Wybrałem przewoźnika z oznaczeniem Śledzenia przesyłki, a nie widzę linka do śledzenia - dlaczego?


Śledzenie przesyłki jest opcją, którą przewoźnik musi każdorazowo uruchomić w aplikacji mobilnej Clicktrans - dla Przewoźników. Dostępne są 2 opcje śledzenia przesyłki - od początku trasy lub jedynie na końcowym odcinku.

Jeśli wybrałeś przewoźnika, który posiada odznaczenie Śledzenie przesyłki, a mimo to nie otrzymałeś linka do śledzenia, najprawdopodobniej oznacza to, że przewoźnik udostępnia śledzenie dopiero na końcowym odcinku trasy. Jeśli zależy Ci na śledzeniu lokalizacji przesyłki przez całą trasę, skontaktuj się z przewoźnikiem i poproś, aby włączył Śledzenie przesyłki na całej trasie transportu.


Inne przypadki, kiedy śledzenie nie jest możliwe:
  • Przewoźnik przestał udostępniać lokalizację (np. z powodów technicznych)
  • Przesyłka została już dostarczona.