Jak to działa

Powiedz nam, dokąd chcesz zlecić transport motocykla lub skutera. Znajdziemy najlepszego przewoźnika do Twojego zlecenia.
Łączymy osoby i firmy ze zweryfikowanymi przewoźnikami, którzy przewożą motocykle i skutery.
Polska i cała Europa.

zaoszczędziliście z nami 83 806 000 zł 83 806 000 zł zaoszczędziliście z nami
836 000 wystawionych przesyłek 836 000 wystawionych przesyłek
0 zł za wystawienie ogłoszenia 0 zł za wystawienie ogłoszenia
44 000 przewoźników 44 000 przewoźników

Niedawno przewiezione motocykle:

Największy serwis
aukcji transportowych

Największy serwis
aukcji transportowych

Zaufani przewoźnicy

Tylko zweryfikowani
Przewoźnicy

97% zadowolonych klientów

Aż 97% zadowolonych
klientów od 2010r.

Wspomagamy ekologiczny transport

Wspomagamy
ekologiczny transport

Opinie

Profesjonalne wykonanie zlecenia , swietny kontakt. Polecam

materac 160/200

Klient: Fedko K.
,
Trasa: Trębaczów - Clamart

Polecam w 100% !! Miałam przyjemność współpracować z Panem Piotrem, który przewoził dużą szafę metalową. Usługa wykonana w 100% zgodnie ustaleniami. Szafa została dostarczona do Klienta bez żadnych uszkodzeń. Stały kontakt z kierowcą.

szafa o wymiarach 100x41x200h i wadze 45kg wraz z wniesieniem

Klient: Roman B.
,
Trasa: Toruń - Inowrocław

Wszystko zgodnie z umową. Polecam.

bmw gs 1100

Klient: Paweł S.
,
Trasa: Frankfurt nad Menem - Kielce

Przygotowanie do transportu

Spora liczba ogłoszeń publikowanych na stronie Clicktrans.pl dotyczy transportu motocykli. Wielu przewoźników specjalizuje się właśnie w transporcie motocykli i skuterów. Ogłoszenia z reguły publikują osoby, które niedawno zakupiły motocykl i chcą, aby został on dostarczony do ich miejsca zamieszkania. Często przewóz zamawiają też osoby profesjonalnie zajmujące się sprzedażą skuterów. Niektórzy właściciele motocykli wybierający się zagranicę wolą, aby jednoślad dostarczono na miejsce docelowe przez firmę, zwłaszcza, jeśli jest to miejsce położone daleko lub trudno dostępne, jak na przykład wyspy. Nie mają ochoty pokonywać całej trasy motocyklem, tylko rozpocząć jazdę dopiero w miejscu docelowym, szukają więc ofert przewoźników. Jeżeli szukasz transportu, wystaw ogłoszenie w naszym serwisie, zbierz wyceny od przewoźników, wybierz najlepszą z nich i zamów usługę transportu. 

Rodzaje transportu

Sposób, w jaki transportuje się pojazd, musi być dopasowany do rodzaju maszyny. Niektóre motory przewozi się dużo prościej, przewóz innych jest o wiele bardziej skomplikowany. Jest to zależne między innymi od wymiarów, ciężaru i liczby pojazdów. Znaczenie ma też liczba oraz rodzaj miejsc, do których można przyczepić pasy. Część jednośladów można dosyć prosto przymocować, w przypadku innych, szczególnie tych bardziej okrytych, trudniej znaleźć właściwe miejsca do umieszczenia pasów. Jest to niezwykle istotna kwestia, odpowiednie przymocowanie pojazdu jest podstawą bezpieczeństwa transportu. 

