Jak to działa

Powiedz nam, dokąd chcesz zlecić transport motocykla lub skutera. Znajdziemy najlepszego przewoźnika do Twojego zlecenia.
Łączymy osoby i firmy ze zweryfikowanymi przewoźnikami, którzy przewożą motocykle i skutery.
Polska i cała Europa.

zaoszczędziliście z nami 95 144 000 zł 95 144 000 zł zaoszczędziliście z nami
933 000 wystawionych przesyłek 933 000 wystawionych przesyłek
0 zł za wystawienie ogłoszenia 0 zł za wystawienie ogłoszenia
49 000 przewoźników 49 000 przewoźników

Niedawno przewiezione motocykle:

Największy serwis
aukcji transportowych

Największy serwis
aukcji transportowych

Zaufani przewoźnicy

Tylko zweryfikowani
Przewoźnicy

97% zadowolonych klientów

Aż 97% zadowolonych
klientów od 2010r.

Wspomagamy ekologiczny transport

Wspomagamy
ekologiczny transport

Opinie

Wszystko jak w zegarku.Bardzo duże zaangażowanie Pana kierowcy. Profesjonalizm załadunku jak i rozładunku.Kierowca -przewoźnik pomógł więcej niż powinien za co bardzo dziękuję. 100%.Bardzo polecam. SUPER PRZEWOZNIK

MERCEDES SPRINTER KONTENER

Klient: Paweł S.
,
Trasa: Rosersberg - Szczecin

Polecam, szybki kontakt, dostawa też szybka. Polecam

2szt. Wiertarki do zawiasów

Klient: Łukasz R.
,
Trasa: Wadersloh - Gorzów Wielkopolski

Wszystko zgodnie z ustaleniem. Zdecydowanie polecam!!!

3 kartony

Klient: Łukasz G.
,
Trasa: Skawina - Gdańsk

Przygotowanie do transportu

Spora liczba ogłoszeń publikowanych w serwisie Clicktrans.pl dotyczy transportu motocykli. Spore grono przewoźników ma ogromne doświadczenie właśnie w przewozie motocykli oraz skuterów. Zlecenia z reguły wystawiają osoby, które niedawno kupiły jednośladowiec i chcą, aby ktoś dostarczył go do ich miejsca zamieszkania. Często przewóz zamawiają też osoby profesjonalnie związane ze sprzedażą skuterów. Niektórzy właściciele motocykli wybierający się w zagraniczne podróże wolą, aby jednoślad został dostarczony do celu przez przewoźnika, szczególnie, jeśli to miejsce jest położone daleko lub niełatwo dostępne, np. archipelagi. Nie chcą przebywać całej drogi jednośladem, tylko rozpocząć jazdę już na miejscu, korzystają więc z usług przewoźników. Jeżeli potrzebujesz transportu, opublikuj ogłoszenie w serwisie Clicktrans, zbierz wyceny od przewoźników, zdecyduj się na najlepszą z nich i zamów usługę transportu. 

Sposoby transportu

Sposób, w jaki przewozi się pojazd, musi być dopasowany do rodzaju maszyny. Niektóre motocykle transportuje się dużo łatwiej, przewóz innych jest o wiele bardziej skomplikowany. Jest to zależne m.in. od wymiarów, wagi oraz liczby motocykli. Znaczenie ma też liczba oraz typy miejsc, do których można przymocować pasy. Część motocykli można dosyć prosto przymocować, w przypadku innych, zwłaszcza tych bardziej okrytych, trudniej odnaleźć odpowiednie miejsca do umieszczenia pasów. Jest to niezwykle ważna kwestia, odpowiednie przymocowanie ładunku jest podstawą bezpieczeństwa transportu. 

