Jak to działa

Powiedz nam, dokąd chcesz zlecić transport motocykla lub skutera. Znajdziemy najlepszego przewoźnika do Twojego zlecenia.
Łączymy osoby i firmy ze zweryfikowanymi przewoźnikami, którzy przewożą motocykle i skutery.
Polska i cała Europa.

zaoszczędziliście z nami 46 061 547 zł 46 061 547 zł zaoszczędziliście z nami
500 000 wystawionych przesyłek 500 000 wystawionych przesyłek
0 zł za wystawienie ogłoszenia 0 zł za wystawienie ogłoszenia
30 000 przewoźników 30 000 przewoźników

Niedawno przewiezione motocykle:

Największy serwis
aukcji transportowych

Największy serwis
aukcji transportowych

Zaufani przewoźnicy

Tylko zweryfikowani
Przewoźnicy

97% zadowolonych klientów

Aż 97% zadowolonych
klientów od 2010r.

Wspomagamy ekologiczny transport

Wspomagamy
ekologiczny transport

Opinie

Dziękuje polecam i pozdrawiam

Kawasaki ksf 250

,
Trasa: Kębliny - Zalesiany

Szybka odpowiedz i dobry kontakt, polecam

Motor Yamaha TDM 900

Klient: Łukasz G.
,
Trasa: Cambridge - Trzebiatów

Polecam gorąco! Profesjonalne podejście do klienta. Doskonały kontakt telefoniczny. Życzę powodzenia i pozdrawiam.

Suzuki SV 650

Klient: Karol O.
,
Trasa: Będzin - Göteborg

Przygotowanie do transportu

Duża część zleceń publikowanych w serwisie Clicktrans.pl dotyczy przewozu jednośladów. Wielu przewoźników ma ogromne doświadczenie właśnie w przewozie motocykli oraz skuterów. Ogłoszenia często wystawiają osoby, które właśnie zakupiły motocykl i chciałyby, aby został on dostarczony do ich miejsca pobytu. Często przewóz zamawiają też osoby profesjonalnie zajmujące się sprzedażą motocykli. Niektórzy motocykliści wybierający się zagranicę wolą, aby jednoślad dostarczono do celu przez przewoźnika, zwłaszcza, jeżeli jest to miejsce położone daleko lub niełatwo dostępne, jak na przykład wyspy. Nie mają ochoty pokonywać całej trasy motocyklem, tylko cieszyć się jazdą dopiero w miejscu docelowym, szukają więc usług firm transportowych. Jeśli szukasz transportu, opublikuj zlecenie w naszym serwisie, zbierz wyceny od przewoźników, zdecyduj się na najlepszą z nich i zamów usługę transportu. 

Sposoby transportu

Sposób, w jaki transportuje się motocykl, musi być dopasowany do rodzaju maszyny. Niektóre motocykle transportuje się dużo prościej, przewóz pozostałych jest znacznie bardziej utrudniony. Zależy to m.in. od wymiarów, wagi oraz liczby motocykli. Znaczenie ma także liczba i rodzaj miejsc, do których można przyczepić pasy. Część jednośladów można bardzo prosto przymocować, w przypadku innych, szczególnie tych bardziej okrytych, trudniej znaleźć odpowiednie miejsca do umieszczenia pasów. Jest to niezwykle ważna kwestia, odpowiednie przymocowanie ładunku jest podstawą bezpieczeństwa transportu. 

Skutery przewozić można na kilka różnych sposobów. Często pojazd umieszcza się w vanie lub na przyczepie. Na rynku dostępne są specjalne przyczepy dostosowane do transportu motorów. Charakteryzują się one tym, że posiadają oparcie bądź uchwyt dla przedniego koła. Mają również najazd. Znajduje się na nich szyna, w której ustawia się koła jednośladu, dzięki niej są stabilne. Elementem przyczep motocyklowych są także specjalistyczne uchwyty do pasów. Jednak motocykl można transportować również na tradycyjnej przyczepie. Niezwykle ważne są mocne uchwyty do pasów, trudno je zastąpić. Jednak jeśli przyczepa nie posiada najazdu, warto wykorzystać choćby twardą deskę i z jej pomocą wprowadzić pojazd na przyczepę. Należy jednak zachować szczególną ostrożność, bo motocykl może spaść. Jeśli przyczepa nie jest dostosowana specjalnie do przewozu motocykli, mocowanie będzie trochę trudniejsze. Są różne rozwiązania, lecz jednym z najłatwiejszych oraz najskuteczniejszych jest wykorzystanie czterech pasów. Dwóch używa się do mocowania po bokach pojazdu, a pozostałe dwa służą do tego, aby uniemożliwić poruszanie z przodu do tyłu i na odwrót. Pasy przełożyć można na przykład przez kierownicę bądź dolną półkę. Muszą opierać się na twardych, metalowych częściach. Nie umieszcza się pasów na delikatnych częściach, takich jak manetki bądź szprychy. Należy także unikać miejsc, w których pasy mogą ocierać się o pozostałe elementy i doprowadzić do ich zniszczenia. Bardzo szerokie czy długie pasy nie są potrzebne, najważniejsze jest, aby były mocne i odpowiednio dopasowane. Powinny mieć stabilny mechanizm napinania. Pod żadnym pozorem nie wolno stosować pasów z otwartym hakiem. Pasy wykorzystywane przy transporcie motocykli czy skuterów muszą mieć zamknięte zapięcie. Należy zapiąć je dość mocno, tak, aby nie było luzów, ponieważ to może doprowadzić do tego, że pojazd przewróci się w trasie. Jednak nie jest rekomendowane także całkowite ściśnięcie skoku zawieszenia, ponieważ to, przy dłuższych trasach, prowadzi do usterki uszczelniaczy i wycieku oleju z amortyzatorów. Należy więc umieścić element, który blokuje zawieszenie. Dzięki takiej blokadzie można mocno ścisnąć pasy bez całkowitego ściskania amortyzatorów.

