Jak to działa

Powiedz nam, dokąd chcesz zlecić transport motocykla lub skutera. Znajdziemy najlepszego przewoźnika do Twojego zlecenia.
Łączymy osoby i firmy ze zweryfikowanymi przewoźnikami, którzy przewożą motocykle i skutery.
Polska i cała Europa.

zaoszczędziliście z nami 101 175 000 zł zaoszczędziliście z nami 101 175 000 zł 101 175 000 zł zaoszczędziliście z nami
982 000 wystawionych przesyłek 982 000 wystawionych przesyłek 982 000 wystawionych przesyłek
0 zł za wystawienie ogłoszenia 0 zł za wystawienie ogłoszenia 0 zł za wystawienie ogłoszenia
51 000 przewoźników 51 000 przewoźników 51 000 przewoźników

Niedawno przewiezione motocykle:

Największy serwis
aukcji transportowych

Największy serwis
aukcji transportowych

Zaufani przewoźnicy

Tylko zweryfikowani
Przewoźnicy

97% zadowolonych klientów

Aż 97% zadowolonych
klientów od 2010r.

Wspomagamy ekologiczny transport

Wspomagamy
ekologiczny transport

Opinie

Miła obsługa...i dostawa na czas.

piaggio 125 mp3

,
Trasa: Borek Wielki - Gorzów Wielkopolski

Wszystko się odbyło, tak jak powinno, dobry kontakt, polecam

Junak

Klient: Tadeusz C.
,
Trasa: Oleśnica - Bielsk Podlaski

Obsługa na wysokim poziomie. Zdecydowanie Polecam.

Mały skuter Vastro 50

Klient: Marcin K.
,
Trasa: Stanisławowo - Ciepielów

Przygotowanie do transportu

Spora liczba ogłoszeń publikowanych na stronie Clicktrans.pl dotyczy transportu jednośladów. Spore grono przewoźników ma ogromne doświadczenie właśnie w transporcie motocykli oraz skuterów. Zlecenia często wystawiają osoby, które niedawno zakupiły jednośladowiec i potrzebują, aby został on dostarczony do ich miejsca pobytu. Nierzadko przewóz zlecają także osoby zawodowo zajmujące się sprzedażą motocykli. Niektórzy właściciele motocykli wybierający się zagranicę wolą, by motocykl został dostarczony do celu przez firmę, zwłaszcza, jeśli to miejsce jest położone daleko lub trudno dostępne, np. wyspy. Nie mają ochoty przebywać całej trasy motocyklem, a raczej cieszyć się jazdą dopiero w miejscu docelowym, szukają więc usług przewoźników. Jeśli szukasz przewoźnika, wystaw ogłoszenie w naszym serwisie, zbierz wyceny od przewoźników, zdecyduj się na jedną z ofert i zamów transport. 

Sposoby transportu

Sposób, w jaki transportuje się pojazd, musi być dostosowany do rodzaju maszyny. Niektóre motocykle przewozi się znacznie prościej, przewóz pozostałych jest znacznie bardziej utrudniony. Zależy to m.in. od wymiarów, wagi i liczby motocykli. Znaczenie ma także liczba i rodzaj miejsc, do których można przymocować pasy. Część jednośladów można bardzo łatwo przymocować, w przypadku innych, zwłaszcza tych bardziej okrytych, trudniej znaleźć właściwe elementy do umieszczenia pasów. Jest to niezwykle ważna kwestia, poprawne przymocowanie pojazdu jest kluczowe dla bezpieczeństwa transportu. 

