Jak to działa

Powiedz nam, dokąd chcesz zlecić transport motocykla lub skutera. Znajdziemy najlepszego przewoźnika do Twojego zlecenia.
Łączymy osoby i firmy ze zweryfikowanymi przewoźnikami, którzy przewożą motocykle i skutery.
Polska i cała Europa.

zaoszczędziliście z nami 125 933 000 zł zaoszczędziliście z nami 125 933 000 zł 125 933 000 zł zaoszczędziliście z nami
1 198 000 wystawionych przesyłek 1 198 000 wystawionych przesyłek 1 198 000 wystawionych przesyłek
0 zł za wystawienie ogłoszenia 0 zł za wystawienie ogłoszenia 0 zł za wystawienie ogłoszenia
59 000 przewoźników 59 000 przewoźników 59 000 przewoźników

Niedawno przewiezione motocykle:

Największy serwis aukcji transportowych Największy serwis aukcji transportowych

Największy serwis
aukcji transportowych

Zaufani przewoźnicy Zaufani przewoźnicy

Tylko zweryfikowani
Przewoźnicy

97% zadowolonych klientów 97% zadowolonych klientów

Aż 97% zadowolonych
klientów od 2010r.

Wspomagamy ekologiczny transport Wspomagamy ekologiczny transport

Wspomagamy
ekologiczny transport

Opinie

Aprilia została załadowana w sposób od początku budzący zaufanie, bardzo starannie i z dbałością o mocowanie i zabezpieczenie owiewek, miły kontakt i powiadamia o postępach w trasie, to samo miłe wrażenie miał mój mechanik który odebrał motor w Londynie.

Aprilia RSV 1000

Klient: Łukasz Z.
,
Trasa: Warszawa - Londyn

Transakcja wzorowa! wielki POZYTYW!!!!

Bmw

,
Trasa: Sundborn - Waki

Szybko i sprawnie. Dobra cena polecam!!

ycf 125

,
Trasa: Puszczykowo - Bulowice

Media o nas

Przygotowanie do transportu

Duża liczba ogłoszeń zamieszczanych na stronie Clicktrans.pl dotyczy przewozu jednośladów. Spore grono przewoźników specjalizuje się właśnie w transporcie motocykli i skuterów. Zlecenia z reguły publikują osoby, które niedawno zakupiły jednośladowiec i chcą, aby ktoś dostarczył go do ich miejsca zamieszkania. Nierzadko przewóz zlecają także osoby zawodowo związane ze sprzedażą skuterów. Niektórzy motocykliści wybierający się w zagraniczne podróże wolą, by motocykl dostarczono na miejsce docelowe przez firmę, szczególnie, jeżeli to miejsce jest odległe bądź trudno dostępne, jak na przykład wyspy. Nie chcą pokonywać całej drogi motocyklem, wolą rozpocząć jazdę już na miejscu, szukają więc ofert firm transportowych. Jeśli szukasz przewoźnika, wystaw zlecenie w naszym serwisie, poznaj oferty od przewoźników, zdecyduj się na najlepszą z nich i zamów przewóz. 

Sposoby transportu

Sposób, w jaki przewozi się pojazd, musi być dopasowany do typu maszyny. Niektóre motory transportuje się znacznie łatwiej, przewóz innych jest znacznie bardziej skomplikowany. Zależy to m.in. od wymiarów, ciężaru oraz liczby pojazdów. Znaczenie ma także liczba oraz typy miejsc, do których można przyczepić pasy. Część motocykli można dosyć prosto przymocować, w przypadku innych, zwłaszcza tych bardziej okrytych, trudniej odnaleźć odpowiednie elementy do przymocowania pasów. Jest to bardzo ważna kwestia, odpowiednie przymocowanie ładunku jest podstawą bezpieczeństwa transportu. 