Skutery transportować można na parę różnych sposobów. Często pojazd umieszcza się w busie bądź na przyczepie. Na rynku dostępne są specjalne przyczepy dostosowane do transportu motorów. Cechuje je to, że posiadają oparcie lub uchwyt dla przedniego koła. Posiadają również najazd. Znajduje się na nich szyna, w której ustawia się koła pojazdu, dzięki niej są ustabilizowane. Częścią przyczep motocyklowych są także specjalne uchwyty do pasów. Mimo tego motocykl można przewieźć również na tradycyjnej przyczepie. Niezwykle ważne są mocne uchwyty do pasów, niełatwo je zastąpić. Jednakże jeśli przyczepa nie jest wyposażona w najazd, warto wykorzystać choćby mocną deskę i z jej pomocą wprowadzić pojazd na przyczepę. Trzeba jednak zachować szczególną ostrożność, bo motocykl może wypaść. Jeżeli przyczepa nie jest dostosowana z myślą o przewozie motocykli, mocowanie będzie nieco trudniejsze. Są różne sposoby, ale jednym z najłatwiejszych oraz najskuteczniejszych jest użycie 4 pasów. Dwóch używa się do przymocowania po bokach pojazdu, a kolejne dwa służą do tego, by uniemożliwić poruszanie z przodu do tyłu oraz odwrotnie. Pasy przełożyć można na przykład przez kierownicę czy dolną półkę. Muszą być oparte na twardych, metalowych elementach. Nie zakłada się pasów na delikatnych częściach, takich jak manetki czy szprychy. Należy także unikać miejsc, w których pasy mogą trzeć o inne części i doprowadzić do ich zniszczenia. Bardzo szerokie czy dłuższe pasy nie są potrzebne, najważniejsze jest, aby były mocne oraz odpowiednio dopasowane. Powinny posiadać dobry mechanizm napinania. Pod żadnym pozorem nie wolno stosować pasów z otwartym hakiem. Pasy używane przy przewozie motocykli czy skuterów powinny mieć zamknięte zapięcie. Należy zapiąć je dość mocno, tak, aby nie było luzów, bo to może doprowadzić do tego, że pojazd przechyli się w trasie. Jednakże nie jest rekomendowane także całkowite ściśnięcie skoku zawieszenia, bo to, przy dłuższych trasach, prowadzi do uszkodzenia uszczelniaczy i wycieku oleju z amortyzatorów. Należy więc dodać element, który blokuje zawieszenie. Dzięki takiej blokadzie można mocno ścisnąć pasy bez całkowitego ściskania amortyzatorów.

Istotne jest też, aby przyczepa dopasowana była do ciężaru motocykla bądź motocykli. Ciężar przewożonych maszyn nie może przekraczać ładowności przyczepy. Jeśli transport dotyczy większej liczby pojazdów, muszą one być właściwie ustawione na przyczepie. Nie mogą się dotykać czy znajdować zbyt blisko siebie. Zdarza się, że maszyny przechylają się nieco na wybojach, nawet jeśli są odpowiednio przymocowane. Dlatego umieszczenie ich blisko siebie mogłoby spowodować uszkodzenia. Jeśli z jakiegoś powodu nie da się uniknąć przewożenia większej liczby motocykli postawionych blisko siebie, należy włożyć coś pomiędzy nimi, tak, by nie mogły ocierać się o siebie. 

Kolejnym popularnym sposobem przewożenia motocykli oraz skuterów jest transport za pomocą busa.

