Testliner = Papier in Rollen ohne Paletten x 22 (Nr 8044809)

Testliner = Papier in Rollen ohne Paletten x 22
Długość x Szerokość x Wysokość
Waga
Sztuk
Testliner = Papier in Rollen ohne Paletten
100 x 100 x 100 cm
1000 kg
22
Łączna waga:
22000 kg
Dystans
560 km
Pomoc w załadunku i rozładunku:
Niewymagana
Zleceniodawca:
Firma (faktura wymagana)

Adres i termin nadania

Belgia, Region Flamandzki, Antwerpia

19 paź 2021

Adres i termin dostawy

Niemcy, Hamburg, Hamburg

22 paź 2021

Złóż ofertę
Zadaj pytanie

Transport kontenerów

Kontenery to wykonane z metalu pojemniki używane w transporcie niedużych towarów (drobnicy), które zwykle podzielone są na mniejsze paczki lub zazwyczaj są popakowane w paczki, skrzynie lub kartony. Drobnica zdarza się, że jest także umieszczona na paletach. Kontenery pomagają w transporcie zarówno towarów sypkich, jak i cieczy oraz takich produktów, które potrzebują ogrzewania lub ochładzania.

Struktura metalowego pojemnika jest trwała, co pozwala na wielokrotne użytkowanie. Każdy kontener ma stosowny osprzęt, który ułatwia umocowanie i transportowanie kontenera z jednego samochodu na drugi. Pojemniki najczęściej transportuje się pojazdami ciężarowymi.

Rodzaje metalowych pojemników

Popularnym typem kontenera jest kontener 20-stopowy, z reguły nazywany kontenerem 1C. Jest to kontener o kubaturze blisko 33 metrów kwadratowych. Gabaryty wewnętrzne kontenerów 20-stopowych wynoszą 5919 mm x 2340 mm x 2380 mm.
Pojemnik gatunku 1A jest kontenerem 40-stopowym, a jego gabaryty wewnętrzne wynoszą 2230 mm x 2438 mm x 2191 mm. W kontenerach 1A i 1C można przewieźć około 10 europalet. Pojemniki te przeważnie stosuje się w przewozie surowców zapakowanych.

Osiągalne są również pojemniki 20-stopowe i 40-stopowe typu „open top” – tych kontenerów gabaryty są porównywalne do pojemników 1C i 1A, z tą różnicą, że otwierają się one od góry. Ten typ kontenerów używa się do przewożenia materiałów pakowanych z góry i surowców sypkich.

Gatunek pojemnika metalowego „flat rack” stosowany bywa w transporcie pakunków przeogromnych i ciężkich towarów. Ten gatunek kontenera w wariancie „collapsible” ma dodatkowo składane boki.

Pozostałymi rodzajami kontenera są kontenery chłodnicze, izotermiczne, termiczne. Kontenery „high cube” używa się w przewozie towarów przestrzennych. Pojemniki „open side” mają rozkładane boki i wieko górne. Kontenery typu „rolling floor” wyposażone są w podłogę toczną. Występują również kontenery cysterny, kontenery z wentylacją, kontenery wyposażone w podpory do samozaładunku.

Cena transportu pojemnika metalowego

Cena przewozu kontenera jest uzależniona od wielkości i rodzaju transportowanego towaru, drogi oraz specjalnych elementów, które firma transportowa musi wykonać podczas przewozu.