Motocykle transportować można na parę różnych sposobów. Często pojazd przewozi się w vanie lub na platformie. Na rynku można znaleźć specjalne przyczepy przeznaczone do transportu motorów. Cechuje je to, że posiadają oparcie lub uchwyt dla przedniego koła. Posiadają również najazd. Znajduje się na nich szyna, w której ustawia się koła pojazdu, dzięki niej są ustabilizowane. Częścią naczep motocyklowych są też specjalistyczne uchwyty do pasów. Jednak motocykl można przewieźć także na zwykłej przyczepie. Niezwykle ważne są mocne uchwyty do pasów, niełatwo je zastąpić. Jednakże jeśli przyczepa nie jest wyposażona w najazd, można wykorzystać choćby mocną deskę i z jej pomocą wprowadzić motocykl na przyczepę. Trzeba jednak zachować szczególną ostrożność, ponieważ motocykl może spaść. Jeżeli przyczepa nie jest dostosowana specjalnie do przewozu motocykli, mocowanie będzie trochę trudniejsze. Są różne sposoby, ale jednym z najprostszych oraz najskuteczniejszych jest wykorzystanie 4 pasów. Dwóch używa się do przymocowania po bokach pojazdu, a pozostałe dwa służą do tego, aby uniemożliwić przemieszczanie z przodu do tyłu i na odwrót. Pasy przełożyć można na przykład przez kierownicę czy dolną półkę. Muszą opierać się na twardych, metalowych częściach. Nie umieszcza się pasów na delikatnych częściach, takich jak manetki bądź szprychy. Należy także unikać miejsc, w których pasy mogą ocierać się o inne elementy i doprowadzić do ich uszkodzenia. Bardzo szerokie czy dłuższe pasy nie są niezbędne, najważniejsze jest, aby były mocne i odpowiednio dopasowane. Powinny mieć stabilny mechanizm napinania. Pod żadnym pozorem nie wolno używać pasów z otwartym hakiem. Pasy wykorzystywane przy transporcie motocykli bądź skuterów muszą posiadać zamknięte zapięcie. Należy zapiąć je dość ciasno, tak, aby nie było luzów, ponieważ to może doprowadzić do tego, że motocykl przechyli się podczas jazdy. Jednakże nie jest rekomendowane również całkowite zaciśnięcie skoku zawieszenia, bo to, przy dłuższych trasach, prowadzi do uszkodzenia uszczelniaczy i wycieku płynu z amortyzatorów. Należy więc dodać element, który blokuje zawieszenie. Dzięki tej blokadzie można mocno ścisnąć pasy bez całkowitego ściskania amortyzatorów.

Ważne jest także, by przyczepa dostosowana była do wagi motocykla bądź motocykli. Waga przewożonych maszyn nie może przekraczać ładowności przyczepy. Jeżeli przewóz tyczy się większej liczby pojazdów, powinny one być odpowiednio ustawione na przyczepie. Nie mogą się dotykać czy znajdować za blisko siebie. Zdarza się, że pojazdy przechylają się nieco na wybojach, nawet jeśli są dobrze przymocowane. Z tego powodu ustawienie ich blisko siebie mogłoby spowodować zniszczenia. Jeśli z jakiegoś powodu nie można uniknąć transportu większej liczby maszyn postawionych blisko siebie, warto umieścić coś pomiędzy nimi, tak, aby nie mogły ocierać się o siebie. 

Kolejnym popularnym sposobem transportu motorów oraz skuterów jest przewóz za pomocą busa.

