd może wypaść z przyczepy i być powodem wypadku drogowego. Lecz nawet w busie mocowanie jest dosyć ważne i ma wpływ przede wszystkim na ochronę przewożonych maszyn. Motocykl powinien stać stabilnie, tak,aby nie ruszał się, nie ocierał się o ściany lub inne znajdujące się w busie pojazdy. Prostym rozwiązaniem jest użycie gumowej, antypoślizgowej maty z dziurami, takiej jak choćby prosta wycieraczka. Inny sposób to przytwierdzenie do podłogi pojazdu kołków bądź specjalnych szyn. Motocykl można także ochronić strechem, folią bąbelkową, grubymi materiałami i gąbkami - szczególnie delikatne, podatne na uszkodzenia części. Wadą transportu pojazdu w pojeździe typu bus jest ryzyko pobrudzenia wnętrza samochodu, zwłaszcza jeśli chodzi o transport motocykli offroadowych. Warto więc wyczyścić albo zabezpieczyć pojazd, chociaż na tyle, aby nie zabrudził całego pojazdu. 

Niektóre jednoślady można przewieźć także w pojazdach mniejszych niż busy. Tyczy się to pojazdów o niższych gabarytach, mniejszych motocykli lub skuterów. Można je transportować w vanach czy samochodach dostawczych.

Większość przewoźników korzystających z naszego serwisu transportuje jednoślady w busach, transport na przyczepce jest rzadziej stosowaną metodą, co nie znaczy, że mniej skuteczną. Oba sposoby mają swoje plusy i minusy. 

Niezależnie od tego, w jaki sposób przewożony jest motocykl, osoba zajmująca się przewozem powinna przed rozpoczęciem jazdy raz jeszcze sprawdzić wszystkie mocowania. Samochód, do którego przymocowana jest przyczepa, należy prowadzić niezwykle ostrożnie, unikając gwałtownego hamowania. 

Cena transportu

Dla wielu osób, które zastanawiają się nad przewiezieniem motoru, głównym pytaniem jest „ile to kosztuje”. Sposobem na zmniejszenie ceny przewozu jest znalezienie przewoźnika, który i tak przemierza daną trasę i zgarnia jednoślad w postaci doładunku albo w celu uniknięcia powrotnej drogi bez ładunków. W przypadku niedługich tras spore znaczenie ma nie tylko odległość, ale też czas potrzebny na załadowanie oraz rozładowanie samochodu. średnia stawka za kilometr na mniejszych trasach jest wyższa i znajduje się w granicy około 2-4 zł. Na trasach o długości 100-200 km koszt wynosi ok. 1,4-2 zł/km, na trasach 200-300 km – 1,1 zł/km, a na dłuższych trasach, liczących więcej niż 300 km – 0,75 zł. Podane kwoty to średnie uzyskiwane w naszym serwisie. 


Duża liczba zleceń publikowanych na stronie Clicktrans.pl dotyczy transportu motocykli. Spore grono przewoźników ma ogromne doświadczenie właśnie w przewozie motocykli i skuterów. Zlecenia często wystawiają osoby, które niedawno zakupiły motocykl i potrzebują, aby został on dostarczony do ich miejsca zamieszkania. Nierzadko przewóz zamawiają także osoby profesjonalnie związane ze sprzedażą skuterów. Niektórzy właściciele motocykli wybierający się zagranicę preferują, aby jednoślad dostarczono na miejsce docelowe przez firmę, szczególnie, jeśli to miejsce jest odległe lub trudno dostępne, np. archipelagi. Nie chcą pokonywać całej trasy motocyklem, a raczej cieszyć się jazdą dopiero na miejscu, szukają więc ofert firm transportowych. Jeśli potrzebujesz przewoźnika, opublikuj ogłoszenie w serwisie Clicktrans, poznaj wyceny od przewoźników, zdecyduj się na najlepszą z nich i zleć transport. 