Motocykle przewozić można na kilka różnych sposobów. Często pojazd umieszcza się w busie lub na przyczepie. Na rynku można znaleźć specjalne przyczepy dostosowane do transportu motorów. Charakteryzują się one tym, że mają oparcie bądź uchwyt dla przedniego koła. Posiadają także najazd. Znajduje się na nich szyna, w której umieszcza się koła pojazdu, dzięki niej są ustabilizowane. Częścią naczep motocyklowych są także specjalne uchwyty do pasów. Jednak motor można transportować także na zwykłej przyczepie. Niezwykle ważne są mocne uchwyty do pasów, trudno je zastąpić. Jednakże jeśli przyczepa nie posiada najazdu, warto wykorzystać choćby mocną deskę i z jej pomocą załadować motocykl na przyczepę. Należy jednak zachować szczególną ostrożność, ponieważ motocykl może wypaść. Jeżeli przyczepa nie jest dostosowana z myślą o przewozie motocykli, mocowanie będzie nieco trudniejsze. Istnieją różne sposoby, ale jednym z najprostszych oraz najskuteczniejszych jest wykorzystanie czterech pasów. Dwóch używa się do przymocowania po bokach pojazdu, a kolejne dwa służą do tego, by uniemożliwić poruszanie z przodu do tyłu i na odwrót. Pasy przełożyć można na przykład przez kierownicę bądź dolną półkę. Muszą opierać się na mocnych, metalowych elementach. Nie zakłada się pasów na delikatnych elementach, takich jak zębatki czy szprychy. Należy także unikać miejsc, w których pasy mogą ocierać się o inne elementy i prowadzić do ich zniszczenia. Bardzo szerokie bądź dłuższe pasy nie są potrzebne, najważniejsze jest, aby były mocne oraz właściwie dopasowane. Powinny mieć dobry mechanizm napinania. Pod żadnym pozorem nie wolno stosować pasów z otwartym hakiem. Pasy wykorzystywane przy transporcie motocykli bądź skuterów muszą posiadać zamknięte zapięcie. Należy zapiąć je dość ciasno, tak, aby nie było luzów, ponieważ to może spowodować, że motocykl przewróci się w trasie. Jednak nie jest zalecane również całkowite zaciśnięcie skoku zawieszenia, ponieważ to, na dłuższych dystansach, prowadzi do uszkodzenia uszczelniaczy oraz wycieku płynu z amortyzatorów. Trzeba więc umieścić element, który blokuje zawieszenie. Dzięki tej blokadzie można mocno ścisnąć pasy bez całkowitego ściskania amortyzatorów.

Ważne jest też, aby przyczepa dostosowana była do wagi motocykla bądź motocykli. Waga transportowanych pojazdów nie może przekraczać ładowności przyczepy. Jeżeli transport dotyczy większej liczby motocykli, powinny one być odpowiednio ustawione na przyczepie. Nie mogą się dotykać ani znajdować zbyt blisko siebie. Zdarza się, że maszyny przechylają się nieco na wybojach, nawet jeśli są odpowiednio przymocowane. Z tego powodu ustawienie ich blisko siebie mogłoby wywołać zniszczenia. Jeżeli z jakiegoś powodu nie można uniknąć przewożenia większej liczby maszyn postawionych obok siebie, warto umieścić coś między nimi, tak, by nie mogły ocierać się o siebie. 

Kolejnym popularnym sposobem transportu motorów oraz skuterów jest przewóz za pomocą busa.

Przed umieszczeniem pojazdu w busie, rekomendowane jest spuszczenie lub zużycie paliwa. Ma to na celu uniknięcie sytuacji, kiedy paliwo wycieka z gaźnika. Jest to nieprzyjemne dla kierowcy busa, który podczas jazdy musiałby wdychać opary z benzyny. Motocykl należy ochronić przed ruszaniem się na boki. Niebezpieczeństwo wynikające z niewłaściwego zabezpieczenia motocykla przed przemieszczaniem się nie jest tak poważne jak podczas transportu przyczepą. Nieodpowiednio przymocowany motocykl może wypaść z przyczepy i być przyczyną wypadku drogowego. Lecz nawet w busie mocowanie jest dosyć istotne i ma wpływ przede wszystkim na bezpieczeństwo przewożonych pojazdów. Motocykl powinien być stabilny, tak,aby nie przesuwał się, nie ocierał się o ściany bądź inne znajdujące się w pojeździe pojazdy. Prostym rozwiązaniem jest użycie gumowej, antypoślizgowej maty z dziurami, takiej jak choćby zwykła wycieraczka. Inna opcja to przytwierdzenie do podłogi busa kołków bądź specjalnych szyn. Motocykl można także zabezpieczyć strechem, folią bąbelkową, grubymi materiałami i gąbkami - szczególnie delikatne, podatne na zniszczenia części. Słabą stroną przewożenia motocykla w pojeździe typu bus jest ryzyko pobrudzenia wnętrza pojazdu, szczególnie gdy chodzi o przewóz motocykli offroadowych. Warto więc umyć albo zabezpieczyć pojazd, chociaż na tyle, aby nie pobrudził całego pojazdu. 

Niektóre motocykle da się przewieźć także w samochodach mniejszych niż busy. Dotyczy to pojazdów o niższych gabarytach, małych motocykli bądź skuterów. Można je przewozić w vanach czy samochodach dostawczych.

Większość przewoźników korzystających z naszego serwisu przewozi jednoślady w busach, przewóz na przyczepce jest rzadziej stosowaną metodą, co nie znaczy, że gorszą. Obie opcje mają swoje plusy i minusy. 

Niezależnie od tego, w jaki sposób przewożony jest motocykl, osoba zajmująca się przewozem powinna przed rozpoczęciem jazdy raz jeszcze sprawdzić wszelkie mocowania. Samochód, do którego przytwierdzona jest przyczepa, należy prowadzić bardzo ostrożnie, unikając ostrego hamowania. 