Ważne jest także, by przyczepa dopasowana była do wagi motocykla czy motocykli. Ciężar przewożonych maszyn nie może przekraczać ładowności przyczepy. Jeżeli przewóz tyczy się większej liczby pojazdów, powinny one być właściwie rozmieszczone na przyczepie. Nie mogą się dotykać czy stać za blisko siebie. Zdarza się, że pojazdy przechylają się nieznacznie na wybojach, nawet jeśli są odpowiednio przymocowane. Dlatego umieszczenie ich blisko siebie mogłoby spowodować zniszczenia. Jeśli z jakiegoś powodu nie można uniknąć transportu większej liczby maszyn postawionych obok siebie, należy włożyć coś pomiędzy nimi, tak, aby nie mogły ocierać się o siebie. 

Drugim popularnym sposobem transportu motorów i skuterów jest przewóz za pomocą busa.

Przed umieszczeniem motocykla w busie, zalecane jest spuszczenie bądź zużycie paliwa. Celem tego jest uniknięcie sytuacji, kiedy paliwo wydobywa się z gaźnika. Jest to nieprzyjemne dla kierowcy pojazdu, który podczas jazdy musiałby wdychać opary z benzyny. Motor należy zabezpieczyć przed ruszaniem się na boki. Niebezpieczeństwo wynikające z niewłaściwego zabezpieczenia jednośladu przed poruszaniem się nie jest tak poważne jak w przypadku przewozu przyczepą. Nieodpowiednio przymocowany pojazd może spaść z przyczepy i być przyczyną wypadku drogowego. Lecz nawet w busie mocowanie jest dosyć istotne i ma wpływ przede wszystkim na bezpieczeństwo transportowanych maszyn. Skuter powinien stać stabilnie, tak,by nie ruszał się, nie ocierał się o ściany bądź inne znajdujące się w pojeździe jednoślady. Dobrym rozwiązaniem jest wykorzystanie gumowej, antypoślizgowej maty z dziurami, takiej jak choćby prosta wycieraczka. Inna opcja to przymocowanie do podłogi pojazdu kołków lub specjalnych szyn. Motocykl można dodatkowo ochronić strechem, folią bąbelkową, grubymi materiałami bądź gąbkami - zwłaszcza delikatne, podatne na uszkodzenia elementy. Wadą przewożenia motocykla w busie jest ryzyko zabrudzenia wnętrza pojazdu, zwłaszcza jeśli chodzi o przewóz motocykli offroadowych. Warto więc wyczyścić albo zabezpieczyć samochód, chociaż na tyle, aby nie zabrudził całego pojazdu. 

Niektóre jednoślady można przewieźć również w pojazdach mniejszych niż busy. Tyczy się to pojazdów o niższych gabarytach, małych motocykli bądź skuterów. Można je przewozić w vanach bądź samochodach dostawczych.

Większość przewoźników korzystających z naszego serwisu przewozi motocykle w busach, przewóz na przyczepce jest rzadziej stosowaną opcją, co nie znaczy, że gorszą. Obie opcje mają swoje dobre oraz złe strony. 

Niezależnie od tego, jak jest motocykl, osoba zajmująca się przewozem powinna przed rozpoczęciem jazdy raz jeszcze sprawdzić wszelkie mocowania. Samochód, do którego przytwierdzona jest przyczepa, należy prowadzić bardzo ostrożnie, unikając ostrego hamowania. 