Rodzaje transportu

Sposób, w jaki transportuje się motocykl, powinien być dostosowany do rodzaju maszyny. Niektóre motocykle przewozi się znacznie prościej, przewóz pozostałych jest o wiele bardziej utrudniony. Jest to zależne między innymi od wymiarów, ciężaru i liczby pojazdów. Znaczenie ma także liczba i typy miejsc, do których można przyczepić pasy. Część jednośladów można bardzo łatwo przymocować, w przypadku innych, szczególnie tych bardziej okrytych, trudniej odnaleźć właściwe elementy do umieszczenia pasów. Jest to niezwykle istotna kwestia, odpowiednie przymocowanie pojazdu jest kluczowe dla bezpieczeństwa transportu. 

Skutery przewozić można na kilka różnych sposobów. Najczęściej pojazd umieszcza się w vanie lub na przyczepie. Na rynku można znaleźć specjalne przyczepy dostosowane do transportu motorów. Cechuje je to, że posiadają oparcie bądź uchwyt dla przedniego koła. Mają także najazd. Znajduje się na nich szyna, w której ustawia się koła pojazdu, dzięki niej są stabilne. Częścią przyczep motocyklowych są także specjalistyczne uchwyty do pasów. Jednak motocykl można przewieźć również na tradycyjnej przyczepie. Niezwykle istotne są mocne uchwyty do pasów, niełatwo je zastąpić. Jednak jeśli przyczepa nie posiada najazdu, warto użyć choćby twardą deskę i z jej pomocą wprowadzić pojazd na przyczepę. Trzeba jednak zachować wyjątkową ostrożność, ponieważ jednoślad może spaść. Jeśli przyczepa nie jest dostosowana z myślą o przewozie motocykli, mocowanie będzie trochę trudniejsze. Są różne sposoby, ale jednym z najprostszych i najskuteczniejszych jest użycie czterech pasów. Dwóch używa się do mocowania po bokach motocykla, a kolejne dwa służą do tego, aby uniemożliwić poruszanie z przodu do tyłu oraz na odwrót. Pasy przełożyć można na przykład przez kierownicę czy dolną półkę. Muszą być oparte na mocnych, metalowych elementach. Nie umieszcza się pasów na delikatnych elementach, takich jak manetki bądź szprychy. Należy także unikać miejsc, w których pasy mogą trzeć o pozostałe części i doprowadzić do ich uszkodzenia. Dosyć szerokie czy długie pasy nie są niezbędne, najważniejsze jest, aby były mocne oraz odpowiednio dopasowane. Powinny posiadać stabilny mechanizm napinania. Pod żadnym pozorem nie wolno stosować pasów z otwartym hakiem. Pasy używane przy transporcie motocykli bądź skuterów muszą posiadać zamknięte zapięcie. Trzeba zapiąć je dość ciasno, tak, aby nie było luzów, bo to może doprowadzić do tego, że pojazd przewróci się w trasie. Jednakże nie jest rekomendowane również całkowite ściśnięcie skoku zawieszenia, ponieważ to, na dłuższych dystansach, prowadzi do uszkodzenia uszczelniaczy oraz wycieku płynu z amortyzatorów. Trzeba więc umieścić element, który blokuje zawieszenie. Dzięki tej blokadzie można mocno zacisnąć pasy bez całkowitego ściskania amortyzatorów.

Istotne jest także, by przyczepa dostosowana była do ciężaru motocykla bądź motocykli. Waga transportowanych maszyn nie może przekroczyć ładowności przyczepy. Jeśli transport tyczy się większej liczby pojazdów, muszą one być odpowiednio ustawione na przyczepie. Nie mogą się dotykać czy znajdować za blisko siebie. Zdarza się, że maszyny przechylają się nieznacznie na wybojach, nawet jeśli są odpowiednio przymocowane. Dlatego ustawienie ich blisko siebie mogłoby wywołać uszkodzenia. Jeżeli z jakiegoś powodu nie można uniknąć transportu większej liczby maszyn umieszczonych obok siebie, warto włożyć coś pomiędzy nimi, tak, by nie mogły ocierać się o siebie. 