Koszt przewozu

Dla wielu osób, które rozmyślają nad przewiezieniem motoru, podstawowym pytaniem jest „ile to kosztuje”. Sposobem na obniżenie kosztów transportu jest znalezienie przewoźnika, który i tak pokonuje daną trasę więc zabiera jednoślad w formie doładunku albo w celu uniknięcia powrotnej drogi na pusto. W przypadku krótkich tras duże znaczenie ma nie tylko dystans, ale też czas potrzebny na załadowanie i rozładowanie samochodu. średnia stawka za kilometr na krótszych trasach jest wyższa i wynosi około 2-4 zł. Na trasach mających 100-200 km koszt wynosi ok. 1,4-2 zł/km, na trasach 200-300 km – 1,1 zł/km, a na dłuższych trasach, liczących ponad 300 km – 0,75 zł. Podane ceny to średnie uzyskiwane w naszym serwisie. 


Spora liczba ogłoszeń publikowanych na stronie Clicktrans.pl dotyczy transportu motocykli. Wielu przewoźników specjalizuje się właśnie w transporcie motocykli i skuterów. Ogłoszenia z reguły publikują osoby, które niedawno zakupiły motocykl i chcą, aby został on dostarczony do ich miejsca zamieszkania. Często przewóz zamawiają też osoby profesjonalnie zajmujące się sprzedażą skuterów. Niektórzy właściciele motocykli wybierający się zagranicę wolą, aby jednoślad dostarczono na miejsce docelowe przez firmę, zwłaszcza, jeśli jest to miejsce położone daleko lub trudno dostępne, jak na przykład wyspy. Nie mają ochoty pokonywać całej trasy motocyklem, tylko rozpocząć jazdę dopiero w miejscu docelowym, szukają więc ofert przewoźników. Jeżeli szukasz transportu, wystaw ogłoszenie w naszym serwisie, zbierz wyceny od przewoźników, wybierz najlepszą z nich i zamów usługę transportu. 

Rodzaje transportu

Sposób, w jaki transportuje się pojazd, musi być dopasowany do rodzaju maszyny. Niektóre motory przewozi się dużo prościej, przewóz innych jest o wiele bardziej skomplikowany. Jest to zależne między innymi od wymiarów, ciężaru i liczby pojazdów. Znaczenie ma też liczba oraz rodzaj miejsc, do których można przyczepić pasy. Część jednośladów można dosyć prosto przymocować, w przypadku innych, szczególnie tych bardziej okrytych, trudniej znaleźć właściwe miejsca do umieszczenia pasów. Jest to niezwykle istotna kwestia, odpowiednie przymocowanie pojazdu jest podstawą bezpieczeństwa transportu. 

Motocykle przewozić można na kilka różnych sposobów. Często pojazd umieszcza się w busie lub na przyczepie. Na rynku można znaleźć specjalne przyczepy dostosowane do transportu motorów. Charakteryzują się one tym, że mają oparcie bądź uchwyt dla przedniego koła. Posiadają także najazd. Znajduje się na nich szyna, w której umieszcza się koła pojazdu, dzięki niej są ustabilizowane. Częścią naczep motocyklowych są także specjalne uchwyty do pasów. Jednak motor można transportować także na zwykłej przyczepie. Niezwykle ważne są mocne uchwyty do pasów, trudno je zastąpić. Jednakże jeśli przyczepa nie posiada najazdu, warto wykorzystać choćby mocną deskę i z jej pomocą załadować motocykl na przyczepę. Należy jednak zachować szczególną ostrożność, ponieważ motocykl może wypaść. Jeżeli przyczepa nie jest dostosowana z myślą o przewozie motocykli, mocowanie będzie nieco trudniejsze. Istnieją różne sposoby, ale jednym z najprostszych oraz najskuteczniejszych jest wykorzystanie czterech pasów. Dwóch używa się do przymocowania po bokach pojazdu, a kolejne dwa służą do tego, by uniemożliwić poruszanie z przodu do tyłu i na odwrót. Pasy przełożyć można na przykład przez kierownicę bądź dolną półkę. Muszą opierać się na mocnych, metalowych elementach. Nie zakłada się pasów na delikatnych elementach, takich jak zębatki czy szprychy. Należy także unikać miejsc, w których pasy mogą ocierać się o inne elementy i prowadzić do ich zniszczenia. Bardzo szerokie bądź dłuższe pasy nie są potrzebne, najważniejsze jest, aby były mocne oraz właściwie dopasowane. Powinny mieć dobry mechanizm napinania. Pod żadnym pozorem nie wolno stosować pasów z otwartym hakiem. Pasy wykorzystywane przy transporcie motocykli bądź skuterów muszą posiadać zamknięte zapięcie. Należy zapiąć je dość ciasno, tak, aby nie było luzów, ponieważ to może spowodować, że motocykl przewróci się w trasie. Jednak nie jest zalecane również całkowite zaciśnięcie skoku zawieszenia, ponieważ to, na dłuższych dystansach, prowadzi do uszkodzenia uszczelniaczy oraz wycieku płynu z amortyzatorów. Trzeba więc umieścić element, który blokuje zawieszenie. Dzięki tej blokadzie można mocno ścisnąć pasy bez całkowitego ściskania amortyzatorów.

