- Wstęp - o serwisie Clicktrans.pl
- Konto
- Przesyłki
- Wiadomości i komunikacja
- Oferty i transakcje
- Opłaty i rozliczenia
- Bezpłatna aplikacja Clicktrans – dla Przewoźników
Które dane mogę zmienić?
Imię i nazwisko:
Jednoosobowa działalność : zmiana w zasadzie nie jest możliwa. Wyjątek: Można zmienić imię lub nazwisko, jeśli: błędnie zostało wpisane podczas rejestracji konta; nastąpiła zmiana stanu cywilnego; nastąpiła prawna zmiana imienia lub nazwiska. Zmianę taką musi zatwierdzić pracownik serwisu po przesłaniu skanu dowodu osobistego z nowymi danymi.
Spółki: Możliwa jest zmiana osoby prowadzącej konto.
Telefon komórkowy – zmiana jest możliwa, jednak wymagane jest ponowne potwierdzenie numeru za pomoca kodu z smsa.
Nazwa firmy: zmiana możliwa tylko jeśli nie zmieniają się dane przedsiębiorcy (NIP, REGON, KRS). Zmiana ta wymaga ponownego nadesłania nowych dokumentów (z nową nazwą firmy)
Strona WWW - zmiana możliwa
Adres firmy: zmiana możliwa, należy przesłać zaktualizowany wpis do CEIDG/KRS ze zmianą adresu.
KRS:
Spółki – zmiana niemożliwa (nie dotyczy sytuacji, w której następuje zbycie przedsiębiorstwa lub jego zorganizowanej części)
REGON:
Jednoosobowa działalność : zmiana jest możliwa. Jeśli użytkownik konta zakończył jedną działalność i rozpoczął nową, której jest jedynym właścicielem, może używać tego samego konta do prowadzenia dalszej działalności na Clicktrans.pl.
Spółki– zmiana niemożliwa (nie dotyczy sytuacji, w której następuje zbycie przedsiębiorstwa lub jego zorganizowanej części)
NIP:
Jednoosobowa działalność : zmiana jest możliwa. Jeśli użytkownik konta zakończył jedną działalność i rozpoczął nową, której jest jedynym właścicielem, może używać tego samego konta do prowadzenia dalszej działalności na Clicktrans.pl.
Spółki– zmiana niemożliwa (nie dotyczy sytuacji, w której następuje zbycie przedsiębiorstwa lub jego zorganizowanej części)
Opis firmy: zmiana możliwa, brak danych kontaktowych w opisie.