Kiedy mogę śledzić swoją przesyłkę?


Śledzenie przesyłki jest możliwe, jeśli przewoźnik udostępni swoją lokalizację. To opcja, którą może włączyć w dowolnym momencie trasy. Kiedy Śledzenie przesyłki zostanie włączone, otrzymasz powiadomienie z linkiem do mapki, na której będziesz mógł śledzić trasę jego przejazdu.



Śledzenie przesyłki na mapie pozwoli Ci w spokoju przygotować się na odbiór przesyłki. Będziesz wiedział, jak blisko jest już Twoja przesyłka i kiedy przewoźnik zapuka do Twoich drzwi.

Link do strony śledzenia jest dostępny z poziomu konta i pojawia się, kiedy przewoźnik zacznie udostępniać śledzenie w następujących miejscach:
  • Strona główna clicktrans.pl po zalogowaniu

  • Moje konto> Moje przesyłki

Kliknij w przesyłkę, którą chcesz śledzić, następnie w wybraną ofertę. Button do śledzenia zostanie wyświetlony na podsumowaniu transakcji:



  • Pamiętaj, aby po zaakceptowaniu oferty podać swój numer telefonu - otrzymasz na niego SMS z linkiem do śledzenia, kiedy śledzenie zostanie udostępnione przez przewoźnika. Śledzenie przesyłki za pośrednictwem tego linka jest dostępne nawet bez logowania.