Przed umieszczeniem motocykla w busie, zalecane jest spuszczenie lub wypalenie paliwa. Celem tego jest uniknięcie sytuacji, gdy paliwo wycieka z gaźnika. Jest to nieprzyjemne dla kierowcy busa, który w trakcie jazdy musiałby wdychać opary z benzyny. Motor trzeba zabezpieczyć przed ruszaniem się na boki. Niebezpieczeństwo wynikające z niewłaściwego zabezpieczenia motocykla przed przemieszczaniem się nie jest tak poważne jak podczas przewozu przyczepą. Nieodpowiednio przymocowany motocykl może wypaść z przyczepy i być przyczyną wypadku drogowego. Jednak nawet w busie mocowanie jest dosyć ważne i ma wpływ przede wszystkim na bezpieczeństwo transportowanych maszyn. Skuter powinien być stabilny, tak,by nie ruszał się, nie ocierał się o ściany bądź inne znajdujące się w pojeździe pojazdy. Dobrym sposobem jest użycie gumowej, antypoślizgowej maty z dziurami, takiej jak choćby zwykła wycieraczka. Inny sposób to przytwierdzenie do podłogi pojazdu kołków lub specjalnych szyn. Motor można także zabezpieczyć strechem, folią bąbelkową, grubymi materiałami bądź gąbkami - zwłaszcza delikatne, podatne na zniszczenia elementy. Wadą przewożenia motocykla w busie jest ryzyko zabrudzenia wnętrza samochodu, zwłaszcza gdy chodzi o przewóz motocykli offroadowych. Zaleca się wyczyścić lub zabezpieczyć samochód, chociaż na tyle, aby nie pobrudził całego samochodu. 

Niektóre jednoślady można przetransportować także w samochodach mniejszych niż busy. Dotyczy to pojazdów o niższych gabarytach, mniejszych motocykli bądź skuterów. Można je transportować w vanach czy samochodach dostawczych.

Większość firm korzystających z naszego serwisu transportuje jednoślady w busach, przewóz na przyczepce jest rzadziej stosowaną opcją, co nie znaczy, że mniej skuteczną. Oba sposoby mają swoje dobre oraz złe strony. 

Niezależnie od tego, w jaki sposób przewożony jest motocykl, osoba zajmująca się przewozem powinna przed rozpoczęciem jazdy ponownie sprawdzić wszelkie mocowania. Samochód, do którego przymocowana jest przyczepa, należy prowadzić niezwykle ostrożnie, unikając gwałtownego hamowania. 

Cena przewozu

Dla wielu osób, które zastanawiają się nad przewiezieniem motocykla, podstawowym pytaniem jest ile to może kosztować. Sposobem na obniżenie ceny przewozu może być wyszukanie przewoźnika, który i tak pokonuje daną trasę i zabiera jednoślad w formie doładunku czy w celu uniknięcia powrotnej drogi bez ładunków. W przypadku niedługich tras spore znaczenie ma nie tylko dystans, ale też czas potrzebny na załadowanie i rozładowanie pojazdu. Z tego powodu średnia stawka za kilometr na mniejszych trasach jest wyższa i wynosi około 2-4 zł. Na trasach o długości 100-200 km koszt wynosi ok. 1,4-2 zł/km, na trasach 200-300 km – 1,1 zł/km, a na dłuższych trasach, liczących ponad 300 km – 0,75 zł. Podane kwoty to średnie uzyskiwane na naszym portalu. 


Duża liczba ogłoszeń zamieszczanych na stronie Clicktrans.pl dotyczy przewozu jednośladów. Spore grono przewoźników specjalizuje się właśnie w transporcie motocykli i skuterów. Zlecenia z reguły publikują osoby, które niedawno zakupiły jednośladowiec i chcą, aby ktoś dostarczył go do ich miejsca zamieszkania. Nierzadko przewóz zlecają także osoby zawodowo związane ze sprzedażą skuterów. Niektórzy motocykliści wybierający się w zagraniczne podróże wolą, by motocykl dostarczono na miejsce docelowe przez firmę, szczególnie, jeżeli to miejsce jest odległe bądź trudno dostępne, jak na przykład wyspy. Nie chcą pokonywać całej drogi motocyklem, wolą rozpocząć jazdę już na miejscu, szukają więc ofert firm transportowych. Jeśli szukasz przewoźnika, wystaw zlecenie w naszym serwisie, poznaj oferty od przewoźników, zdecyduj się na najlepszą z nich i zamów przewóz. 