Kolejnym popularnym sposobem przewożenia motorów oraz skuterów jest transport za pomocą busa.

Przed umieszczeniem pojazdu w busie, rekomendowane jest spuszczenie lub zużycie benzyny. Celem tego jest uniknięcie sytuacji, gdy paliwo wycieka z gaźnika. Jest to nieprzyjemne dla kierowcy pojazdu, który w trakcie jazdy musiałby wdychać opary z benzyny. Motocykl należy ochronić przed przesuwaniem się na boki. Niebezpieczeństwo wynikające z niewłaściwego zabezpieczenia jednośladu przed przemieszczaniem się nie jest tak poważne jak podczas transportu przyczepą. Nieodpowiednio przymocowany pojazd może wypaść z przyczepy i być powodem wypadku drogowego. Lecz nawet w busie mocowanie jest dosyć ważne i ma wpływ przede wszystkim na ochronę przewożonych maszyn. Motocykl powinien stać stabilnie, tak,aby nie ruszał się, nie ocierał się o ściany lub inne znajdujące się w busie pojazdy. Prostym rozwiązaniem jest użycie gumowej, antypoślizgowej maty z dziurami, takiej jak choćby prosta wycieraczka. Inny sposób to przytwierdzenie do podłogi pojazdu kołków bądź specjalnych szyn. Motocykl można także ochronić strechem, folią bąbelkową, grubymi materiałami i gąbkami - szczególnie delikatne, podatne na uszkodzenia części. Wadą transportu pojazdu w pojeździe typu bus jest ryzyko pobrudzenia wnętrza samochodu, zwłaszcza jeśli chodzi o transport motocykli offroadowych. Warto więc wyczyścić albo zabezpieczyć pojazd, chociaż na tyle, aby nie zabrudził całego pojazdu. 

Niektóre jednoślady można przewieźć także w pojazdach mniejszych niż busy. Tyczy się to pojazdów o niższych gabarytach, mniejszych motocykli lub skuterów. Można je transportować w vanach czy samochodach dostawczych.

Większość przewoźników korzystających z naszego serwisu transportuje jednoślady w busach, transport na przyczepce jest rzadziej stosowaną metodą, co nie znaczy, że mniej skuteczną. Oba sposoby mają swoje plusy i minusy. 

Niezależnie od tego, w jaki sposób przewożony jest motocykl, osoba zajmująca się przewozem powinna przed rozpoczęciem jazdy raz jeszcze sprawdzić wszystkie mocowania. Samochód, do którego przymocowana jest przyczepa, należy prowadzić niezwykle ostrożnie, unikając gwałtownego hamowania. 

Cena transportu

Dla wielu osób, które zastanawiają się nad przewiezieniem motoru, głównym pytaniem jest „ile to kosztuje”. Sposobem na zmniejszenie ceny przewozu jest znalezienie przewoźnika, który i tak przemierza daną trasę i zgarnia jednoślad w postaci doładunku albo w celu uniknięcia powrotnej drogi bez ładunków. W przypadku niedługich tras spore znaczenie ma nie tylko odległość, ale też czas potrzebny na załadowanie oraz rozładowanie samochodu. średnia stawka za kilometr na mniejszych trasach jest wyższa i znajduje się w granicy około 2-4 zł. Na trasach o długości 100-200 km koszt wynosi ok. 1,4-2 zł/km, na trasach 200-300 km – 1,1 zł/km, a na dłuższych trasach, liczących więcej niż 300 km – 0,75 zł. Podane kwoty to średnie uzyskiwane w naszym serwisie. 


zobacz cały zwiń

Szukasz transportu?

Transport motocykli i skuterów Algeciras już od 110 zł!

Zleć transport motocykla