0 100
Firma transportowa Halifax

Profil przewoźnika

Pawel U. (9) ID firmy: 41422

89% Pozytywnych komentarzy

Zobacz komentarze

Zweryfikowany przewoźnik Halifax

Zweryfikowany przewoźnik

Ocena:

Liczba komentarzy:

Liczba transakcji:

Pozytywne komentarze:

Neutralne:

Negatywne:

Data rejestracji: 05-01-2015

Chcesz otrzymać ofertę od tego Przewoźnika?

Poproś o ofertę

Opis przewoźnika:

Transportem zajmujemy się już od kilku lat. Firma specjalizuje się w przewozach z Wielkiej Brytami do Polski.

Specjalizuję się w transporcie:

Transport Meble

Meble

Transport Przeprowadzki

Przeprowadzki

Transport Motocykle i skutery

Motocykle i skutery

Transport Ładunki

Ładunki

Transport Paczki

Paczki

Transport Maszyny i sprzęt

Maszyny i sprzęt

Transport Inne przesyłki

Inne przesyłki

Najczęstsze trasy:

Wielka Brytania Polska

Informacje o przewoźniku:

Forma prawna firmy:

Spółka z o.o.

Rok rozpoczęcia działalności:

Wystawiam faktury VAT

Wystawiam f. VAT NP (VAT 0%)

Liczba pracowników:

Liczba kierowców:

Liczba pojazdów:

2013

Tak

Tak

10

5

4

Akceptowane formy płatności:

Gotówka, Przelew bankowy, Płatność z góry, Płatność przy odbiorze, Odroczony termin płatności, Inne

Rodzaje pojazdów:

Samochód dostawczy (bus)
Samochód dostawczy (bus)
Liczba: 1
Firanka/Plandeka
Firanka/Plandeka
Liczba: 1
Samochód dostawczy (kombivan)
Samochód dostawczy (kombivan)
Liczba: 1
Samochód osobowy
Samochód osobowy
Liczba: 1

Powyższe informacje zostały podane przez Przewoźnika i Clicktrans.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich prawdziwość.

Opinie (9)

Pozytywny

polecam,wszystko ok

Pozytywny

Zwrotny komentarz:

Pokaż
Pozytywny

Zdecydowanie polecam kontrahenta, sympatyczny, elastyczny i konkretny.

Pozytywny
Od: Przemysław J. (1082) 27-03-2017

Zwrotny komentarz:

Pokaż
Pozytywny

Wszystko przebiegło w jak najlepszym porządku super kontakt profesjonalna firma nic dodać nic ująć polecam tego zleceniodawce Dziękuje Panie Pawle Pozdrawiam

Pozytywny

Zwrotny komentarz:

Pokaż
Negatywny

Uwaga Firma Olppa to mega oszuści większych nie widziałem w przeciągu ostatnich 13 lat jak pracuje w Uk .Ten pan wysłał przelew i lewe potwierdzenie pieniądze nigdy nie wpłynęły na konto . Właśnie zwracamy meble producetowi nie jesteśmy oszustami

Negatywny
Od: Bartlomiej S. (53) 22-03-2017

Dotyczy przesyłki:

2 narozniki 4 czesci m

Zwrotny komentarz:

Pokaż
Pozytywny

Wszystko w jak najlepszym porządku, wzorowy kontakt, szybko bezproblemowa płatność. Oby więcej takich klientów :) Pozdrawiam serdecznie

Pozytywny
Od: Mariusz S. (115) 13-02-2017

Dotyczy przesyłki:

8 Naroznikow z Kepna do Londynu
Pozytywny

bardzo dobry klient, gorąco polecam

Pozytywny
Od: Mariusz N. (111) 22-12-2015

Dotyczy przesyłki:

5 Kartonow z meblami waga 170kg
Pozytywny

Wszystko ok polecam się na przyszłość metbix-bus

Pozytywny
Pozytywny

Zgodnie z umowa polecam

Pozytywny
Od: Slawomir W. (47) 30-03-2015

Dotyczy przesyłki:

5 Naroznikow z Kepna do TN5 6UL
Pozytywny

wszystko ok -naprawdę polecam tego przewoznika 100 procent pozytyw

Pozytywny
Od: Piotr D. (67) 25-01-2015

Dotyczy przesyłki:

Meble z Corby uk do Namysłów pl

Zwrotny komentarz:

Pokaż

Ten przewoźnik zrealizował ostatnio zlecenia:

Transport Mebli
Transport z Corby, Wielka Brytania
Transport do Namysłów, Polska

Transport mebli (5 stołów z krzesłami dwie komody,sofa)potrzebne około 3,5-4m podłogi kontenera Vana(nie blaszak) z Corby...

Porada

Jak skontaktować się z Przewoźnikiem?

1. Gdy otrzymałeś ofertę od Przewoźnika:
 
Gdy otrzymasz ofertę od Przewoźnika możesz wysłać do niego wiadomość. W tym celu rozwiń wiersz danej oferty i kliknij przycisk "Wyślij wiadomość" przy interesującej Cię ofercie.

Oprócz podstawowych informacji takich jak cena oraz termin transportu w niektórych przypadkach warto ustalić z Przewoźnikiem także dodatkowe kwestie.
Jeżeli Przewoźnik nie podał takich informacji w treści oferty ani na swojej stronie profilowej, możesz zapytać go o takie kwestie jak:
  • czy Przewoźnik oferuje ubezpieczenie przesyłki i do jakiej kwoty
  • rodzaj pojazdu jakim będzie przewożona przesyłka
  • sposób zabezpieczenia przesyłki podczas transportu (np. sposób zamocowania motocykla w pojeździe)
  • oferowane wsparcie i pomoc podczas załadunku, pakowania i transportu (szczególnie istotne przy przeprowadzkach oraz ciężkich przedmiotach)

2. Gdy otrzymałeś pytanie od Przewoźnika

Przewoźnicy mogą zadawać Ci pytania dotyczące Twojej przesyłki oraz Twoich dokładnych oczekiwań wobec usługi transportowej zanim jeszcze złożą swoją ofertę.

Pytania te widoczne są dla wszystkich użytkowników na stronie Twojej przesyłki, w części "Pytania od Przewoźników". Aby odpowiedzieć na otrzymaną wiadomość kliknij przycisk "Odpowiedz".

Twoje odpowiedzi pozwolą ustalić Wam dokładne warunki transportu.
 

Twoja wiadomość zostanie wysłana Przewoźnikowi na jego skrzynkę e-mail.

3. Gdy zaakceptowałeś ofertę.

Dane kontaktowe do wybranego przewoźnika otrzymasz drogą mailową w wiadomosci potwierdzającej transakcję. Są one dostępne także po zalogowaniu w serwisie w zakładce Moje konto > Moje przesyłki > Zakończone transakcją. Następnie kliknij "Zobacz podsumowanie", aby sprawdzić dane przewoźnika.
Zobacz pozostałe porady