Jak to działa

Powiedz nam, dokąd chcesz zlecić transport motocykla lub skutera. Znajdziemy najlepszego przewoźnika do Twojego zlecenia.
Łączymy osoby i firmy ze zweryfikowanymi przewoźnikami, którzy przewożą motocykle i skutery.
Polska i cała Europa.

zaoszczędziliście z nami 80 920 000 zł 80 920 000 zł zaoszczędziliście z nami
809 000 wystawionych przesyłek 809 000 wystawionych przesyłek
0 zł za wystawienie ogłoszenia 0 zł za wystawienie ogłoszenia
43 000 przewoźników 43 000 przewoźników

Niedawno przewiezione motocykle:

Największy serwis
aukcji transportowych

Największy serwis
aukcji transportowych

Zaufani przewoźnicy

Tylko zweryfikowani
Przewoźnicy

97% zadowolonych klientów

Aż 97% zadowolonych
klientów od 2010r.

Wspomagamy ekologiczny transport

Wspomagamy
ekologiczny transport

Opinie

Rzetelni i punktualni... praca z takimi ludzmi to sama przyjemnosc. Goraco polecam

VW LT 28 Pusty

Klient: Seun A.
,
Trasa: Trzebieszowice - Rzgów

Rzetelni i punktualni... praca z takimi ludzmi to sama przyjemnosc. Goraco polecam

Mercedes 208D

Klient: Seun A.
,
Trasa: Rzgów - Ratyzbona

Polecam Pana Marka. Transport super,kontakt bardzo dobry i miły. POLECAM.

Ciągnik c360 bez kabiny

Klient: Mariusz B.
,
Trasa: Wierzchowiska Drugie - Masłomiąca

Przygotowanie do transportu

Duża część ogłoszeń publikowanych na stronie Clicktrans.pl dotyczy przewozu jednośladów. Wielu przewoźników ma ogromne doświadczenie właśnie w transporcie motocykli i skuterów. Ogłoszenia często publikują osoby, które niedawno kupiły jednośladowiec i potrzebują, aby został on dostarczony do ich miejsca zamieszkania. Często przewóz zlecają także osoby profesjonalnie związane ze sprzedażą motocykli. Niektórzy motocykliści wybierający się zagranicę preferują, aby motocykl dostarczono do celu przez przewoźnika, zwłaszcza, jeśli jest to miejsce odległe lub trudno dostępne, jak na przykład wyspy. Nie mają ochoty przebywać całej drogi jednośladem, tylko cieszyć się jazdą już w miejscu docelowym, szukają więc usług przewoźników. Jeśli szukasz przewoźnika, wystaw ogłoszenie w naszym serwisie, zbierz oferty od przewoźników, wybierz jedną z nich i zamów przewóz. 

Sposoby transportu

Sposób, w jaki przewozi się pojazd, musi być dostosowany do rodzaju maszyny. Niektóre motocykle przewozi się znacznie łatwiej, przewóz innych jest o wiele bardziej skomplikowany. Jest to zależne między innymi od wymiarów, wagi i liczby pojazdów. Znaczenie ma też liczba oraz typy miejsc, do których można przymocować pasy. Część jednośladów można dosyć łatwo przymocować, w przypadku innych, zwłaszcza tych bardziej okrytych, trudniej znaleźć właściwe miejsca do umieszczenia pasów. Jest to bardzo ważna kwestia, odpowiednie przymocowanie pojazdu jest podstawą bezpieczeństwa transportu. 

Motocykle przewozić można na kilka różnych sposobów. Najczęściej pojazd przewozi się w busie bądź na platformie. Na rynku dostępne są specjalne przyczepy przeznaczone do przewozu motocykli. Charakteryzują się one tym, że posiadają oparcie bądź uchwyt dla przedniego koła. Mają także najazd. Znajduje się na nich szyna, w której umieszcza się koła pojazdu, dzięki niej są stabilne. Częścią przyczep motocyklowych są też specjalistyczne uchwyty do pasów. Mimo tego motocykl można transportować również na tradycyjnej przyczepie. Niezwykle istotne są mocne uchwyty do pasów, niełatwo je zastąpić. Jednak jeśli przyczepa nie posiada najazdu, warto wykorzystać choćby twardą deskę i z jej pomocą wprowadzić motocykl na przyczepę. Należy jednak zachować wyjątkową ostrożność, ponieważ jednoślad może wypaść. Jeśli przyczepa nie jest dostosowana z myślą o przewozie motocykli, mocowanie będzie nieco trudniejsze. Są różne rozwiązania, ale jednym z najłatwiejszych oraz najskuteczniejszych jest użycie czterech pasów. Dwóch używa się do mocowania po bokach pojazdu, a pozostałe dwa służą do tego, by uniemożliwić poruszanie z przodu do tyłu oraz odwrotnie. Pasy przełożyć można na przykład przez kierownicę bądź dolną półkę. Muszą opierać się na twardych, metalowych częściach. Nie zakłada się pasów na delikatnych elementach, takich jak manetki bądź szprychy. Należy również unikać miejsc, w których pasy mogą ocierać się o inne elementy i doprowadzić do ich zniszczenia. Dosyć szerokie czy długie pasy nie są potrzebne, najważniejsze jest, aby były mocne oraz właściwie dopasowane. Powinny mieć stabilny mechanizm napinania. Pod żadnym pozorem nie wolno stosować pasów z otwartym hakiem. Pasy wykorzystywane przy transporcie motocykli bądź skuterów muszą mieć zamknięte zapięcie. Trzeba zapiąć je dość mocno, tak, aby nie było luzów, ponieważ to może spowodować, że pojazd przewróci się w trasie. Jednakże nie jest zalecane również całkowite ściśnięcie skoku zawieszenia, ponieważ to, na dłuższych dystansach, prowadzi do uszkodzenia uszczelniaczy i wycieku płynu z amortyzatorów. Należy więc dodać element, który blokuje zawieszenie. Dzięki takiej blokadzie można mocno zacisnąć pasy bez całkowitego ściskania amortyzatorów.

