Czym jest Śledzenie przesyłki i jak je udostępnić?




W trosce o jak najlepszą komunikację między Przewoźnikami a Zleceniodawcami wprowadziliśmy Śledzenie przesyłki. Przewoźnik, korzystający z aplikacji mobilnej Clicktrans – dla przewoźników może zdecydować, kiedy chce udostępnić Zleceniodawcy śledzenie aktualnej lokalizacji przesyłki poprzez zmianę statusu przesyłki na W transporcie lub W transporcie PRO.

UWAGA! Jako Przewoźnik masz pełną kontrolę nad Śledzeniem przesyłki. To Ty decydujesz, czy włączyć śledzenie dla danego zlecenia. Decydujesz także o tym, kiedy włączyć Śledzenie przesyłki oraz kiedy je zakończyć. Zleceniodawca nie musi widzieć lokalizacji Przewoźnika na całej trasie. Może poznać ją dopiero, gdy zbliżasz się do celu. Twoją lokalizację zobaczy tylko Zleceniodawca, dla którego uruchomisz tę opcję.

Śledzenie przesyłki jest możliwe, tylko jeśli Przewoźnik korzysta z bezpłatnej aplikacji mobilnej Clicktrans – dla przewoźników. Nie korzystasz jeszcze z aplikacji Clicktrans? Sprawdź, jak ją pobrać.

Jak udostępnić Zleceniodawcy Śledzenie przesyłki?

  • Zainstaluj bezpłatną aplikację mobilną Clicktrans - dla przewoźników.
  • Wejdź w Moje oferty > Zaakceptowane.
  • Jeśli odebrałeś przesyłkę i rozpoczynasz transport, kliknij "Zmień".
  • Wybierz status W transporcie lub W transporcie PRO i kliknij “Zapisz”.


Śledzenie przesyłki nie działa na Twoim telefonie? Sprawdź, co zrobić.