Jak to działa

Powiedz nam, dokąd chcesz zlecić transport motocykla lub skutera. Znajdziemy najlepszego przewoźnika do Twojego zlecenia.
Łączymy osoby i firmy ze zweryfikowanymi przewoźnikami, którzy przewożą motocykle i skutery.
Polska i cała Europa.

zaoszczędziliście z nami 80 920 000 zł 80 920 000 zł zaoszczędziliście z nami
809 000 wystawionych przesyłek 809 000 wystawionych przesyłek
0 zł za wystawienie ogłoszenia 0 zł za wystawienie ogłoszenia
43 000 przewoźników 43 000 przewoźników

Niedawno przewiezione motocykle:

Największy serwis
aukcji transportowych

Największy serwis
aukcji transportowych

Zaufani przewoźnicy

Tylko zweryfikowani
Przewoźnicy

97% zadowolonych klientów

Aż 97% zadowolonych
klientów od 2010r.

Wspomagamy ekologiczny transport

Wspomagamy
ekologiczny transport

Opinie

Fantastyczny przewoźnik :) wszystko zgodnie z umowa a motocykl dotarł bez najmniejszej ryski z PL do IE. Polecam każdemu!

Yamaha mt125

Klient: Piotr N.
,
Trasa: Szczecin - Athlone

Jesteśmy umówieni na transport za kilka dni. Na ten moment kontakt bezproblemowy, telefoniczny i mailowy.

Honda cb 650r

,
Trasa: Wrocław - Lizbona

Wszystko super. Bardzo uczciwy przewoźnik. Serdecznie polecam !

Kymco

Klient: Adam P.
,
Trasa: Ostrzeszów - Olsztynek

Przygotowanie do transportu

Spora liczba zleceń publikowanych w serwisie Clicktrans.pl dotyczy przewozu motocykli. Wielu przewoźników ma ogromne doświadczenie właśnie w transporcie motocykli i skuterów. Ogłoszenia z reguły publikują osoby, które niedawno zakupiły jednośladowiec i chciałyby, aby został on dostarczony do ich miejsca zamieszkania. Nierzadko przewóz zlecają też osoby profesjonalnie zajmujące się sprzedażą motocykli. Niektórzy motocykliści wybierający się w zagraniczne podróże preferują, by jednoślad został dostarczony do celu przez przewoźnika, zwłaszcza, jeśli jest to miejsce położone daleko lub niełatwo dostępne, jak na przykład wyspy. Nie chcą przebywać całej trasy jednośladem, tylko rozpocząć jazdę już w miejscu docelowym, szukają więc usług przewoźników. Jeśli szukasz transportu, opublikuj ogłoszenie w serwisie Clicktrans, zbierz wyceny od przewoźników, wybierz najlepszą z ofert i zleć usługę transportu. 

Rodzaje transportu

Sposób, w jaki transportuje się pojazd, powinien być dopasowany do typu maszyny. Niektóre motocykle przewozi się dużo prościej, przewóz innych jest znacznie bardziej utrudniony. Zależy to m.in. od wymiarów, ciężaru i liczby motocykli. Znaczenie ma też liczba i typy miejsc, do których można przymocować pasy. Część motocykli można bardzo prosto przymocować, w przypadku innych, szczególnie tych bardziej okrytych, trudniej odnaleźć odpowiednie miejsca do przymocowania pasów. Jest to niezwykle ważna kwestia, odpowiednie przymocowanie ładunku jest podstawą bezpieczeństwa transportu. 

Skutery przewozić można na kilka różnych sposobów. Najczęściej pojazd przewozi się w vanie lub na przyczepie. Na rynku można znaleźć specjalne przyczepy przeznaczone do przewozu motocykli. Cechuje je to, że posiadają oparcie bądź uchwyt dla przedniego koła. Posiadają również najazd. Znajduje się na nich szyna, w której umieszcza się koła jednośladu, dzięki niej są stabilne. Częścią naczep motocyklowych są też specjalne uchwyty do pasów. Mimo tego motocykl można przewieźć także na tradycyjnej przyczepie. Niezwykle istotne są mocne uchwyty do pasów, trudno je zastąpić. Jednak jeśli przyczepa nie jest wyposażona w najazd, można wykorzystać choćby mocną deskę i z jej pomocą załadować motocykl na przyczepę. Trzeba jednak zachować wyjątkową ostrożność, bo motocykl może spaść. Jeśli przyczepa nie jest dostosowana specjalnie do przewozu motocykli, mocowanie będzie trochę trudniejsze. Istnieją różne sposoby, ale jednym z najłatwiejszych i najskuteczniejszych jest wykorzystanie 4 pasów. Dwóch używa się do mocowania po bokach pojazdu, a kolejne dwa służą do tego, by uniemożliwić przemieszczanie z przodu do tyłu oraz odwrotnie. Pasy przełożyć można na przykład przez kierownicę czy dolną półkę. Muszą być oparte na mocnych, metalowych elementach. Nie zakłada się pasów na delikatnych częściach, takich jak zębatki bądź szprychy. Należy również unikać miejsc, w których pasy mogą trzeć o inne części i prowadzić do ich uszkodzenia. Bardzo szerokie czy długie pasy nie są niezbędne, najważniejsze jest, aby były mocne oraz odpowiednio dopasowane. Powinny posiadać dobry mechanizm napinania. Pod żadnym pozorem nie należy stosować pasów z otwartym hakiem. Pasy wykorzystywane przy transporcie motocykli bądź skuterów powinny posiadać zamknięte zapięcie. Trzeba zapiąć je dość ciasno, tak, aby nie było luzów, bo to może spowodować, że motocykl przechyli się w trasie. Jednak nie jest rekomendowane również całkowite zaciśnięcie skoku zawieszenia, ponieważ to, przy dłuższych trasach, prowadzi do usterki uszczelniaczy oraz wycieku płynu z amortyzatorów. Trzeba więc dodać element, który blokuje zawieszenie. Dzięki tej blokadzie można mocno zacisnąć pasy bez całkowitego ściskania amortyzatorów.

