Jak to działa

Powiedz nam, dokąd chcesz zlecić transport motocykla lub skutera. Znajdziemy najlepszego przewoźnika do Twojego zlecenia.
Łączymy osoby i firmy ze zweryfikowanymi przewoźnikami, którzy przewożą motocykle i skutery.
Polska i cała Europa.

zaoszczędziliście z nami 164 679 000 zł zaoszczędziliście z nami 164 679 000 zł 164 679 000 zł zaoszczędziliście z nami
1 549 000 wystawionych przesyłek 1 549 000 wystawionych przesyłek 1 549 000 wystawionych przesyłek
0 zł za wystawienie ogłoszenia 0 zł za wystawienie ogłoszenia 0 zł za wystawienie ogłoszenia
76 000 przewoźników 76 000 przewoźników 76 000 przewoźników

Niedawno przewiezione motocykle:

Największy serwis aukcji transportowych Największy serwis aukcji transportowych

Największy serwis
aukcji transportowych

Zaufani przewoźnicy Zaufani przewoźnicy

Tylko zweryfikowani
Przewoźnicy

97% zadowolonych klientów 97% zadowolonych klientów

Aż 97% zadowolonych
klientów od 2010r.

Wspomagamy ekologiczny transport Wspomagamy ekologiczny transport

Wspomagamy
ekologiczny transport

Opinie

Super Przewoźnik, Doskonały kontakt, transport zgodny z ustaleniami, przesyłka zabezpieczona profesjonalnie, skuter dostarczony bez najmniejszych uszkodzeń .Jeżeli zastanawiasz się czy skorzystać z tego przewoźnika - to ja serdecznie polecam,

Piaggio Fly 50

Witam profesjonalne podejście do sprawy Super przewoźnik polecam wszystkim Pana Sebastiana

motorynka

Media o nas

Przygotowanie do transportu

Duża część ogłoszeń publikowanych na stronie Clicktrans.pl dotyczy transportu jednośladów. Wielu przewoźników specjalizuje się właśnie w przewozie motocykli i skuterów. Ogłoszenia często publikują osoby, które właśnie zakupiły jednośladowiec i chcą, aby ktoś dostarczył go do ich miejsca pobytu. Nierzadko transport zlecają też osoby profesjonalnie związane ze sprzedażą skuterów. Niektórzy motocykliści wybierający się zagranicę wolą, aby jednoślad został dostarczony na miejsce docelowe przez firmę, zwłaszcza, jeśli jest to miejsce położone daleko bądź trudno dostępne, np. archipelagi. Nie mają ochoty pokonywać całej trasy jednośladem, wolą rozpocząć jazdę dopiero w miejscu docelowym, szukają więc ofert firm transportowych. Jeśli szukasz przewoźnika, opublikuj zlecenie w naszym serwisie, zbierz oferty od przewoźników, wybierz jedną z ofert i zleć usługę transportu. 

Rodzaje transportu

Sposób, w jaki transportuje się pojazd, musi być dopasowany do rodzaju maszyny. Niektóre motory przewozi się dużo prościej, przewóz innych jest o wiele bardziej utrudniony. Zależy to między innymi od wymiarów, ciężaru i liczby motocykli. Znaczenie ma też liczba i rodzaj miejsc, do których można przyczepić pasy. Część motocykli można dosyć łatwo przymocować, w przypadku innych, szczególnie tych bardziej okrytych, trudniej odnaleźć właściwe miejsca do przymocowania pasów. Jest to bardzo ważna kwestia, poprawne przymocowanie pojazdu jest kluczowe dla bezpieczeństwa transportu. 