Sposoby transportu

Sposób, w jaki przewozi się pojazd, musi być dopasowany do typu maszyny. Niektóre motory transportuje się znacznie łatwiej, przewóz innych jest znacznie bardziej skomplikowany. Zależy to m.in. od wymiarów, ciężaru oraz liczby pojazdów. Znaczenie ma także liczba oraz typy miejsc, do których można przyczepić pasy. Część motocykli można dosyć prosto przymocować, w przypadku innych, zwłaszcza tych bardziej okrytych, trudniej odnaleźć odpowiednie elementy do przymocowania pasów. Jest to bardzo ważna kwestia, odpowiednie przymocowanie ładunku jest podstawą bezpieczeństwa transportu. 

Motocykle transportować można na parę różnych sposobów. Często pojazd przewozi się w vanie lub na platformie. Na rynku można znaleźć specjalne przyczepy przeznaczone do transportu motorów. Cechuje je to, że posiadają oparcie lub uchwyt dla przedniego koła. Posiadają również najazd. Znajduje się na nich szyna, w której ustawia się koła pojazdu, dzięki niej są ustabilizowane. Częścią naczep motocyklowych są też specjalistyczne uchwyty do pasów. Jednak motocykl można przewieźć także na zwykłej przyczepie. Niezwykle ważne są mocne uchwyty do pasów, niełatwo je zastąpić. Jednakże jeśli przyczepa nie jest wyposażona w najazd, można wykorzystać choćby mocną deskę i z jej pomocą wprowadzić motocykl na przyczepę. Trzeba jednak zachować szczególną ostrożność, ponieważ motocykl może spaść. Jeżeli przyczepa nie jest dostosowana specjalnie do przewozu motocykli, mocowanie będzie trochę trudniejsze. Są różne sposoby, ale jednym z najprostszych oraz najskuteczniejszych jest wykorzystanie 4 pasów. Dwóch używa się do przymocowania po bokach pojazdu, a pozostałe dwa służą do tego, aby uniemożliwić przemieszczanie z przodu do tyłu i na odwrót. Pasy przełożyć można na przykład przez kierownicę czy dolną półkę. Muszą opierać się na twardych, metalowych częściach. Nie umieszcza się pasów na delikatnych częściach, takich jak manetki bądź szprychy. Należy także unikać miejsc, w których pasy mogą ocierać się o inne elementy i doprowadzić do ich uszkodzenia. Bardzo szerokie czy dłuższe pasy nie są niezbędne, najważniejsze jest, aby były mocne i odpowiednio dopasowane. Powinny mieć stabilny mechanizm napinania. Pod żadnym pozorem nie wolno używać pasów z otwartym hakiem. Pasy wykorzystywane przy transporcie motocykli bądź skuterów muszą posiadać zamknięte zapięcie. Należy zapiąć je dość ciasno, tak, aby nie było luzów, ponieważ to może doprowadzić do tego, że motocykl przechyli się podczas jazdy. Jednakże nie jest rekomendowane również całkowite zaciśnięcie skoku zawieszenia, bo to, przy dłuższych trasach, prowadzi do uszkodzenia uszczelniaczy i wycieku płynu z amortyzatorów. Należy więc dodać element, który blokuje zawieszenie. Dzięki tej blokadzie można mocno ścisnąć pasy bez całkowitego ściskania amortyzatorów.

Ważne jest także, by przyczepa dostosowana była do wagi motocykla bądź motocykli. Waga przewożonych maszyn nie może przekraczać ładowności przyczepy. Jeżeli przewóz tyczy się większej liczby pojazdów, powinny one być odpowiednio ustawione na przyczepie. Nie mogą się dotykać czy znajdować za blisko siebie. Zdarza się, że pojazdy przechylają się nieco na wybojach, nawet jeśli są dobrze przymocowane. Z tego powodu ustawienie ich blisko siebie mogłoby spowodować zniszczenia. Jeśli z jakiegoś powodu nie można uniknąć transportu większej liczby maszyn postawionych blisko siebie, warto umieścić coś pomiędzy nimi, tak, aby nie mogły ocierać się o siebie. 