Skutery przewozić można na kilka różnych sposobów. Często pojazd przewozi się w busie bądź na platformie. Na rynku dostępne są specjalne przyczepy dostosowane do transportu motorów. Cechuje je to, że mają oparcie lub uchwyt dla przedniego koła. Posiadają także najazd. Znajduje się na nich szyna, w której umieszcza się koła pojazdu, dzięki niej są stabilne. Częścią przyczep motocyklowych są także specjalne uchwyty do pasów. Jednak motocykl można przewieźć także na zwykłej przyczepie. Niezwykle istotne są mocne uchwyty do pasów, trudno je zastąpić. Jednak jeśli przyczepa nie posiada najazdu, warto użyć choćby mocną deskę i z jej pomocą wprowadzić pojazd na przyczepę. Należy jednak zachować szczególną ostrożność, bo jednoślad może spaść. Jeśli przyczepa nie jest dostosowana z myślą o przewozie motocykli, mocowanie będzie nieco trudniejsze. Istnieją różne rozwiązania, ale jednym z najłatwiejszych i najskuteczniejszych jest użycie czterech pasów. Dwóch używa się do przymocowania po bokach pojazdu, a pozostałe dwa służą do tego, by uniemożliwić poruszanie z przodu do tyłu i na odwrót. Pasy przełożyć można przykładowo przez kierownicę czy dolną półkę. Muszą opierać się na twardych, metalowych częściach. Nie umieszcza się pasów na delikatnych częściach, takich jak zębatki bądź szprychy. Należy również unikać miejsc, w których pasy mogą trzeć o inne elementy i doprowadzić do ich zniszczenia. Dosyć szerokie czy dłuższe pasy nie są potrzebne, najważniejsze jest, aby były mocne i właściwie dopasowane. Powinny posiadać stabilny mechanizm napinania. Pod żadnym pozorem nie należy używać pasów z otwartym hakiem. Pasy używane przy przewozie motocykli czy skuterów powinny mieć zamknięte zapięcie. Należy zapiąć je dość ciasno, tak, aby nie było luzów, bo to może spowodować, że pojazd przewróci się w trasie. Jednak nie jest rekomendowane również całkowite ściśnięcie skoku zawieszenia, bo to, na dłuższych dystansach, prowadzi do uszkodzenia uszczelniaczy i wycieku płynu z amortyzatorów. Należy więc umieścić element, który blokuje zawieszenie. Dzięki takiej blokadzie można mocno ścisnąć pasy bez całkowitego ściskania amortyzatorów.

Istotne jest też, aby przyczepa dopasowana była do ciężaru motocykla czy motocykli. Waga transportowanych maszyn nie może przekraczać ładowności przyczepy. Jeśli transport dotyczy większej liczby pojazdów, powinny one być odpowiednio ustawione na przyczepie. Nie mogą się dotykać czy stać za blisko siebie. Zdarza się, że maszyny przechylają się nieznacznie na wybojach, nawet jeśli są odpowiednio zamocowane. Z tego powodu ustawienie ich blisko siebie mogłoby wywołać zniszczenia. Jeśli z jakiegoś powodu nie da się uniknąć przewożenia większej liczby maszyn umieszczonych obok siebie, należy włożyć coś między nimi, tak, by nie mogły ocierać się o siebie. 

Drugim częstym sposobem przewożenia motocykli oraz skuterów jest transport za pomocą busa.

Przed umieszczeniem pojazdu w busie, zalecane jest spuszczenie bądź wypalenie paliwa. Ma to na celu uniknięcie sytuacji, gdy paliwo wycieka z gaźnika. Jest to nieprzyjemne dla kierowcy pojazdu, który w trakcie jazdy musiałby wdychać opary z benzyny. Motocykl należy ochronić przed przesuwaniem się na boki. Niebezpieczeństwo wynikające z niewłaściwego zabezpieczenia jednośladu przed przemieszczaniem się nie jest tak poważne jak w przypadku transportu przyczepą. Nieodpowiednio przymocowany motocykl może wypaść z przyczepy i być powodem wypadku drogowego. Jednak nawet w busie mocowanie jest dosyć ważne i ma wpływ przede wszystkim na ochronę transportowanych maszyn. Motocykl powinien stać stabilnie, tak,aby nie ruszał się, nie ocierał się o ściany lub inne znajdujące się w pojeździe pojazdy. Prostym sposobem jest użycie gumowej, antypoślizgowej maty z dziurami, takiej jak choćby prosta wycieraczka. Inny sposób to przymocowanie do podłogi pojazdu kołków lub specjalnych szyn. Motocykl można także ochronić strechem, folią bąbelkową, kocami i gąbkami - szczególnie delikatne, podatne na uszkodzenia elementy. Słabą stroną przewożenia motocykla w pojeździe typu bus jest ryzyko pobrudzenia wnętrza pojazdu, zwłaszcza jeśli chodzi o przewóz motocykli offroadowych. Warto więc umyć albo zabezpieczyć pojazd, chociaż na tyle, aby nie zabrudził całego samochodu. 

Niektóre motocykle da się przewieźć również w samochodach mniejszych niż busy. Tyczy się to pojazdów o niższych gabarytach, małych motocykli bądź skuterów. Można je transportować w vanach czy samochodach dostawczych.

Większość przewoźników korzystających z naszego serwisu transportuje motocykle w busach, przewóz na przyczepce jest rzadziej stosowaną metodą, co nie znaczy, że mniej skuteczną. Obie opcje mają swoje dobre oraz złe strony. 

Niezależnie od tego, jak jest skuter, osoba zajmująca się przewozem powinna przed rozpoczęciem jazdy ponownie sprawdzić wszystkie mocowania. Samochód, do którego przymocowana jest przyczepa, należy prowadzić bardzo ostrożnie, unikając ostrego hamowania. 

