Jak skontaktować się z Przewoźnikiem?


1. Gdy otrzymałeś ofertę od Przewoźnika:
 
Gdy otrzymasz ofertę od Przewoźnika możesz wysłać do niego wiadomość. W tym celu kliknij Zobacz obok Twojego zlecenia, a następnie kliknij interesującą Cię ofertę. Okno,  w którym możesz wpisać swoją wiadomość do przewoźnika wyświetli się po prawej stronie. 

Oprócz podstawowych informacji takich jak cena oraz termin transportu w niektórych przypadkach warto ustalić z Przewoźnikiem także dodatkowe kwestie.
Jeżeli Przewoźnik nie podał takich informacji w treści oferty ani na swojej stronie profilowej, możesz zapytać go o takie kwestie jak:
  • czy Przewoźnik oferuje ubezpieczenie przesyłki i do jakiej kwoty
  • rodzaj pojazdu jakim będzie przewożona przesyłka
  • sposób zabezpieczenia przesyłki podczas transportu (np. sposób zamocowania motocykla w pojeździe)
  • oferowane wsparcie i pomoc podczas załadunku, pakowania i transportu (szczególnie istotne przy przeprowadzkach oraz ciężkich przedmiotach)

2. Gdy otrzymałeś pytanie od Przewoźnika



Przewoźnicy mogą zadawać Ci pytania dotyczące Twojej przesyłki oraz Twoich dokładnych oczekiwań wobec usługi transportowej zanim jeszcze złożą swoją ofertę.

Aby wyświetlić pytania od przewoźników, kliknij na Twoją przesyłkę. Następnie kliknij Rozwiń wszystkie wiadomości.

Twoje odpowiedzi pozwolą ustalić Wam dokładne warunki transportu.
 

Twoja wiadomość zostanie wysłana Przewoźnikowi na jego skrzynkę e-mail.

3. Gdy zaakceptowałeś ofertę.

Dane kontaktowe do wybranego przewoźnika otrzymasz drogą mailową w wiadomości potwierdzającej transakcję. Są one dostępne także po zalogowaniu w serwisie.