Weryfikacja konta


W celu zapewnienia bezpieczeństwa przesyłek, wszyscy Przewoźnicy zarejestrowani na Clicktrans podlegają procesowi weryfikacji.

Weryfikacja składa się z dwóch etapów:
1) Potwierdzenia danych firmy
2) Przelewu weryfikacyjnego


Weryfikacja firmy zarejestrowanej w Polsce:
 
  1. Uzupełnij profil Przewoźnika (Mój profil > Dane firmy).
    Należy podać również numer telefonu, na który wyślemy sms z kodem. Aby potwierdzić poprawność numeru, musisz podać kod z smsa.
  2. Dokonaj przelewu na 1 PLN. Kwota 1 PLN zostanie zwrócona na Twoje konto.

Ważne: Przelew musi być wysłany z konta firmowego. 

Weryfikacja firmy zarejestrowanej za granicą:
  1. Uzupełnij profil Przewoźnika
  2. Jeśli Twoja firma została zarejestrowana poza granicami Polski, prześlij nam dokument potwierdzający wpis do rejestru przedsiębiorców (ewentualnie ubezpieczenie pojazdu lub przewoźnika z danymi Twojej firmy) i dokument potwierdzający dane właściciela firmy (np. rachunek za media lub potwierdzenie posiadania rachunku bankowego). Prosimy o przesłanie dokumentów w dobrej rozdzielczości. Dokumenty można przesłać drogą mailową pod adres obsluga.klienta@clicktrans.pl

Dokumenty nie są udostępniane osobom trzecim. Zleceniodawcy otrzymają jedynie potwierdzenie o weryfikacji konta. Proces weryfikacji zajmuje zazwyczaj 1 dzień (w wyjątkowych przypadkach może to być od 1-3 dni roboczych).