Przed umieszczeniem pojazdu w busie, rekomendowane jest spuszczenie bądź zużycie benzyny. Celem tego jest uniknięcie sytuacji, gdy paliwo wydobywa się z gaźnika. Jest to nieprzyjemne dla kierowcy busa, który w trakcie jazdy musiałby wdychać opary z benzyny. Motocykl trzeba zabezpieczyć przed ruszaniem się na boki. Niebezpieczeństwo wynikające z nieodpowiedniego zabezpieczenia motocykla przed poruszaniem się nie jest tak poważne jak podczas transportu przyczepą. Niewłaściwie przymocowany pojazd może spaść z przyczepy i być powodem wypadku drogowego. Lecz nawet w busie mocowanie jest bardzo istotne i ma wpływ przede wszystkim na bezpieczeństwo przewożonych pojazdów. Skuter powinien być stabilny, tak,aby nie ruszał się, nie ocierał się o ściany lub inne znajdujące się w pojeździe jednoślady. Prostym sposobem jest użycie gumowej, antypoślizgowej maty z dziurami, takiej jak choćby prosta wycieraczka. Inny sposób to przymocowanie do podłogi pojazdu kołków lub specjalnych szyn. Motocykl można także zabezpieczyć strechem, folią bąbelkową, grubymi materiałami i gąbkami - szczególnie delikatne, podatne na uszkodzenia elementy. Słabą stroną transportu motocykla w busie jest ryzyko pobrudzenia wnętrza pojazdu, zwłaszcza jeśli chodzi o przewóz motocykli offroadowych. Warto więc umyć albo zabezpieczyć pojazd, choćby na tyle, aby nie pobrudził całego samochodu. 

Niektóre jednoślady można przetransportować także w samochodach mniejszych niż busy. Tyczy się to pojazdów o niższych gabarytach, mniejszych motocykli bądź skuterów. Można je przewozić w vanach bądź samochodach dostawczych.

Większość firm korzystających z naszego serwisu przewozi motocykle w busach, transport na przyczepce jest rzadziej stosowaną opcją, co nie znaczy, że mniej skuteczną. Obie opcje mają swoje dobre oraz złe strony. 

Niezależnie od tego, w jaki sposób przewożony jest skuter, osoba zajmująca się transportem powinna przed startem ponownie sprawdzić wszelkie mocowania. Samochód, do którego przymocowana jest przyczepa, należy prowadzić bardzo ostrożnie, unikając gwałtownego hamowania. 

Koszt przewozu

Dla wielu osób, które rozmyślają nad przewiezieniem motocykla, głównym pytaniem jest „ile to kosztuje”. Sposobem na zmniejszenie kosztów transportu jest znalezienie przewoźnika, który i tak pokonuje daną trasę więc zabiera motocykl w formie doładunku albo w celu uniknięcia powrotu na pusto. W przypadku niedługich tras spore znaczenie ma nie tylko odległość, ale też czas potrzebny na załadowanie i rozładowanie pojazdu. średnia stawka za kilometr na mniejszych trasach jest wyższa i znajduje się w granicy około 2-4 zł. Na trasach o długości 100-200 km cena wynosi średnio 1,4-2 zł/km, na trasach 200-300 km – 1,1 zł/km, a na dłuższych trasach, liczących ponad 300 km – 0,75 zł. Podane ceny to średnie uzyskiwane w naszym serwisie. 


Spora liczba ogłoszeń publikowanych w serwisie Clicktrans.pl dotyczy transportu motocykli. Spore grono przewoźników ma ogromne doświadczenie właśnie w przewozie motocykli oraz skuterów. Zlecenia z reguły wystawiają osoby, które niedawno kupiły jednośladowiec i chcą, aby ktoś dostarczył go do ich miejsca zamieszkania. Często przewóz zamawiają też osoby profesjonalnie związane ze sprzedażą skuterów. Niektórzy właściciele motocykli wybierający się w zagraniczne podróże wolą, aby jednoślad został dostarczony do celu przez przewoźnika, szczególnie, jeśli to miejsce jest położone daleko lub niełatwo dostępne, np. archipelagi. Nie chcą przebywać całej drogi jednośladem, tylko rozpocząć jazdę już na miejscu, korzystają więc z usług przewoźników. Jeżeli potrzebujesz transportu, opublikuj ogłoszenie w serwisie Clicktrans, zbierz wyceny od przewoźników, zdecyduj się na najlepszą z nich i zamów usługę transportu. 