Ważne jest też, aby przyczepa dostosowana była do ciężaru motocykla czy motocykli. Ciężar przewożonych pojazdów nie może przekraczać ładowności przyczepy. Jeśli przewóz dotyczy większej liczby pojazdów, muszą one być właściwie ustawione na przyczepie. Nie mogą się dotykać czy stać za blisko siebie. Zdarza się, że maszyny przechylają się nieznacznie na wybojach, nawet jeśli są odpowiednio przymocowane. Dlatego ustawienie ich blisko siebie mogłoby wywołać uszkodzenia. Jeżeli z jakiegoś powodu nie da się uniknąć przewożenia większej liczby maszyn postawionych blisko siebie, warto umieścić coś pomiędzy nimi, tak, by nie mogły otrzeć się o siebie. 

Kolejnym częstym sposobem przewożenia motocykli oraz skuterów jest przewóz za pomocą busa.

Przed umieszczeniem pojazdu w busie, zalecane jest spuszczenie bądź wypalenie paliwa. Celem tego jest uniknięcie sytuacji, gdy paliwo wydobywa się z gaźnika. Jest to nieprzyjemne dla kierowcy pojazdu, który w trakcie jazdy musiałby wdychać opary z benzyny. Motor trzeba ochronić przed ruszaniem się na boki. Niebezpieczeństwo wynikające z nieodpowiedniego zabezpieczenia jednośladu przed poruszaniem się nie jest tak poważne jak podczas transportu przyczepą. Niewłaściwie przymocowany pojazd może spaść z przyczepy i być przyczyną wypadku drogowego. Jednak nawet w busie mocowanie jest bardzo ważne i ma wpływ przede wszystkim na ochronę transportowanych pojazdów. Motocykl powinien być stabilny, tak,by nie ruszał się, nie ocierał się o ściany lub inne znajdujące się w busie jednoślady. Dobrym rozwiązaniem jest użycie gumowej, antypoślizgowej maty z otworami, takiej jak choćby zwykła wycieraczka. Inna opcja to przymocowanie do podłogi busa kołków lub specjalnych szyn. Motor można także ochronić strechem, folią bąbelkową, kocami bądź gąbkami - szczególnie delikatne, podatne na zniszczenia części. Wadą transportu pojazdu w pojeździe typu bus jest ryzyko pobrudzenia wnętrza samochodu, szczególnie jeśli chodzi o przewóz motocykli offroadowych. Warto więc wyczyścić albo zabezpieczyć pojazd, chociaż na tyle, aby nie pobrudził całego pojazdu. 

Niektóre jednoślady można przetransportować również w pojazdach mniejszych niż busy. Tyczy się to pojazdów o niższych gabarytach, małych motocykli bądź skuterów. Można je transportować w vanach czy samochodach dostawczych.

Większość firm korzystających z naszego serwisu transportuje jednoślady w busach, przewóz na przyczepce jest rzadziej stosowaną opcją, co nie znaczy, że gorszą. Obie opcje mają swoje plusy i minusy. 

Niezależnie od tego, jak jest skuter, osoba zajmująca się transportem powinna przed rozpoczęciem jazdy raz jeszcze sprawdzić wszystkie mocowania. Samochód, do którego przymocowana jest przyczepa, należy prowadzić niezwykle ostrożnie, unikając gwałtownego hamowania. 