Ważne jest także, aby przyczepa dopasowana była do ciężaru motocykla czy motocykli. Waga transportowanych pojazdów nie może przekroczyć ładowności przyczepy. Jeżeli przewóz tyczy się większej liczby pojazdów, powinny one być odpowiednio rozmieszczone na przyczepie. Nie mogą się dotykać ani znajdować zbyt blisko siebie. Zdarza się, że maszyny przechylają się nieco na wybojach, nawet jeśli są odpowiednio przymocowane. Dlatego umieszczenie ich blisko siebie mogłoby spowodować uszkodzenia. Jeżeli z jakiegoś powodu nie można uniknąć przewożenia większej liczby maszyn postawionych blisko siebie, należy włożyć coś między nimi, tak, by nie mogły otrzeć się o siebie. 

Kolejnym częstym sposobem przewożenia motocykli i skuterów jest przewóz za pomocą busa.

Przed umieszczeniem pojazdu w busie, rekomendowane jest spuszczenie bądź wypalenie paliwa. Celem tego jest uniknięcie sytuacji, kiedy paliwo wydobywa się z gaźnika. Jest to nieprzyjemne dla kierowcy busa, który w trakcie jazdy musiałby wdychać opary z benzyny. Motocykl trzeba zabezpieczyć przed ruszaniem się na boki. Niebezpieczeństwo wynikające z niewłaściwego zabezpieczenia motocykla przed poruszaniem się nie jest tak poważne jak podczas przewozu przyczepą. Niewłaściwie przymocowany motocykl może wypaść z przyczepy i być powodem wypadku drogowego. Jednak nawet w busie mocowanie jest dosyć istotne i ma wpływ przede wszystkim na ochronę przewożonych maszyn. Skuter powinien stać stabilnie, tak,by nie ruszał się, nie ocierał się o ściany bądź inne znajdujące się w pojeździe jednoślady. Prostym rozwiązaniem jest wykorzystanie gumowej, antypoślizgowej maty z otworami, takiej jak choćby zwykła wycieraczka. Inna opcja to przymocowanie do podłogi pojazdu kołków bądź specjalnych szyn. Motocykl można dodatkowo ochronić folią strech, folią bąbelkową, grubymi materiałami i gąbkami - szczególnie delikatne, podatne na uszkodzenia części. Słabą stroną przewożenia motocykla w busie jest ryzyko zabrudzenia wnętrza samochodu, zwłaszcza jeśli chodzi o transport motocykli offroadowych. Zaleca się umyć albo zabezpieczyć pojazd, chociaż na tyle, aby nie pobrudził całego pojazdu. 

Niektóre motocykle da się przewieźć również w pojazdach mniejszych niż busy. Dotyczy to pojazdów o niższych gabarytach, mniejszych motocykli bądź skuterów. Można je przewozić w vanach czy samochodach dostawczych.

Większość przewoźników korzystających z naszego serwisu przewozi motocykle w busach, transport na przyczepce jest rzadziej stosowaną metodą, co nie znaczy, że mniej skuteczną. Obie opcje mają swoje plusy i minusy. 

Niezależnie od tego, jak jest motocykl, osoba zajmująca się transportem powinna przed startem raz jeszcze sprawdzić wszelkie mocowania. Samochód, do którego przymocowana jest przyczepa, należy prowadzić niezwykle ostrożnie, unikając ostrego hamowania. 