Ważne jest też, aby przyczepa dostosowana była do wagi motocykla bądź motocykli. Waga transportowanych pojazdów nie może przekraczać ładowności przyczepy. Jeżeli transport dotyczy większej liczby motocykli, powinny one być odpowiednio ustawione na przyczepie. Nie mogą się dotykać ani znajdować zbyt blisko siebie. Zdarza się, że maszyny przechylają się nieco na wybojach, nawet jeśli są odpowiednio przymocowane. Z tego powodu ustawienie ich blisko siebie mogłoby wywołać zniszczenia. Jeżeli z jakiegoś powodu nie można uniknąć przewożenia większej liczby maszyn postawionych obok siebie, warto umieścić coś między nimi, tak, by nie mogły ocierać się o siebie. 

Kolejnym popularnym sposobem transportu motorów oraz skuterów jest przewóz za pomocą busa.

Przed umieszczeniem pojazdu w busie, rekomendowane jest spuszczenie lub zużycie paliwa. Ma to na celu uniknięcie sytuacji, kiedy paliwo wycieka z gaźnika. Jest to nieprzyjemne dla kierowcy busa, który podczas jazdy musiałby wdychać opary z benzyny. Motocykl należy ochronić przed ruszaniem się na boki. Niebezpieczeństwo wynikające z niewłaściwego zabezpieczenia motocykla przed przemieszczaniem się nie jest tak poważne jak podczas transportu przyczepą. Nieodpowiednio przymocowany motocykl może wypaść z przyczepy i być przyczyną wypadku drogowego. Lecz nawet w busie mocowanie jest dosyć istotne i ma wpływ przede wszystkim na bezpieczeństwo przewożonych pojazdów. Motocykl powinien być stabilny, tak,aby nie przesuwał się, nie ocierał się o ściany bądź inne znajdujące się w pojeździe pojazdy. Prostym rozwiązaniem jest użycie gumowej, antypoślizgowej maty z dziurami, takiej jak choćby zwykła wycieraczka. Inna opcja to przytwierdzenie do podłogi busa kołków bądź specjalnych szyn. Motocykl można także zabezpieczyć strechem, folią bąbelkową, grubymi materiałami i gąbkami - szczególnie delikatne, podatne na zniszczenia części. Słabą stroną przewożenia motocykla w pojeździe typu bus jest ryzyko pobrudzenia wnętrza pojazdu, szczególnie gdy chodzi o przewóz motocykli offroadowych. Warto więc umyć albo zabezpieczyć pojazd, chociaż na tyle, aby nie pobrudził całego pojazdu. 

Niektóre motocykle da się przewieźć także w samochodach mniejszych niż busy. Dotyczy to pojazdów o niższych gabarytach, małych motocykli bądź skuterów. Można je przewozić w vanach czy samochodach dostawczych.

Większość przewoźników korzystających z naszego serwisu przewozi jednoślady w busach, przewóz na przyczepce jest rzadziej stosowaną metodą, co nie znaczy, że gorszą. Obie opcje mają swoje plusy i minusy. 

Niezależnie od tego, w jaki sposób przewożony jest motocykl, osoba zajmująca się przewozem powinna przed rozpoczęciem jazdy raz jeszcze sprawdzić wszelkie mocowania. Samochód, do którego przytwierdzona jest przyczepa, należy prowadzić bardzo ostrożnie, unikając ostrego hamowania. 

Koszt przewozu

Dla wielu osób, które rozmyślają nad przewiezieniem motoru, podstawowym pytaniem jest „ile to kosztuje”. Sposobem na obniżenie kosztów transportu jest znalezienie przewoźnika, który i tak pokonuje daną trasę więc zabiera jednoślad w formie doładunku albo w celu uniknięcia powrotnej drogi na pusto. W przypadku krótkich tras duże znaczenie ma nie tylko dystans, ale też czas potrzebny na załadowanie i rozładowanie samochodu. średnia stawka za kilometr na krótszych trasach jest wyższa i wynosi około 2-4 zł. Na trasach mających 100-200 km koszt wynosi ok. 1,4-2 zł/km, na trasach 200-300 km – 1,1 zł/km, a na dłuższych trasach, liczących ponad 300 km – 0,75 zł. Podane ceny to średnie uzyskiwane w naszym serwisie. 


zobacz cały zwiń

Szukasz transportu?

Transport motocykli i skuterów Frankfurt nad Menem już od 110 zł!

Zleć transport motocykla