Koszt przewozu

Dla wielu osób, które rozmyślają nad przewiezieniem motocykla, głównym pytaniem jest „ile to kosztuje”. Sposobem na obniżenie kosztów przewozu może być znalezienie przewoźnika, który i tak przemierza daną trasę i zabiera jednoślad w formie doładunku czy w celu uniknięcia powrotu bez ładunków. W przypadku niedługich tras spore znaczenie ma nie tylko dystans, ale także czas potrzebny na załadowanie i rozładowanie samochodu. średnia stawka za kilometr na mniejszych trasach jest wyższa i znajduje się w granicy około 2-4 zł. Na trasach o długości 100-200 km cena wynosi ok. 1,4-2 zł/km, na trasach 200-300 km – 1,1 zł/km, a na dłuższych trasach, liczących więcej niż 300 km – 0,75 zł. Podane ceny to średnie uzyskiwane w naszym serwisie. 


Duża część zleceń publikowanych w serwisie Clicktrans.pl dotyczy przewozu jednośladów. Wielu przewoźników ma ogromne doświadczenie właśnie w przewozie motocykli oraz skuterów. Ogłoszenia często wystawiają osoby, które właśnie zakupiły motocykl i chciałyby, aby został on dostarczony do ich miejsca pobytu. Często przewóz zamawiają też osoby profesjonalnie zajmujące się sprzedażą motocykli. Niektórzy motocykliści wybierający się zagranicę wolą, aby jednoślad dostarczono do celu przez przewoźnika, zwłaszcza, jeżeli jest to miejsce położone daleko lub niełatwo dostępne, jak na przykład wyspy. Nie mają ochoty pokonywać całej trasy motocyklem, tylko cieszyć się jazdą dopiero w miejscu docelowym, szukają więc usług firm transportowych. Jeśli szukasz transportu, opublikuj zlecenie w naszym serwisie, zbierz wyceny od przewoźników, zdecyduj się na najlepszą z nich i zamów usługę transportu. 

Sposoby transportu

Sposób, w jaki transportuje się motocykl, musi być dopasowany do rodzaju maszyny. Niektóre motocykle transportuje się dużo prościej, przewóz pozostałych jest znacznie bardziej utrudniony. Zależy to m.in. od wymiarów, wagi oraz liczby motocykli. Znaczenie ma także liczba i rodzaj miejsc, do których można przyczepić pasy. Część jednośladów można bardzo prosto przymocować, w przypadku innych, szczególnie tych bardziej okrytych, trudniej znaleźć odpowiednie miejsca do umieszczenia pasów. Jest to niezwykle ważna kwestia, odpowiednie przymocowanie ładunku jest podstawą bezpieczeństwa transportu. 

Skutery przewozić można na kilka różnych sposobów. Często pojazd umieszcza się w vanie lub na przyczepie. Na rynku dostępne są specjalne przyczepy dostosowane do transportu motorów. Charakteryzują się one tym, że posiadają oparcie bądź uchwyt dla przedniego koła. Mają również najazd. Znajduje się na nich szyna, w której ustawia się koła jednośladu, dzięki niej są stabilne. Elementem przyczep motocyklowych są także specjalistyczne uchwyty do pasów. Jednak motocykl można transportować również na tradycyjnej przyczepie. Niezwykle ważne są mocne uchwyty do pasów, trudno je zastąpić. Jednak jeśli przyczepa nie posiada najazdu, warto wykorzystać choćby twardą deskę i z jej pomocą wprowadzić pojazd na przyczepę. Należy jednak zachować szczególną ostrożność, bo motocykl może spaść. Jeśli przyczepa nie jest dostosowana specjalnie do przewozu motocykli, mocowanie będzie trochę trudniejsze. Są różne rozwiązania, lecz jednym z najłatwiejszych oraz najskuteczniejszych jest wykorzystanie czterech pasów. Dwóch używa się do mocowania po bokach pojazdu, a pozostałe dwa służą do tego, aby uniemożliwić poruszanie z przodu do tyłu i na odwrót. Pasy przełożyć można na przykład przez kierownicę bądź dolną półkę. Muszą opierać się na twardych, metalowych częściach. Nie umieszcza się pasów na delikatnych częściach, takich jak manetki bądź szprychy. Należy także unikać miejsc, w których pasy mogą ocierać się o pozostałe elementy i doprowadzić do ich zniszczenia. Bardzo szerokie czy długie pasy nie są potrzebne, najważniejsze jest, aby były mocne i odpowiednio dopasowane. Powinny mieć stabilny mechanizm napinania. Pod żadnym pozorem nie wolno stosować pasów z otwartym hakiem. Pasy wykorzystywane przy transporcie motocykli czy skuterów muszą mieć zamknięte zapięcie. Należy zapiąć je dość mocno, tak, aby nie było luzów, ponieważ to może doprowadzić do tego, że pojazd przewróci się w trasie. Jednak nie jest rekomendowane także całkowite ściśnięcie skoku zawieszenia, ponieważ to, przy dłuższych trasach, prowadzi do usterki uszczelniaczy i wycieku oleju z amortyzatorów. Należy więc umieścić element, który blokuje zawieszenie. Dzięki takiej blokadzie można mocno ścisnąć pasy bez całkowitego ściskania amortyzatorów.