Cena przewozu

Dla wielu osób, które zastanawiają się nad transportem motocykla, podstawowym pytaniem jest ile to może kosztować. Sposobem na zmniejszenie ceny transportu może być znalezienie przewoźnika, który i tak pokonuje daną trasę i zgarnia motocykl w postaci doładunku czy w celu uniknięcia powrotu bez ładunków. W przypadku niedługich tras spore znaczenie ma nie tylko dystans, ale także czas potrzebny na załadowanie oraz rozładowanie pojazdu. średnia stawka za kilometr na krótszych trasach jest wyższa i znajduje się w granicy około 2-4 zł. Na trasach o długości 100-200 km koszt wynosi średnio 1,4-2 zł/km, na trasach 200-300 km – 1,1 zł/km, a na dłuższych trasach, liczących więcej niż 300 km – 0,75 zł. Przedstawione kwoty to średnie uzyskiwane w naszym serwisie. 


Duża część ogłoszeń publikowanych na stronie Clicktrans.pl dotyczy przewozu jednośladów. Wielu przewoźników ma ogromne doświadczenie właśnie w transporcie motocykli i skuterów. Ogłoszenia często publikują osoby, które niedawno kupiły jednośladowiec i potrzebują, aby został on dostarczony do ich miejsca zamieszkania. Często przewóz zlecają także osoby profesjonalnie związane ze sprzedażą motocykli. Niektórzy motocykliści wybierający się zagranicę preferują, aby motocykl dostarczono do celu przez przewoźnika, zwłaszcza, jeśli jest to miejsce odległe lub trudno dostępne, jak na przykład wyspy. Nie mają ochoty przebywać całej drogi jednośladem, tylko cieszyć się jazdą już w miejscu docelowym, szukają więc usług przewoźników. Jeśli szukasz przewoźnika, wystaw ogłoszenie w naszym serwisie, zbierz oferty od przewoźników, wybierz jedną z nich i zamów przewóz. 

Sposoby transportu

Sposób, w jaki przewozi się pojazd, musi być dostosowany do rodzaju maszyny. Niektóre motocykle przewozi się znacznie łatwiej, przewóz innych jest o wiele bardziej skomplikowany. Jest to zależne między innymi od wymiarów, wagi i liczby pojazdów. Znaczenie ma też liczba oraz typy miejsc, do których można przymocować pasy. Część jednośladów można dosyć łatwo przymocować, w przypadku innych, zwłaszcza tych bardziej okrytych, trudniej znaleźć właściwe miejsca do umieszczenia pasów. Jest to bardzo ważna kwestia, odpowiednie przymocowanie pojazdu jest podstawą bezpieczeństwa transportu. 

Motocykle przewozić można na kilka różnych sposobów. Najczęściej pojazd przewozi się w busie bądź na platformie. Na rynku dostępne są specjalne przyczepy przeznaczone do przewozu motocykli. Charakteryzują się one tym, że posiadają oparcie bądź uchwyt dla przedniego koła. Mają także najazd. Znajduje się na nich szyna, w której umieszcza się koła pojazdu, dzięki niej są stabilne. Częścią przyczep motocyklowych są też specjalistyczne uchwyty do pasów. Mimo tego motocykl można transportować również na tradycyjnej przyczepie. Niezwykle istotne są mocne uchwyty do pasów, niełatwo je zastąpić. Jednak jeśli przyczepa nie posiada najazdu, warto wykorzystać choćby twardą deskę i z jej pomocą wprowadzić motocykl na przyczepę. Należy jednak zachować wyjątkową ostrożność, ponieważ jednoślad może wypaść. Jeśli przyczepa nie jest dostosowana z myślą o przewozie motocykli, mocowanie będzie nieco trudniejsze. Są różne rozwiązania, ale jednym z najłatwiejszych oraz najskuteczniejszych jest użycie czterech pasów. Dwóch używa się do mocowania po bokach pojazdu, a pozostałe dwa służą do tego, by uniemożliwić poruszanie z przodu do tyłu oraz odwrotnie. Pasy przełożyć można na przykład przez kierownicę bądź dolną półkę. Muszą opierać się na twardych, metalowych częściach. Nie zakłada się pasów na delikatnych elementach, takich jak manetki bądź szprychy. Należy również unikać miejsc, w których pasy mogą ocierać się o inne elementy i doprowadzić do ich zniszczenia. Dosyć szerokie czy długie pasy nie są potrzebne, najważniejsze jest, aby były mocne oraz właściwie dopasowane. Powinny mieć stabilny mechanizm napinania. Pod żadnym pozorem nie wolno stosować pasów z otwartym hakiem. Pasy wykorzystywane przy transporcie motocykli bądź skuterów muszą mieć zamknięte zapięcie. Trzeba zapiąć je dość mocno, tak, aby nie było luzów, ponieważ to może spowodować, że pojazd przewróci się w trasie. Jednakże nie jest zalecane również całkowite ściśnięcie skoku zawieszenia, ponieważ to, na dłuższych dystansach, prowadzi do uszkodzenia uszczelniaczy i wycieku płynu z amortyzatorów. Należy więc dodać element, który blokuje zawieszenie. Dzięki takiej blokadzie można mocno zacisnąć pasy bez całkowitego ściskania amortyzatorów.