Motocykle transportować można na parę różnych sposobów. Często pojazd przewozi się w vanie lub na platformie. Na rynku dostępne są specjalne przyczepy przeznaczone do przewozu motocykli. Charakteryzują się one tym, że mają oparcie bądź uchwyt dla przedniego koła. Posiadają również najazd. Znajduje się na nich szyna, w której ustawia się koła jednośladu, dzięki niej są stabilne. Częścią naczep motocyklowych są też specjalistyczne uchwyty do pasów. Jednak motocykl można przewieźć również na tradycyjnej przyczepie. Niezwykle ważne są mocne uchwyty do pasów, trudno je zastąpić. Jednak jeśli przyczepa nie jest wyposażona w najazd, warto wykorzystać choćby twardą deskę i z jej pomocą załadować pojazd na przyczepę. Należy jednak zachować wyjątkową ostrożność, bo jednoślad może spaść. Jeżeli przyczepa nie jest dostosowana specjalnie do przewozu motocykli, mocowanie będzie nieco trudniejsze. Są różne rozwiązania, lecz jednym z najprostszych i najskuteczniejszych jest wykorzystanie 4 pasów. Dwóch używa się do mocowania po bokach pojazdu, a pozostałe dwa służą do tego, aby uniemożliwić poruszanie z przodu do tyłu i na odwrót. Pasy przełożyć można przykładowo przez kierownicę bądź dolną półkę. Muszą być oparte na twardych, metalowych częściach. Nie umieszcza się pasów na delikatnych elementach, takich jak zębatki czy szprychy. Należy również unikać miejsc, w których pasy mogą trzeć o pozostałe części i prowadzić do ich uszkodzenia. Bardzo szerokie bądź długie pasy nie są niezbędne, najważniejsze jest, aby były mocne i odpowiednio dopasowane. Powinny posiadać dobry mechanizm napinania. Pod żadnym pozorem nie wolno używać pasów z otwartym hakiem. Pasy wykorzystywane przy transporcie motocykli czy skuterów powinny mieć zamknięte zapięcie. Trzeba zapiąć je dość ciasno, tak, aby nie było luzów, bo to może doprowadzić do tego, że pojazd przechyli się w trasie. Jednak nie jest zalecane także całkowite zaciśnięcie skoku zawieszenia, ponieważ to, przy dłuższych trasach, prowadzi do uszkodzenia uszczelniaczy i wycieku płynu z amortyzatorów. Należy więc dodać element, który blokuje zawieszenie. Dzięki tej blokadzie można mocno ścisnąć pasy bez całkowitego ściskania amortyzatorów.

Ważne jest także, aby przyczepa dopasowana była do ciężaru motocykla bądź motocykli. Waga przewożonych maszyn nie może przekroczyć ładowności przyczepy. Jeśli transport dotyczy większej liczby motocykli, muszą one być odpowiednio rozmieszczone na przyczepie. Nie mogą się dotykać czy stać zbyt blisko siebie. Zdarza się, że maszyny przechylają się nieznacznie na wybojach, nawet jeśli są dobrze zamocowane. Z tego powodu umieszczenie ich blisko siebie mogłoby spowodować uszkodzenia. Jeśli z jakiegoś powodu nie można uniknąć przewożenia większej liczby motocykli postawionych blisko siebie, należy umieścić coś między nimi, tak, by nie mogły otrzeć się o siebie. 

Kolejnym popularnym sposobem przewożenia motocykli i skuterów jest przewóz za pomocą busa.

Przed umieszczeniem pojazdu w busie, zalecane jest spuszczenie lub zużycie benzyny. Ma to na celu uniknięcie sytuacji, kiedy paliwo wydobywa się z gaźnika. Jest to nieprzyjemne dla kierowcy busa, który w trakcie jazdy musiałby wdychać opary z benzyny. Motocykl należy ochronić przed ruszaniem się na boki. Niebezpieczeństwo wynikające z niewłaściwego zabezpieczenia motocykla przed przemieszczaniem się nie jest tak poważne jak w przypadku przewozu przyczepą. Nieodpowiednio przymocowany motocykl może spaść z przyczepy i być przyczyną wypadku drogowego. Jednak nawet w busie mocowanie jest bardzo istotne i ma wpływ przede wszystkim na bezpieczeństwo przewożonych pojazdów. Skuter powinien stać stabilnie, tak,by nie ruszał się, nie ocierał się o ściany lub inne znajdujące się w pojeździe jednoślady. Dobrym sposobem jest wykorzystanie gumowej, antypoślizgowej maty z otworami, takiej jak choćby prosta wycieraczka. Inna opcja to przymocowanie do podłogi busa kołków lub specjalnych szyn. Motor można dodatkowo zabezpieczyć folią strech, folią bąbelkową, grubymi materiałami i gąbkami - zwłaszcza delikatne, podatne na uszkodzenia części. Wadą przewożenia pojazdu w busie jest ryzyko pobrudzenia wnętrza samochodu, szczególnie jeśli chodzi o przewóz motocykli offroadowych. Warto więc umyć albo zabezpieczyć samochód, chociaż na tyle, aby nie pobrudził całego samochodu. 

Niektóre motocykle można przetransportować także w pojazdach mniejszych niż busy. Dotyczy to pojazdów o niższych gabarytach, mniejszych motocykli lub skuterów. Można je przewozić w vanach czy samochodach dostawczych.

Większość firm używających naszego serwisu przewozi jednoślady w busach, przewóz na przyczepce jest rzadziej stosowaną metodą, co nie znaczy, że gorszą. Obie opcje mają swoje dobre oraz złe strony. 

Niezależnie od tego, w jaki sposób przewożony jest skuter, osoba zajmująca się przewozem powinna przed rozpoczęciem jazdy ponownie sprawdzić wszelkie mocowania. Samochód, do którego przytwierdzona jest przyczepa, należy prowadzić niezwykle ostrożnie, unikając gwałtownego hamowania. 

