Porada
Weryfikacja konta
W celu zapewnienia bezpieczeństwa przesyłek, wszyscy Przewoźnicy zarejestrowani na Clicktrans podlegają procesowi weryfikacji.
Weryfikacja składa się z dwóch etapów:
1) Potwierdzenia danych firmy
2) Przelewu weryfikacyjnego
Firma powinna prowadzić aktywną działalność od co najmniej 3 miesięcy.
Weryfikacja firmy zarejestrowanej w Polsce:
- Uzupełnij profil Przewoźnika (Mój profil > Dane firmy).
Należy podać również numer telefonu, na który zadzwonimy, aby zweryfikować konto. - Dokonaj przelewu na 1 PLN. Kwota 1 PLN zostanie dodana do Twojego salda.
Ważne: Przelew musi być wysłany z konta firmowego.
Weryfikacja firmy zarejestrowanej za granicą:
- Uzupełnij profil Przewoźnika
- Wykonaj płatność kartą na kwotę 1 EUR. Kwota 1 EUR zostanie dodana do Twojego salda.
- Jeśli Twoja firma została zarejestrowana poza granicami Polski, prześlij nam dokument potwierdzający wpis do rejestru przedsiębiorców (ewentualnie ubezpieczenie pojazdu lub przewoźnika z danymi Twojej firmy) i dokument potwierdzający dane właściciela firmy (np. rachunek za media lub potwierdzenie posiadania rachunku bankowego). Prosimy o przesłanie dokumentów w dobrej rozdzielczości. Dokumenty można przesłać za pomocą formularza dostępnego na Clicktrans.pl lub drogą mailową pod adresem obsluga.klienta@clicktrans.pl
Dokumenty nie są udostępniane osobom trzecim. Zleceniodawcy otrzymają jedynie potwierdzenie o weryfikacji konta. Proces weryfikacji zajmuje zazwyczaj 1 dzień (w wyjątkowych przypadkach może to być od 1-3 dni roboczych).
Zobacz pozostałe porady
Pozytywne komentarze:
Neutralne
Negatywne
0
0
0