Ważne jest także, aby przyczepa dopasowana była do ciężaru motocykla czy motocykli. Waga transportowanych pojazdów nie może przekroczyć ładowności przyczepy. Jeżeli przewóz tyczy się większej liczby pojazdów, powinny one być odpowiednio rozmieszczone na przyczepie. Nie mogą się dotykać ani znajdować zbyt blisko siebie. Zdarza się, że maszyny przechylają się nieco na wybojach, nawet jeśli są odpowiednio przymocowane. Dlatego umieszczenie ich blisko siebie mogłoby spowodować uszkodzenia. Jeżeli z jakiegoś powodu nie można uniknąć przewożenia większej liczby maszyn postawionych blisko siebie, należy włożyć coś między nimi, tak, by nie mogły otrzeć się o siebie. 

Kolejnym częstym sposobem przewożenia motocykli i skuterów jest przewóz za pomocą busa.

Przed umieszczeniem pojazdu w busie, rekomendowane jest spuszczenie bądź wypalenie paliwa. Celem tego jest uniknięcie sytuacji, kiedy paliwo wydobywa się z gaźnika. Jest to nieprzyjemne dla kierowcy busa, który w trakcie jazdy musiałby wdychać opary z benzyny. Motocykl trzeba zabezpieczyć przed ruszaniem się na boki. Niebezpieczeństwo wynikające z niewłaściwego zabezpieczenia motocykla przed poruszaniem się nie jest tak poważne jak podczas przewozu przyczepą. Niewłaściwie przymocowany motocykl może wypaść z przyczepy i być powodem wypadku drogowego. Jednak nawet w busie mocowanie jest dosyć istotne i ma wpływ przede wszystkim na ochronę przewożonych maszyn. Skuter powinien stać stabilnie, tak,by nie ruszał się, nie ocierał się o ściany bądź inne znajdujące się w pojeździe jednoślady. Prostym rozwiązaniem jest wykorzystanie gumowej, antypoślizgowej maty z otworami, takiej jak choćby zwykła wycieraczka. Inna opcja to przymocowanie do podłogi pojazdu kołków bądź specjalnych szyn. Motocykl można dodatkowo ochronić folią strech, folią bąbelkową, grubymi materiałami i gąbkami - szczególnie delikatne, podatne na uszkodzenia części. Słabą stroną przewożenia motocykla w busie jest ryzyko zabrudzenia wnętrza samochodu, zwłaszcza jeśli chodzi o transport motocykli offroadowych. Zaleca się umyć albo zabezpieczyć pojazd, chociaż na tyle, aby nie pobrudził całego pojazdu. 

Niektóre motocykle da się przewieźć również w pojazdach mniejszych niż busy. Dotyczy to pojazdów o niższych gabarytach, mniejszych motocykli bądź skuterów. Można je przewozić w vanach czy samochodach dostawczych.

Większość przewoźników korzystających z naszego serwisu przewozi motocykle w busach, transport na przyczepce jest rzadziej stosowaną metodą, co nie znaczy, że mniej skuteczną. Obie opcje mają swoje plusy i minusy. 

Niezależnie od tego, jak jest motocykl, osoba zajmująca się transportem powinna przed startem raz jeszcze sprawdzić wszelkie mocowania. Samochód, do którego przymocowana jest przyczepa, należy prowadzić niezwykle ostrożnie, unikając ostrego hamowania. 

Cena przewozu

Dla wielu osób, które zastanawiają się nad transportem motocykla, podstawowym pytaniem jest ile to może kosztować. Sposobem na zmniejszenie ceny transportu może być znalezienie przewoźnika, który i tak pokonuje daną trasę i zgarnia motocykl w postaci doładunku czy w celu uniknięcia powrotu bez ładunków. W przypadku niedługich tras spore znaczenie ma nie tylko dystans, ale także czas potrzebny na załadowanie oraz rozładowanie pojazdu. średnia stawka za kilometr na krótszych trasach jest wyższa i znajduje się w granicy około 2-4 zł. Na trasach o długości 100-200 km koszt wynosi średnio 1,4-2 zł/km, na trasach 200-300 km – 1,1 zł/km, a na dłuższych trasach, liczących więcej niż 300 km – 0,75 zł. Przedstawione kwoty to średnie uzyskiwane w naszym serwisie. 


zobacz cały zwiń

Szukasz transportu?

Transport motocykli i skuterów Grudziądz już od 110 zł!

Zleć transport motocykla