Sposoby transportu

Sposób, w jaki przewozi się pojazd, musi być dopasowany do rodzaju maszyny. Niektóre motocykle transportuje się dużo łatwiej, przewóz innych jest o wiele bardziej skomplikowany. Jest to zależne m.in. od wymiarów, wagi oraz liczby motocykli. Znaczenie ma też liczba oraz typy miejsc, do których można przymocować pasy. Część motocykli można dosyć prosto przymocować, w przypadku innych, zwłaszcza tych bardziej okrytych, trudniej odnaleźć odpowiednie miejsca do umieszczenia pasów. Jest to niezwykle ważna kwestia, odpowiednie przymocowanie ładunku jest podstawą bezpieczeństwa transportu. 

Skutery transportować można na parę różnych sposobów. Często pojazd umieszcza się w busie bądź na przyczepie. Na rynku dostępne są specjalne przyczepy dostosowane do transportu motorów. Cechuje je to, że posiadają oparcie lub uchwyt dla przedniego koła. Posiadają również najazd. Znajduje się na nich szyna, w której ustawia się koła pojazdu, dzięki niej są ustabilizowane. Częścią przyczep motocyklowych są także specjalne uchwyty do pasów. Mimo tego motocykl można przewieźć również na tradycyjnej przyczepie. Niezwykle ważne są mocne uchwyty do pasów, niełatwo je zastąpić. Jednakże jeśli przyczepa nie jest wyposażona w najazd, warto wykorzystać choćby mocną deskę i z jej pomocą wprowadzić pojazd na przyczepę. Trzeba jednak zachować szczególną ostrożność, bo motocykl może wypaść. Jeżeli przyczepa nie jest dostosowana z myślą o przewozie motocykli, mocowanie będzie nieco trudniejsze. Są różne sposoby, ale jednym z najłatwiejszych oraz najskuteczniejszych jest użycie 4 pasów. Dwóch używa się do przymocowania po bokach pojazdu, a kolejne dwa służą do tego, by uniemożliwić poruszanie z przodu do tyłu oraz odwrotnie. Pasy przełożyć można na przykład przez kierownicę czy dolną półkę. Muszą być oparte na twardych, metalowych elementach. Nie zakłada się pasów na delikatnych częściach, takich jak manetki czy szprychy. Należy także unikać miejsc, w których pasy mogą trzeć o inne części i doprowadzić do ich zniszczenia. Bardzo szerokie czy dłuższe pasy nie są potrzebne, najważniejsze jest, aby były mocne oraz odpowiednio dopasowane. Powinny posiadać dobry mechanizm napinania. Pod żadnym pozorem nie wolno stosować pasów z otwartym hakiem. Pasy używane przy przewozie motocykli czy skuterów powinny mieć zamknięte zapięcie. Należy zapiąć je dość mocno, tak, aby nie było luzów, bo to może doprowadzić do tego, że pojazd przechyli się w trasie. Jednakże nie jest rekomendowane także całkowite ściśnięcie skoku zawieszenia, bo to, przy dłuższych trasach, prowadzi do uszkodzenia uszczelniaczy i wycieku oleju z amortyzatorów. Należy więc dodać element, który blokuje zawieszenie. Dzięki takiej blokadzie można mocno ścisnąć pasy bez całkowitego ściskania amortyzatorów.

Istotne jest też, aby przyczepa dopasowana była do ciężaru motocykla bądź motocykli. Ciężar przewożonych maszyn nie może przekraczać ładowności przyczepy. Jeśli transport dotyczy większej liczby pojazdów, muszą one być właściwie ustawione na przyczepie. Nie mogą się dotykać czy znajdować zbyt blisko siebie. Zdarza się, że maszyny przechylają się nieco na wybojach, nawet jeśli są odpowiednio przymocowane. Dlatego umieszczenie ich blisko siebie mogłoby spowodować uszkodzenia. Jeśli z jakiegoś powodu nie da się uniknąć przewożenia większej liczby motocykli postawionych blisko siebie, należy włożyć coś pomiędzy nimi, tak, by nie mogły ocierać się o siebie. 