Cena transportu

Dla wielu osób, które zastanawiają się nad przewiezieniem motoru, podstawowym pytaniem jest „ile to kosztuje”. Sposobem na obniżenie kosztów transportu może być wyszukanie przewoźnika, który i tak przemierza daną trasę więc zabiera motocykl w postaci doładunku czy w celu uniknięcia powrotu na pusto. W przypadku niedługich tras duże znaczenie ma nie tylko odległość, ale też czas potrzebny na załadowanie oraz rozładowanie samochodu. średnia stawka za kilometr na krótszych trasach jest wyższa i wynosi około 2-4 zł. Na trasach o długości 100-200 km koszt wynosi średnio 1,4-2 zł/km, na trasach 200-300 km – 1,1 zł/km, a na dłuższych trasach, liczących ponad 300 km – 0,75 zł. Podane ceny to średnie uzyskiwane na naszym portalu. 


Spora liczba ogłoszeń publikowanych na stronie Clicktrans.pl dotyczy transportu jednośladów. Spore grono przewoźników ma ogromne doświadczenie właśnie w transporcie motocykli oraz skuterów. Zlecenia często wystawiają osoby, które niedawno zakupiły jednośladowiec i potrzebują, aby został on dostarczony do ich miejsca pobytu. Nierzadko przewóz zlecają także osoby zawodowo zajmujące się sprzedażą motocykli. Niektórzy właściciele motocykli wybierający się zagranicę wolą, by motocykl został dostarczony do celu przez firmę, zwłaszcza, jeśli to miejsce jest położone daleko lub trudno dostępne, np. wyspy. Nie mają ochoty przebywać całej trasy motocyklem, a raczej cieszyć się jazdą dopiero w miejscu docelowym, szukają więc usług przewoźników. Jeśli szukasz przewoźnika, wystaw ogłoszenie w naszym serwisie, zbierz wyceny od przewoźników, zdecyduj się na jedną z ofert i zamów transport. 

Sposoby transportu

Sposób, w jaki transportuje się pojazd, musi być dostosowany do rodzaju maszyny. Niektóre motocykle przewozi się znacznie prościej, przewóz pozostałych jest znacznie bardziej utrudniony. Zależy to m.in. od wymiarów, wagi i liczby motocykli. Znaczenie ma także liczba i rodzaj miejsc, do których można przymocować pasy. Część jednośladów można bardzo łatwo przymocować, w przypadku innych, zwłaszcza tych bardziej okrytych, trudniej znaleźć właściwe elementy do umieszczenia pasów. Jest to niezwykle ważna kwestia, poprawne przymocowanie pojazdu jest kluczowe dla bezpieczeństwa transportu. 

Skutery przewozić można na kilka różnych sposobów. Często pojazd przewozi się w busie bądź na platformie. Na rynku dostępne są specjalne przyczepy dostosowane do transportu motorów. Cechuje je to, że mają oparcie lub uchwyt dla przedniego koła. Posiadają także najazd. Znajduje się na nich szyna, w której umieszcza się koła pojazdu, dzięki niej są stabilne. Częścią przyczep motocyklowych są także specjalne uchwyty do pasów. Jednak motocykl można przewieźć także na zwykłej przyczepie. Niezwykle istotne są mocne uchwyty do pasów, trudno je zastąpić. Jednak jeśli przyczepa nie posiada najazdu, warto użyć choćby mocną deskę i z jej pomocą wprowadzić pojazd na przyczepę. Należy jednak zachować szczególną ostrożność, bo jednoślad może spaść. Jeśli przyczepa nie jest dostosowana z myślą o przewozie motocykli, mocowanie będzie nieco trudniejsze. Istnieją różne rozwiązania, ale jednym z najłatwiejszych i najskuteczniejszych jest użycie czterech pasów. Dwóch używa się do przymocowania po bokach pojazdu, a pozostałe dwa służą do tego, by uniemożliwić poruszanie z przodu do tyłu i na odwrót. Pasy przełożyć można przykładowo przez kierownicę czy dolną półkę. Muszą opierać się na twardych, metalowych częściach. Nie umieszcza się pasów na delikatnych częściach, takich jak zębatki bądź szprychy. Należy również unikać miejsc, w których pasy mogą trzeć o inne elementy i doprowadzić do ich zniszczenia. Dosyć szerokie czy dłuższe pasy nie są potrzebne, najważniejsze jest, aby były mocne i właściwie dopasowane. Powinny posiadać stabilny mechanizm napinania. Pod żadnym pozorem nie należy używać pasów z otwartym hakiem. Pasy używane przy przewozie motocykli czy skuterów powinny mieć zamknięte zapięcie. Należy zapiąć je dość ciasno, tak, aby nie było luzów, bo to może spowodować, że pojazd przewróci się w trasie. Jednak nie jest rekomendowane również całkowite ściśnięcie skoku zawieszenia, bo to, na dłuższych dystansach, prowadzi do uszkodzenia uszczelniaczy i wycieku płynu z amortyzatorów. Należy więc umieścić element, który blokuje zawieszenie. Dzięki takiej blokadzie można mocno ścisnąć pasy bez całkowitego ściskania amortyzatorów.

