Co oznaczają statusy W transporcie i W transporcie PRO?


W transporcie - zmieniając status na W transporcie umożliwiasz Zleceniodawcy śledzenie przesyłki, dopiero kiedy będziesz zbliżać się do końca trasy (100 km, 50 km lub 25 km do końca trasy). 


Uwaga! Status W transporcie należy zmienić dopiero po odebraniu przesyłki i rozpoczęciu transportu.

Moment rozpoczęcia Śledzenia jest zależny od długości trasy oraz tego, czy Zleceniodawca podał dokładny adres przesyłki. Start Śledzenia nastąpi:

  1. 25 km przed przed miejscem docelowym, jeśli długość trasy przewozu wynosi mniej niż 300 km i Zleceniodawca podał dokładny adres. Uwaga! Jeśli Zleceniodawca nie podał dokładnego adresu, wtedy Śledzenie rozpocznie się 50 km przed zakończeniem trasy.
  2. 50 km przed miejscem docelowym, jeśli długość trasy wynosi 300-1000 km. W tym wariancie nie ma znaczenia, czy Zleceniodawca poda dokładny adres. Zawsze Śledzenie przesyłki rozpocznie się w promieniu 50 km przed miejscem rozładunku.
  3. 100 km przed miejscem docelowym, jeśli długość trasy wynosi min. 1000 km. W tym wariancie również nie ma znaczenia, czy Zleceniodawca poda dokładny adres. Zawsze Śledzenie przesyłki rozpocznie się w promieniu 100 km przed miejscem rozładunku.

Podsumowanie:
Długość trasy Start Śledzenia przesyłki
>300km (jeśli Zleceniodawca podał dokładny adres) 25 km przed końcem trasy
300-1000 km 50 km przed końcem trasy
>1000 km 100 km przed końcem trasy


W transporcie PRO - zmieniając status na W transporcie PRO umożliwiasz Zleceniodawcy śledzenie przesyłki już od momentu zmiany statusu na W transporcie PRO. W przeciwieństwie do statusu W transporcie to Ty decydujesz, kiedy Zleceniodawca zobaczy swoją przesyłkę na mapie. W Transporcie PRO możesz ustawić śledzenie już po odbiorze przesyłki i rozpoczęciu transportu. Decyzja należy do Ciebie.

Uwaga! Status W transporcie PRO należy zmienić dopiero po odebraniu przesyłki i rozpoczęciu transportu.

W tym miejscu aplikacji Clicktrans wybierasz status transportu:

aplikacja Clicktrans