Kolejnym popularnym sposobem przewożenia motocykli oraz skuterów jest transport za pomocą busa.

Przed umieszczeniem pojazdu w busie, rekomendowane jest spuszczenie bądź zużycie benzyny. Celem tego jest uniknięcie sytuacji, gdy paliwo wydobywa się z gaźnika. Jest to nieprzyjemne dla kierowcy busa, który w trakcie jazdy musiałby wdychać opary z benzyny. Motocykl trzeba zabezpieczyć przed ruszaniem się na boki. Niebezpieczeństwo wynikające z nieodpowiedniego zabezpieczenia motocykla przed poruszaniem się nie jest tak poważne jak podczas transportu przyczepą. Niewłaściwie przymocowany pojazd może spaść z przyczepy i być powodem wypadku drogowego. Lecz nawet w busie mocowanie jest bardzo istotne i ma wpływ przede wszystkim na bezpieczeństwo przewożonych pojazdów. Skuter powinien być stabilny, tak,aby nie ruszał się, nie ocierał się o ściany lub inne znajdujące się w pojeździe jednoślady. Prostym sposobem jest użycie gumowej, antypoślizgowej maty z dziurami, takiej jak choćby prosta wycieraczka. Inny sposób to przymocowanie do podłogi pojazdu kołków lub specjalnych szyn. Motocykl można także zabezpieczyć strechem, folią bąbelkową, grubymi materiałami i gąbkami - szczególnie delikatne, podatne na uszkodzenia elementy. Słabą stroną transportu motocykla w busie jest ryzyko pobrudzenia wnętrza pojazdu, zwłaszcza jeśli chodzi o przewóz motocykli offroadowych. Warto więc umyć albo zabezpieczyć pojazd, choćby na tyle, aby nie pobrudził całego samochodu. 

Niektóre jednoślady można przetransportować także w samochodach mniejszych niż busy. Tyczy się to pojazdów o niższych gabarytach, mniejszych motocykli bądź skuterów. Można je przewozić w vanach bądź samochodach dostawczych.

Większość firm korzystających z naszego serwisu przewozi motocykle w busach, transport na przyczepce jest rzadziej stosowaną opcją, co nie znaczy, że mniej skuteczną. Obie opcje mają swoje dobre oraz złe strony. 

Niezależnie od tego, w jaki sposób przewożony jest skuter, osoba zajmująca się transportem powinna przed startem ponownie sprawdzić wszelkie mocowania. Samochód, do którego przymocowana jest przyczepa, należy prowadzić bardzo ostrożnie, unikając gwałtownego hamowania. 

Koszt przewozu

Dla wielu osób, które rozmyślają nad przewiezieniem motocykla, głównym pytaniem jest „ile to kosztuje”. Sposobem na zmniejszenie kosztów transportu jest znalezienie przewoźnika, który i tak pokonuje daną trasę więc zabiera motocykl w formie doładunku albo w celu uniknięcia powrotu na pusto. W przypadku niedługich tras spore znaczenie ma nie tylko odległość, ale też czas potrzebny na załadowanie i rozładowanie pojazdu. średnia stawka za kilometr na mniejszych trasach jest wyższa i znajduje się w granicy około 2-4 zł. Na trasach o długości 100-200 km cena wynosi średnio 1,4-2 zł/km, na trasach 200-300 km – 1,1 zł/km, a na dłuższych trasach, liczących ponad 300 km – 0,75 zł. Podane ceny to średnie uzyskiwane w naszym serwisie. 


zobacz cały zwiń

Szukasz transportu?

Transport motocykli i skuterów Alicante/Alacant już od 110 zł!

Zleć transport motocykla