Kolejnym popularnym sposobem transportu motorów oraz skuterów jest przewóz za pomocą busa.

Przed umieszczeniem motocykla w busie, zalecane jest spuszczenie lub wypalenie paliwa. Celem tego jest uniknięcie sytuacji, gdy paliwo wycieka z gaźnika. Jest to nieprzyjemne dla kierowcy busa, który w trakcie jazdy musiałby wdychać opary z benzyny. Motor trzeba zabezpieczyć przed ruszaniem się na boki. Niebezpieczeństwo wynikające z niewłaściwego zabezpieczenia motocykla przed przemieszczaniem się nie jest tak poważne jak podczas przewozu przyczepą. Nieodpowiednio przymocowany motocykl może wypaść z przyczepy i być przyczyną wypadku drogowego. Jednak nawet w busie mocowanie jest dosyć ważne i ma wpływ przede wszystkim na bezpieczeństwo transportowanych maszyn. Skuter powinien być stabilny, tak,by nie ruszał się, nie ocierał się o ściany bądź inne znajdujące się w pojeździe pojazdy. Dobrym sposobem jest użycie gumowej, antypoślizgowej maty z dziurami, takiej jak choćby zwykła wycieraczka. Inny sposób to przytwierdzenie do podłogi pojazdu kołków lub specjalnych szyn. Motor można także zabezpieczyć strechem, folią bąbelkową, grubymi materiałami bądź gąbkami - zwłaszcza delikatne, podatne na zniszczenia elementy. Wadą przewożenia motocykla w busie jest ryzyko zabrudzenia wnętrza samochodu, zwłaszcza gdy chodzi o przewóz motocykli offroadowych. Zaleca się wyczyścić lub zabezpieczyć samochód, chociaż na tyle, aby nie pobrudził całego samochodu. 

Niektóre jednoślady można przetransportować także w samochodach mniejszych niż busy. Dotyczy to pojazdów o niższych gabarytach, mniejszych motocykli bądź skuterów. Można je transportować w vanach czy samochodach dostawczych.

Większość firm korzystających z naszego serwisu transportuje jednoślady w busach, przewóz na przyczepce jest rzadziej stosowaną opcją, co nie znaczy, że mniej skuteczną. Oba sposoby mają swoje dobre oraz złe strony. 

Niezależnie od tego, w jaki sposób przewożony jest motocykl, osoba zajmująca się przewozem powinna przed rozpoczęciem jazdy ponownie sprawdzić wszelkie mocowania. Samochód, do którego przymocowana jest przyczepa, należy prowadzić niezwykle ostrożnie, unikając gwałtownego hamowania. 

Cena przewozu

Dla wielu osób, które zastanawiają się nad przewiezieniem motocykla, podstawowym pytaniem jest ile to może kosztować. Sposobem na obniżenie ceny przewozu może być wyszukanie przewoźnika, który i tak pokonuje daną trasę i zabiera jednoślad w formie doładunku czy w celu uniknięcia powrotnej drogi bez ładunków. W przypadku niedługich tras spore znaczenie ma nie tylko dystans, ale też czas potrzebny na załadowanie i rozładowanie pojazdu. Z tego powodu średnia stawka za kilometr na mniejszych trasach jest wyższa i wynosi około 2-4 zł. Na trasach o długości 100-200 km koszt wynosi ok. 1,4-2 zł/km, na trasach 200-300 km – 1,1 zł/km, a na dłuższych trasach, liczących ponad 300 km – 0,75 zł. Podane kwoty to średnie uzyskiwane na naszym portalu. 


zobacz cały zwiń

Szukasz transportu?

Transport motocykli i skuterów Warszawa już od 110 zł!

Zleć transport motocykla