Profil użytkownika

Katarzyna W. (11) ID firmy: 31699

100% Pozytywnych komentarzy

Zobacz komentarze

Przewoźnik Poznań
Data rejestracji: 02-06-2014
Pozytywne komentarze: 11
Neutralne 0
Negatywne 0
Ilość komentarzy: 11
Ilość transakcji: 20
Ocena: 100/100

Opinie(11)

Typ Od Komentarz Dotyczy przesyłki Zwrotny komentarz

Pozytywny
Karol Ż. (119)
15-04-2017, 16:36
Wszystko zgodnie z ustaleniami, polecam w 100%. 1 paleta kartonów z rzeczami osobistymi
Pokaż

Pozytywny
Jacek S. (255)
26-09-2016, 11:43
Płatność na czas, polecam. Większa paleta z magazynu do Katowic
Pokaż

Pozytywny
Renata T. (88)
13-09-2016, 21:17
Pelen profesjonalizm ! Firma godna zaufania ! 100 % zadowolenia ! Mogę śmiało polecić każdemu z państwa ! 22m3 z Poznania do Konstancji
Pokaż

Pozytywny
Bartosz P. (2)
22-07-2016, 08:10
Zgodnie z ustaleniami, dobry kontakt. Polecam. Londyn - Poznań, załadunek i transport.
Pokaż

Pozytywny
Andrzej K. (43)
23-05-2016, 01:42
Wszystko zgodnie z umowa. Polecam ta firme !!! Zycze sobie i innym przewoznikom zeby kazdy ladunek byl tak dograny jak ta przeprowadzka. 20m3 z okolic Poznania w okolice Londynu
Pokaż

Pozytywny
Remigiusz S. (18)
15-02-2016, 18:32
Wszystko zgodnie z ustaleniami polecam 20m3 z Łomianek do Poznania
Pokaż

Pozytywny
Adam A. (346)
01-12-2015, 21:22
WSZYSTKO OK BARDZO POLECAM KASA NA CZAS JAK MOWI TAK JEST . 25m3 z okolic Tuluzy (FR) do Poznania
Pokaż

Pozytywny
krzysztof g. (82)
08-11-2015, 16:41
Wszystko okij.Przesyłka zgodna z opisem. Polecam Transport 22m3 z Poznania (PL) do Emmen (NL)
Pokaż

Pozytywny
Maciej G. (128)
26-07-2015, 21:22
super klijent polecam wszystko bezproblemowo Transport motocykla z Herleen do Poznania
Pokaż

Pozytywny
Arkadiusz . (36)
15-07-2015, 14:06
Firma godna polecenia. Wszystko profesjonalnie. Super partner w interesach. 35m3 z Bremy do Poznania
Pokaż

Porada

Jak wystawić ponownie tę samą przesyłkę?

Wszystkie Twoje dotychczasowe przesyłki przechowywane są w Twoim panelu (Moje konto).

Jeżeli, chcesz ponownie wystawić którąś z wcześniejszych przesyłek (lub podobną) to:

1. Zaloguj się
2. Przejdź do strony Moje konto > Moje przesyłki i odszukaj swoją przesyłkę w zakładce Nieaktualne lub Zakończone transakcją.
3. Kliknij link Wystaw ponownie obok wybranej przesyłki.
3. Wprowadź ewentualne zmiany, uaktualnij terminy nadania i dostarczenia, a następnie zatwierdź wystawienie przesyłki.





Zobacz pozostałe porady