Koszt transportu

Dla wielu osób, które rozmyślają nad transportem motoru, głównym pytaniem jest ile to może kosztować. Sposobem na obniżenie kosztów przewozu jest wyszukanie przewoźnika, który i tak pokonuje daną trasę więc zgarnia motocykl w postaci doładunku czy w celu uniknięcia powrotnej drogi na pusto. W przypadku niedługich tras duże znaczenie ma nie tylko odległość, ale też czas potrzebny na załadowanie i rozładowanie samochodu. średnia stawka za kilometr na mniejszych trasach jest wyższa i wynosi około 2-4 zł. Na trasach mających 100-200 km koszt wynosi średnio 1,4-2 zł/km, na trasach 200-300 km – 1,1 zł/km, a na dłuższych trasach, liczących więcej niż 300 km – 0,75 zł. Podane kwoty to średnie uzyskiwane na naszym portalu. 


Duża część ogłoszeń publikowanych na stronie Clicktrans.pl dotyczy transportu jednośladów. Wielu przewoźników specjalizuje się właśnie w przewozie motocykli i skuterów. Ogłoszenia często publikują osoby, które właśnie zakupiły jednośladowiec i chcą, aby ktoś dostarczył go do ich miejsca pobytu. Nierzadko transport zlecają też osoby profesjonalnie związane ze sprzedażą skuterów. Niektórzy motocykliści wybierający się zagranicę wolą, aby jednoślad został dostarczony na miejsce docelowe przez firmę, zwłaszcza, jeśli jest to miejsce położone daleko bądź trudno dostępne, np. archipelagi. Nie mają ochoty pokonywać całej trasy jednośladem, wolą rozpocząć jazdę dopiero w miejscu docelowym, szukają więc ofert firm transportowych. Jeśli szukasz przewoźnika, opublikuj zlecenie w naszym serwisie, zbierz oferty od przewoźników, wybierz jedną z ofert i zleć usługę transportu. 

Rodzaje transportu

Sposób, w jaki transportuje się pojazd, musi być dopasowany do rodzaju maszyny. Niektóre motory przewozi się dużo prościej, przewóz innych jest o wiele bardziej utrudniony. Zależy to między innymi od wymiarów, ciężaru i liczby motocykli. Znaczenie ma też liczba i rodzaj miejsc, do których można przyczepić pasy. Część motocykli można dosyć łatwo przymocować, w przypadku innych, szczególnie tych bardziej okrytych, trudniej odnaleźć właściwe miejsca do przymocowania pasów. Jest to bardzo ważna kwestia, poprawne przymocowanie pojazdu jest kluczowe dla bezpieczeństwa transportu. 

Motocykle transportować można na parę różnych sposobów. Często pojazd przewozi się w vanie lub na platformie. Na rynku dostępne są specjalne przyczepy przeznaczone do przewozu motocykli. Charakteryzują się one tym, że mają oparcie bądź uchwyt dla przedniego koła. Posiadają również najazd. Znajduje się na nich szyna, w której ustawia się koła jednośladu, dzięki niej są stabilne. Częścią naczep motocyklowych są też specjalistyczne uchwyty do pasów. Jednak motocykl można przewieźć również na tradycyjnej przyczepie. Niezwykle ważne są mocne uchwyty do pasów, trudno je zastąpić. Jednak jeśli przyczepa nie jest wyposażona w najazd, warto wykorzystać choćby twardą deskę i z jej pomocą załadować pojazd na przyczepę. Należy jednak zachować wyjątkową ostrożność, bo jednoślad może spaść. Jeżeli przyczepa nie jest dostosowana specjalnie do przewozu motocykli, mocowanie będzie nieco trudniejsze. Są różne rozwiązania, lecz jednym z najprostszych i najskuteczniejszych jest wykorzystanie 4 pasów. Dwóch używa się do mocowania po bokach pojazdu, a pozostałe dwa służą do tego, aby uniemożliwić poruszanie z przodu do tyłu i na odwrót. Pasy przełożyć można przykładowo przez kierownicę bądź dolną półkę. Muszą być oparte na twardych, metalowych częściach. Nie umieszcza się pasów na delikatnych elementach, takich jak zębatki czy szprychy. Należy również unikać miejsc, w których pasy mogą trzeć o pozostałe części i prowadzić do ich uszkodzenia. Bardzo szerokie bądź długie pasy nie są niezbędne, najważniejsze jest, aby były mocne i odpowiednio dopasowane. Powinny posiadać dobry mechanizm napinania. Pod żadnym pozorem nie wolno używać pasów z otwartym hakiem. Pasy wykorzystywane przy transporcie motocykli czy skuterów powinny mieć zamknięte zapięcie. Trzeba zapiąć je dość ciasno, tak, aby nie było luzów, bo to może doprowadzić do tego, że pojazd przechyli się w trasie. Jednak nie jest zalecane także całkowite zaciśnięcie skoku zawieszenia, ponieważ to, przy dłuższych trasach, prowadzi do uszkodzenia uszczelniaczy i wycieku płynu z amortyzatorów. Należy więc dodać element, który blokuje zawieszenie. Dzięki tej blokadzie można mocno ścisnąć pasy bez całkowitego ściskania amortyzatorów.

