Firma transportowa Blagoevgrad

Profil przewoźnika

Borivoje I. (0) ID firmy: 542151
Zweryfikowany przewoźnik Blagoevgrad

Zweryfikowany przewoźnik

Ocena:

Ilość komentarzy:

Ilość transakcji:

Pozytywne komentarze:

Neutralne:

Negatywne:

Data rejestracji: 03-05-2017

Chcesz otrzymać ofertę od tego Przewoźnika?

Poproś o ofertę

Specjalizuję się w transporcie:

Transport Samochody

Samochody

Transport Maszyny i sprzęt

Maszyny i sprzęt

Transport Pojazdy inne

Pojazdy inne

Najczęstsze trasy:

United Kingdom Croatia
Hungary Belgium
GERMANY serbia
BELGUIM AUSTRIA
italy Serbia

Zasięg działania:

Austria, Belgia, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Macedonia, Chorwacja, Francja, Holandia, Luksemburg, Niemcy, Polska, Czechy, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Węgry, Wielka Brytania, Włochy

Informacje o przewoźniku:

Profil działalności firmy:

Transport drogowy krajowy, Transport drogowy międzynarodowy, Spedycja krajowa, Spedycja międzynarodowa

Forma prawna firmy:

Inne

Rok rozpoczęcia działalności:

Wystawiam faktury VAT

Wystawiam f. VAT NP (VAT 0%)

Liczba pracowników:

Liczba kierowców:

Liczba pojazdów:

2017

Tak

Tak

4

2

1

Akceptowane formy płatności:

Gotówka, Przelew bankowy, Płatność z góry, Płatność przy odbiorze, Odroczony termin płatności

Rodzaje pojazdów:

Laweta
Laweta
Ładowność: ponad 24 tony
Ilość: 1

Powyższe informacje zostały podane przez Przewoźnika i Clicktrans.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich prawdziwość.

Ten przewoźnik zrealizował ostatnio zlecenia:

Transport Samochodów
Transport z Aartselaar, Belgia
Transport do Buchbach, Niemcy

Zapotrzebowanie transportu samochodu uwidacznia się najczęściej, jak kupujemy nowy wóz lub ściągamy go od ostatniego posiadacza,...

Porada

Jak wystawić ponownie tę samą przesyłkę?

Wszystkie Twoje dotychczasowe przesyłki przechowywane są w Twoim panelu (Moje konto).

Jeżeli, chcesz ponownie wystawić którąś z wcześniejszych przesyłek (lub podobną) to:

1. Zaloguj się
2. Przejdź do strony Moje konto > Moje przesyłki i odszukaj swoją przesyłkę w zakładce Nieaktualne lub Zakończone transakcją.
3. Kliknij link Wystaw ponownie obok wybranej przesyłki.
3. Wprowadź ewentualne zmiany, uaktualnij terminy nadania i dostarczenia, a następnie zatwierdź wystawienie przesyłki.





Zobacz pozostałe porady