Koszt przewozu

Dla wielu osób, które zastanawiają się nad przewiezieniem motoru, głównym pytaniem jest „ile to kosztuje”. Sposobem na zmniejszenie ceny przewozu jest wyszukanie przewoźnika, który i tak przemierza daną trasę i zgarnia jednoślad w formie doładunku albo w celu uniknięcia powrotnej drogi na pusto. W przypadku niedługich tras duże znaczenie ma nie tylko odległość, ale też czas potrzebny na załadowanie i rozładowanie samochodu. Z tego powodu średnia stawka za kilometr na mniejszych trasach jest wyższa i znajduje się w granicy około 2-4 zł. Na trasach mających 100-200 km koszt wynosi ok. 1,4-2 zł/km, na trasach 200-300 km – 1,1 zł/km, a na dłuższych trasach, liczących więcej niż 300 km – 0,75 zł. Podane kwoty to średnie uzyskiwane w naszym serwisie. 


Spora liczba zleceń publikowanych w serwisie Clicktrans.pl dotyczy przewozu motocykli. Wielu przewoźników ma ogromne doświadczenie właśnie w transporcie motocykli i skuterów. Ogłoszenia z reguły publikują osoby, które niedawno zakupiły jednośladowiec i chciałyby, aby został on dostarczony do ich miejsca zamieszkania. Nierzadko przewóz zlecają też osoby profesjonalnie zajmujące się sprzedażą motocykli. Niektórzy motocykliści wybierający się w zagraniczne podróże preferują, by jednoślad został dostarczony do celu przez przewoźnika, zwłaszcza, jeśli jest to miejsce położone daleko lub niełatwo dostępne, jak na przykład wyspy. Nie chcą przebywać całej trasy jednośladem, tylko rozpocząć jazdę już w miejscu docelowym, szukają więc usług przewoźników. Jeśli szukasz transportu, opublikuj ogłoszenie w serwisie Clicktrans, zbierz wyceny od przewoźników, wybierz najlepszą z ofert i zleć usługę transportu. 

Rodzaje transportu

Sposób, w jaki transportuje się pojazd, powinien być dopasowany do typu maszyny. Niektóre motocykle przewozi się dużo prościej, przewóz innych jest znacznie bardziej utrudniony. Zależy to m.in. od wymiarów, ciężaru i liczby motocykli. Znaczenie ma też liczba i typy miejsc, do których można przymocować pasy. Część motocykli można bardzo prosto przymocować, w przypadku innych, szczególnie tych bardziej okrytych, trudniej odnaleźć odpowiednie miejsca do przymocowania pasów. Jest to niezwykle ważna kwestia, odpowiednie przymocowanie ładunku jest podstawą bezpieczeństwa transportu. 

Skutery przewozić można na kilka różnych sposobów. Najczęściej pojazd przewozi się w vanie lub na przyczepie. Na rynku można znaleźć specjalne przyczepy przeznaczone do przewozu motocykli. Cechuje je to, że posiadają oparcie bądź uchwyt dla przedniego koła. Posiadają również najazd. Znajduje się na nich szyna, w której umieszcza się koła jednośladu, dzięki niej są stabilne. Częścią naczep motocyklowych są też specjalne uchwyty do pasów. Mimo tego motocykl można przewieźć także na tradycyjnej przyczepie. Niezwykle istotne są mocne uchwyty do pasów, trudno je zastąpić. Jednak jeśli przyczepa nie jest wyposażona w najazd, można wykorzystać choćby mocną deskę i z jej pomocą załadować motocykl na przyczepę. Trzeba jednak zachować wyjątkową ostrożność, bo motocykl może spaść. Jeśli przyczepa nie jest dostosowana specjalnie do przewozu motocykli, mocowanie będzie trochę trudniejsze. Istnieją różne sposoby, ale jednym z najłatwiejszych i najskuteczniejszych jest wykorzystanie 4 pasów. Dwóch używa się do mocowania po bokach pojazdu, a kolejne dwa służą do tego, by uniemożliwić przemieszczanie z przodu do tyłu oraz odwrotnie. Pasy przełożyć można na przykład przez kierownicę czy dolną półkę. Muszą być oparte na mocnych, metalowych elementach. Nie zakłada się pasów na delikatnych częściach, takich jak zębatki bądź szprychy. Należy również unikać miejsc, w których pasy mogą trzeć o inne części i prowadzić do ich uszkodzenia. Bardzo szerokie czy długie pasy nie są niezbędne, najważniejsze jest, aby były mocne oraz odpowiednio dopasowane. Powinny posiadać dobry mechanizm napinania. Pod żadnym pozorem nie należy stosować pasów z otwartym hakiem. Pasy wykorzystywane przy transporcie motocykli bądź skuterów powinny posiadać zamknięte zapięcie. Trzeba zapiąć je dość ciasno, tak, aby nie było luzów, bo to może spowodować, że motocykl przechyli się w trasie. Jednak nie jest rekomendowane również całkowite zaciśnięcie skoku zawieszenia, ponieważ to, przy dłuższych trasach, prowadzi do usterki uszczelniaczy oraz wycieku płynu z amortyzatorów. Trzeba więc dodać element, który blokuje zawieszenie. Dzięki tej blokadzie można mocno zacisnąć pasy bez całkowitego ściskania amortyzatorów.