Ważne jest także, aby przyczepa dopasowana była do ciężaru motocykla bądź motocykli. Waga przewożonych maszyn nie może przekroczyć ładowności przyczepy. Jeśli transport dotyczy większej liczby motocykli, muszą one być odpowiednio rozmieszczone na przyczepie. Nie mogą się dotykać czy stać zbyt blisko siebie. Zdarza się, że maszyny przechylają się nieznacznie na wybojach, nawet jeśli są dobrze zamocowane. Z tego powodu umieszczenie ich blisko siebie mogłoby spowodować uszkodzenia. Jeśli z jakiegoś powodu nie można uniknąć przewożenia większej liczby motocykli postawionych blisko siebie, należy umieścić coś między nimi, tak, by nie mogły otrzeć się o siebie. 

Kolejnym popularnym sposobem przewożenia motocykli i skuterów jest przewóz za pomocą busa.

Przed umieszczeniem pojazdu w busie, zalecane jest spuszczenie lub zużycie benzyny. Ma to na celu uniknięcie sytuacji, kiedy paliwo wydobywa się z gaźnika. Jest to nieprzyjemne dla kierowcy busa, który w trakcie jazdy musiałby wdychać opary z benzyny. Motocykl należy ochronić przed ruszaniem się na boki. Niebezpieczeństwo wynikające z niewłaściwego zabezpieczenia motocykla przed przemieszczaniem się nie jest tak poważne jak w przypadku przewozu przyczepą. Nieodpowiednio przymocowany motocykl może spaść z przyczepy i być przyczyną wypadku drogowego. Jednak nawet w busie mocowanie jest bardzo istotne i ma wpływ przede wszystkim na bezpieczeństwo przewożonych pojazdów. Skuter powinien stać stabilnie, tak,by nie ruszał się, nie ocierał się o ściany lub inne znajdujące się w pojeździe jednoślady. Dobrym sposobem jest wykorzystanie gumowej, antypoślizgowej maty z otworami, takiej jak choćby prosta wycieraczka. Inna opcja to przymocowanie do podłogi busa kołków lub specjalnych szyn. Motor można dodatkowo zabezpieczyć folią strech, folią bąbelkową, grubymi materiałami i gąbkami - zwłaszcza delikatne, podatne na uszkodzenia części. Wadą przewożenia pojazdu w busie jest ryzyko pobrudzenia wnętrza samochodu, szczególnie jeśli chodzi o przewóz motocykli offroadowych. Warto więc umyć albo zabezpieczyć samochód, chociaż na tyle, aby nie pobrudził całego samochodu. 

Niektóre motocykle można przetransportować także w pojazdach mniejszych niż busy. Dotyczy to pojazdów o niższych gabarytach, mniejszych motocykli lub skuterów. Można je przewozić w vanach czy samochodach dostawczych.

Większość firm używających naszego serwisu przewozi jednoślady w busach, przewóz na przyczepce jest rzadziej stosowaną metodą, co nie znaczy, że gorszą. Obie opcje mają swoje dobre oraz złe strony. 

Niezależnie od tego, w jaki sposób przewożony jest skuter, osoba zajmująca się przewozem powinna przed rozpoczęciem jazdy ponownie sprawdzić wszelkie mocowania. Samochód, do którego przytwierdzona jest przyczepa, należy prowadzić niezwykle ostrożnie, unikając gwałtownego hamowania. 

Koszt transportu

Dla wielu osób, które rozmyślają nad transportem motoru, głównym pytaniem jest ile to może kosztować. Sposobem na obniżenie kosztów przewozu jest wyszukanie przewoźnika, który i tak pokonuje daną trasę więc zgarnia motocykl w postaci doładunku czy w celu uniknięcia powrotnej drogi na pusto. W przypadku niedługich tras duże znaczenie ma nie tylko odległość, ale też czas potrzebny na załadowanie i rozładowanie samochodu. średnia stawka za kilometr na mniejszych trasach jest wyższa i wynosi około 2-4 zł. Na trasach mających 100-200 km koszt wynosi średnio 1,4-2 zł/km, na trasach 200-300 km – 1,1 zł/km, a na dłuższych trasach, liczących więcej niż 300 km – 0,75 zł. Podane kwoty to średnie uzyskiwane na naszym portalu. 


zobacz cały zwiń

Szukasz transportu?

Transport motocykli i skuterów Triest już od 110 zł!

Zleć transport motocykla