Istotne jest też, aby przyczepa dopasowana była do ciężaru motocykla czy motocykli. Waga transportowanych maszyn nie może przekraczać ładowności przyczepy. Jeśli transport dotyczy większej liczby pojazdów, powinny one być odpowiednio ustawione na przyczepie. Nie mogą się dotykać czy stać za blisko siebie. Zdarza się, że maszyny przechylają się nieznacznie na wybojach, nawet jeśli są odpowiednio zamocowane. Z tego powodu ustawienie ich blisko siebie mogłoby wywołać zniszczenia. Jeśli z jakiegoś powodu nie da się uniknąć przewożenia większej liczby maszyn umieszczonych obok siebie, należy włożyć coś między nimi, tak, by nie mogły ocierać się o siebie. 

Drugim częstym sposobem przewożenia motocykli oraz skuterów jest transport za pomocą busa.

Przed umieszczeniem pojazdu w busie, zalecane jest spuszczenie bądź wypalenie paliwa. Ma to na celu uniknięcie sytuacji, gdy paliwo wycieka z gaźnika. Jest to nieprzyjemne dla kierowcy pojazdu, który w trakcie jazdy musiałby wdychać opary z benzyny. Motocykl należy ochronić przed przesuwaniem się na boki. Niebezpieczeństwo wynikające z niewłaściwego zabezpieczenia jednośladu przed przemieszczaniem się nie jest tak poważne jak w przypadku transportu przyczepą. Nieodpowiednio przymocowany motocykl może wypaść z przyczepy i być powodem wypadku drogowego. Jednak nawet w busie mocowanie jest dosyć ważne i ma wpływ przede wszystkim na ochronę transportowanych maszyn. Motocykl powinien stać stabilnie, tak,aby nie ruszał się, nie ocierał się o ściany lub inne znajdujące się w pojeździe pojazdy. Prostym sposobem jest użycie gumowej, antypoślizgowej maty z dziurami, takiej jak choćby prosta wycieraczka. Inny sposób to przymocowanie do podłogi pojazdu kołków lub specjalnych szyn. Motocykl można także ochronić strechem, folią bąbelkową, kocami i gąbkami - szczególnie delikatne, podatne na uszkodzenia elementy. Słabą stroną przewożenia motocykla w pojeździe typu bus jest ryzyko pobrudzenia wnętrza pojazdu, zwłaszcza jeśli chodzi o przewóz motocykli offroadowych. Warto więc umyć albo zabezpieczyć pojazd, chociaż na tyle, aby nie zabrudził całego samochodu. 

Niektóre motocykle da się przewieźć również w samochodach mniejszych niż busy. Tyczy się to pojazdów o niższych gabarytach, małych motocykli bądź skuterów. Można je transportować w vanach czy samochodach dostawczych.

Większość przewoźników korzystających z naszego serwisu transportuje motocykle w busach, przewóz na przyczepce jest rzadziej stosowaną metodą, co nie znaczy, że mniej skuteczną. Obie opcje mają swoje dobre oraz złe strony. 

Niezależnie od tego, jak jest skuter, osoba zajmująca się przewozem powinna przed rozpoczęciem jazdy ponownie sprawdzić wszystkie mocowania. Samochód, do którego przymocowana jest przyczepa, należy prowadzić bardzo ostrożnie, unikając ostrego hamowania. 

Cena transportu

Dla wielu osób, które zastanawiają się nad przewiezieniem motoru, podstawowym pytaniem jest „ile to kosztuje”. Sposobem na obniżenie kosztów transportu może być wyszukanie przewoźnika, który i tak przemierza daną trasę więc zabiera motocykl w postaci doładunku czy w celu uniknięcia powrotu na pusto. W przypadku niedługich tras duże znaczenie ma nie tylko odległość, ale też czas potrzebny na załadowanie oraz rozładowanie samochodu. średnia stawka za kilometr na krótszych trasach jest wyższa i wynosi około 2-4 zł. Na trasach o długości 100-200 km koszt wynosi średnio 1,4-2 zł/km, na trasach 200-300 km – 1,1 zł/km, a na dłuższych trasach, liczących ponad 300 km – 0,75 zł. Podane ceny to średnie uzyskiwane na naszym portalu. 


zobacz cały zwiń

Szukasz transportu?

Transport motocykli i skuterów Sewilla już od 110 zł!

Zleć transport motocykla