Ważne jest także, by przyczepa dopasowana była do wagi motocykla czy motocykli. Ciężar przewożonych maszyn nie może przekraczać ładowności przyczepy. Jeżeli przewóz tyczy się większej liczby pojazdów, powinny one być właściwie rozmieszczone na przyczepie. Nie mogą się dotykać czy stać za blisko siebie. Zdarza się, że pojazdy przechylają się nieznacznie na wybojach, nawet jeśli są odpowiednio przymocowane. Dlatego umieszczenie ich blisko siebie mogłoby spowodować zniszczenia. Jeśli z jakiegoś powodu nie można uniknąć transportu większej liczby maszyn postawionych obok siebie, należy włożyć coś pomiędzy nimi, tak, aby nie mogły ocierać się o siebie. 

Drugim popularnym sposobem transportu motorów i skuterów jest przewóz za pomocą busa.

Przed umieszczeniem motocykla w busie, zalecane jest spuszczenie bądź zużycie paliwa. Celem tego jest uniknięcie sytuacji, kiedy paliwo wydobywa się z gaźnika. Jest to nieprzyjemne dla kierowcy pojazdu, który podczas jazdy musiałby wdychać opary z benzyny. Motor należy zabezpieczyć przed ruszaniem się na boki. Niebezpieczeństwo wynikające z niewłaściwego zabezpieczenia jednośladu przed poruszaniem się nie jest tak poważne jak w przypadku przewozu przyczepą. Nieodpowiednio przymocowany pojazd może spaść z przyczepy i być przyczyną wypadku drogowego. Lecz nawet w busie mocowanie jest dosyć istotne i ma wpływ przede wszystkim na bezpieczeństwo transportowanych maszyn. Skuter powinien stać stabilnie, tak,by nie ruszał się, nie ocierał się o ściany bądź inne znajdujące się w pojeździe jednoślady. Dobrym rozwiązaniem jest wykorzystanie gumowej, antypoślizgowej maty z dziurami, takiej jak choćby prosta wycieraczka. Inna opcja to przymocowanie do podłogi pojazdu kołków lub specjalnych szyn. Motocykl można dodatkowo ochronić strechem, folią bąbelkową, grubymi materiałami bądź gąbkami - zwłaszcza delikatne, podatne na uszkodzenia elementy. Wadą przewożenia motocykla w busie jest ryzyko zabrudzenia wnętrza pojazdu, zwłaszcza jeśli chodzi o przewóz motocykli offroadowych. Warto więc wyczyścić albo zabezpieczyć samochód, chociaż na tyle, aby nie zabrudził całego pojazdu. 

Niektóre jednoślady można przewieźć również w pojazdach mniejszych niż busy. Tyczy się to pojazdów o niższych gabarytach, małych motocykli bądź skuterów. Można je przewozić w vanach bądź samochodach dostawczych.

Większość przewoźników korzystających z naszego serwisu przewozi motocykle w busach, przewóz na przyczepce jest rzadziej stosowaną opcją, co nie znaczy, że gorszą. Obie opcje mają swoje dobre oraz złe strony. 

Niezależnie od tego, jak jest motocykl, osoba zajmująca się przewozem powinna przed rozpoczęciem jazdy raz jeszcze sprawdzić wszelkie mocowania. Samochód, do którego przytwierdzona jest przyczepa, należy prowadzić bardzo ostrożnie, unikając ostrego hamowania. 

Koszt przewozu

Dla wielu osób, które rozmyślają nad przewiezieniem motocykla, głównym pytaniem jest „ile to kosztuje”. Sposobem na obniżenie kosztów przewozu może być znalezienie przewoźnika, który i tak przemierza daną trasę i zabiera jednoślad w formie doładunku czy w celu uniknięcia powrotu bez ładunków. W przypadku niedługich tras spore znaczenie ma nie tylko dystans, ale także czas potrzebny na załadowanie i rozładowanie samochodu. średnia stawka za kilometr na mniejszych trasach jest wyższa i znajduje się w granicy około 2-4 zł. Na trasach o długości 100-200 km cena wynosi ok. 1,4-2 zł/km, na trasach 200-300 km – 1,1 zł/km, a na dłuższych trasach, liczących więcej niż 300 km – 0,75 zł. Podane ceny to średnie uzyskiwane w naszym serwisie. 


zobacz cały zwiń

Szukasz transportu?

Transport motocykli i skuterów Londres już od 110 zł!

Zleć transport motocykla