Ważne jest też, aby przyczepa dostosowana była do ciężaru motocykla czy motocykli. Ciężar przewożonych pojazdów nie może przekraczać ładowności przyczepy. Jeśli przewóz dotyczy większej liczby pojazdów, muszą one być właściwie ustawione na przyczepie. Nie mogą się dotykać czy stać za blisko siebie. Zdarza się, że maszyny przechylają się nieznacznie na wybojach, nawet jeśli są odpowiednio przymocowane. Dlatego ustawienie ich blisko siebie mogłoby wywołać uszkodzenia. Jeżeli z jakiegoś powodu nie da się uniknąć przewożenia większej liczby maszyn postawionych blisko siebie, warto umieścić coś pomiędzy nimi, tak, by nie mogły otrzeć się o siebie. 

Kolejnym częstym sposobem przewożenia motocykli oraz skuterów jest przewóz za pomocą busa.

Przed umieszczeniem pojazdu w busie, zalecane jest spuszczenie bądź wypalenie paliwa. Celem tego jest uniknięcie sytuacji, gdy paliwo wydobywa się z gaźnika. Jest to nieprzyjemne dla kierowcy pojazdu, który w trakcie jazdy musiałby wdychać opary z benzyny. Motor trzeba ochronić przed ruszaniem się na boki. Niebezpieczeństwo wynikające z nieodpowiedniego zabezpieczenia jednośladu przed poruszaniem się nie jest tak poważne jak podczas transportu przyczepą. Niewłaściwie przymocowany pojazd może spaść z przyczepy i być przyczyną wypadku drogowego. Jednak nawet w busie mocowanie jest bardzo ważne i ma wpływ przede wszystkim na ochronę transportowanych pojazdów. Motocykl powinien być stabilny, tak,by nie ruszał się, nie ocierał się o ściany lub inne znajdujące się w busie jednoślady. Dobrym rozwiązaniem jest użycie gumowej, antypoślizgowej maty z otworami, takiej jak choćby zwykła wycieraczka. Inna opcja to przymocowanie do podłogi busa kołków lub specjalnych szyn. Motor można także ochronić strechem, folią bąbelkową, kocami bądź gąbkami - szczególnie delikatne, podatne na zniszczenia części. Wadą transportu pojazdu w pojeździe typu bus jest ryzyko pobrudzenia wnętrza samochodu, szczególnie jeśli chodzi o przewóz motocykli offroadowych. Warto więc wyczyścić albo zabezpieczyć pojazd, chociaż na tyle, aby nie pobrudził całego pojazdu. 

Niektóre jednoślady można przetransportować również w pojazdach mniejszych niż busy. Tyczy się to pojazdów o niższych gabarytach, małych motocykli bądź skuterów. Można je transportować w vanach czy samochodach dostawczych.

Większość firm korzystających z naszego serwisu transportuje jednoślady w busach, przewóz na przyczepce jest rzadziej stosowaną opcją, co nie znaczy, że gorszą. Obie opcje mają swoje plusy i minusy. 

Niezależnie od tego, jak jest skuter, osoba zajmująca się transportem powinna przed rozpoczęciem jazdy raz jeszcze sprawdzić wszystkie mocowania. Samochód, do którego przymocowana jest przyczepa, należy prowadzić niezwykle ostrożnie, unikając gwałtownego hamowania. 

Koszt przewozu

Dla wielu osób, które zastanawiają się nad przewiezieniem motoru, głównym pytaniem jest „ile to kosztuje”. Sposobem na zmniejszenie ceny przewozu jest wyszukanie przewoźnika, który i tak przemierza daną trasę i zgarnia jednoślad w formie doładunku albo w celu uniknięcia powrotnej drogi na pusto. W przypadku niedługich tras duże znaczenie ma nie tylko odległość, ale też czas potrzebny na załadowanie i rozładowanie samochodu. Z tego powodu średnia stawka za kilometr na mniejszych trasach jest wyższa i znajduje się w granicy około 2-4 zł. Na trasach mających 100-200 km koszt wynosi ok. 1,4-2 zł/km, na trasach 200-300 km – 1,1 zł/km, a na dłuższych trasach, liczących więcej niż 300 km – 0,75 zł. Podane kwoty to średnie uzyskiwane w naszym serwisie. 


zobacz cały zwiń

Szukasz transportu?

Transport motocykli i skuterów Madryt już od 110 zł!

Zleć transport motocykla