Centrum Pomocy Clicktrans
Weryfikacja konta
W celu zapewnienia bezpieczeństwa przesyłek, wszyscy Przewoźnicy zarejestrowani na Clicktrans podlegają procesowi weryfikacji.
Weryfikacja składa się z dwóch etapów:
1) Potwierdzenia danych firmy
2) Przelewu weryfikacyjnego
Weryfikacja firmy zarejestrowanej w Polsce:
Weryfikacja składa się z dwóch etapów:
1) Potwierdzenia danych firmy
2) Przelewu weryfikacyjnego
Weryfikacja firmy zarejestrowanej w Polsce:
- Uzupełnij profil Przewoźnika (Mój profil > Dane firmy).
Należy podać również numer telefonu, na który wyślemy sms z kodem. Aby potwierdzić poprawność numeru, musisz podać kod z smsa. - Dokonaj przelewu na 1 PLN. Kwota 1 PLN zostanie zwrócona na Twoje konto.
Ważne: Przelew musi być wysłany z konta firmowego lub konta właściciela firmy.
Weryfikacja firmy zarejestrowanej za granicą:
- Uzupełnij profil Przewoźnika
- Jeśli Twoja firma została zarejestrowana poza granicami Polski to po wybraniu kraju w formularzu wyświetli się informacja, jakie dokumenty należy dodać w celu weryfikacji konta. Dokumenty należy dodać bezpośrednio w formularzu rejestracji, a jeśli wystąpią problemy, można wysłać je na adres obsluga.klienta@clicktrans.pl
Dokumenty nie są udostępniane osobom trzecim. Zleceniodawcy otrzymają jedynie potwierdzenie o weryfikacji konta. Proces weryfikacji zajmuje zazwyczaj 1 dzień (w wyjątkowych przypadkach może to być od 1-3 dni roboczych).