Dlaczego Śledzenie przesyłki nie działa na moim telefonie?


Śledzenie przesyłki jest możliwe, tylko jeśli Przewoźnik korzysta z bezpłatnej aplikacji mobilnej Clicktrans – dla przewoźników.

Śledzenie przesyłki może nie działać, gdy:
  • telefon nie ma dostępu do Internetu,
  • telefon ma problem z określeniem właściwej lokalizacji.

Włączasz Śledzenie pierwszy raz? Przeczytaj:
Aby Śledzenie działało poprawnie, musisz zezwolić aplikacji Clicktrans na dostęp do lokalizacji. Aplikacja zapyta Ciebie o odpowiednie zgody, wystarczy że je potwierdzisz.

Telefon z Androidem

  1. W ustawieniach udostępniania lokalizacji Clicktrans zaznacz Zawsze zezwalaj. Dzięki temu wykryjemy, kiedy zbliżasz się do końca trasy i poinformujemy o tym klienta. Masz pełną kontrolę nad tym, co widzi klient!

  2. Kiedy poprosimy Cię o dostęp do aktywności fizycznej, wybierz Zezwól. Spokojnie, nie będziemy sprawdzać liczby Twoich kroków. Ta zgoda jest potrzebna, aby śledzić przesyłkę dokładniej i jednocześnie oszczędzać Twoją baterię.



Gdy spojrzysz w ustawienia Aplikacji na telefonie, powinny wyglądać następująco:


aplikacja Clicktrans na Android

Telefon z iOS

  1. W ustawieniach udostępniania lokalizacji Clicktrans zaznacz Zawsze zezwalaj. Dzięki temu wykryjemy, kiedy zbliżasz się do końca trasy i poinformujemy o tym klienta. Masz pełną kontrolę nad tym, co widzi klient!
  2. aplikacja Clicktrans na ios

  3. Kiedy poprosimy Cię o dostęp do danych o Twoim ruchu i ćwiczeniach, wybierz OK. Spokojnie, nie będziemy sprawdzać liczby Twoich kroków. Ta zgoda jest potrzebna, aby śledzić przesyłkę dokładniej i jednocześnie oszczędzać Twoją baterię.

  4. aplikacja Clicktrans na ios


Gdy spojrzysz w ustawienia Aplikacji na telefonie, powinny wyglądać następująco:


aplikacja Clicktrans na Android

Uwaga! Wygląd i treść komunikatów w telefonie mogą się różnić w zależności od posiadanej wersji iOS.