Profil użytkownika

Andrzej W. (1) ID Użytkownika: 1790486

100% Pozytywnych komentarzy

Liczba komentarzy:

Liczba transakcji:

Ocena:

Pozytywne komentarze:

Neutralne

Negatywne

Data rejestracji: 02-02-2020

Opinie (1)

Pozytywny

Duży Pozytyw!!! Rzeczowe ustalenia, wspaniała komunikacja oraz konkretne i solidne podejście do sprawy - profesjonalizm pod każdym względem! Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

Pozytywny
Od: Sebastian L. (741) 16-05-2020

Dotyczy przesyłki:

Stół

Zwrotny komentarz:

Pokaż

Zlecone ostatnio przesyłki:

Transport Mebli
Transport z Węgorzewo, Polska
Transport do Leżajsk, Polska

Transport mebli Gdy planujemy przewóz kilku większych przedmiotów takich jak szafy, łóżka, czy to przez zmianę adresu lub...

Porada

Weryfikacja konta

W celu zapewnienia bezpieczeństwa przesyłek, wszyscy Przewoźnicy zarejestrowani na Clicktrans podlegają procesowi weryfikacji.

Weryfikacja składa się z dwóch etapów:
1) Potwierdzenia danych firmy
2) Przelewu weryfikacyjnego

Firma powinna prowadzić aktywną działalność od co najmniej 3 miesięcy.

Weryfikacja firmy zarejestrowanej w Polsce:
 
  1. Uzupełnij profil Przewoźnika (Mój profil > Dane firmy).
    Należy podać również numer telefonu, na który zadzwonimy, aby zweryfikować konto.
  2. Dokonaj przelewu na 1 PLN. Kwota 1 PLN zostanie dodana do Twojego salda.

Ważne: Przelew musi być wysłany z konta firmowego. 

Weryfikacja firmy zarejestrowanej za granicą:
  1. Uzupełnij profil Przewoźnika
  2. Wykonaj płatność kartą na kwotę 1 EUR. Kwota 1 EUR zostanie dodana do Twojego salda.
  3. Jeśli Twoja firma została zarejestrowana poza granicami Polski, prześlij nam dokument potwierdzający wpis do rejestru przedsiębiorców (ewentualnie ubezpieczenie pojazdu lub przewoźnika z danymi Twojej firmy) i dokument potwierdzający dane właściciela firmy (np. rachunek za media lub potwierdzenie posiadania rachunku bankowego). Prosimy o przesłanie dokumentów w dobrej rozdzielczości. Dokumenty można przesłać za pomocą formularza dostępnego na Clicktrans.pl lub drogą mailową pod adresem obsluga.klienta@clicktrans.pl

Dokumenty nie są udostępniane osobom trzecim. Zleceniodawcy otrzymają jedynie potwierdzenie o weryfikacji konta. Proces weryfikacji zajmuje zazwyczaj 1 dzień (w wyjątkowych przypadkach może to być od 1-3 dni roboczych). 
 
Zobacz pozostałe porady